Saat 00:00'da

119 11 12
                                    

 Her neyse kantinde bizim grupla beraber kahkaha ata ata gülüyorken birden karşımda onu gördüm. vay canına bizim okulda demekki. Justin. aahh tamam sakinim. 

 Onu görmezlikten gelip önüme döndüm. Ama bizim masanın kızları oraya döndüler. okulun diğer kızları gibi. Justin okula yeni gelmiş ama hemen okulun en güçlü erkeklerinin grubuna katılmıştı. Hoş. bu işime yarar. O da ne. masama doğru geliyor.

Gülerek yanımıza yaklaştı ve Eva'ya doğru gitti. Ne alaka. Pehh. Eva mı?. Düşündüğüm şey mi? Yok behh :d

Yaklaştı yaklaştı ve hemen karşımda oturan Eva'nın dudaklarını bir öpücük kondurdu. İlginç. İkili oynayan sefqili. :d Her neyse. 

 Nasılsa benim için hava hoş. Kaçamakları ve sırları severim. Evayı öperken bana yan bir bakış attı. Gözleri ne kadar güzel. Bal küpü mübarek. :D (tü tü meaşallah. Lisa'nın içine kürt kaçtı arkşlr.) 

Bir sandalye alıp yanımıza yerleşti. Bizim çocuklar şaşkın. Çünkü onlarda benim gibi Justin'in bu okulda olduğunu yeni öğreniyolar. 

Dert mi? Hayır. Hemen kaynaştılar. Bu çocuk gerçekten işinş çok iyi biliyor. Gülerken birden bakmaları. Ne bileyim. Beni kendine çeken bir tarafı var. Tek gecelik çekim gücü.

Ne yapıyor bu siktiğimin Eva'sı. Çocuğu gözleriyle sikti. Ahh iğrenç bu kız. Ayakta boşalıyor resmen. 

Justini yanına çağırdı ve uzaklaştılar. Kesin Eva Justin'i becericek.d Bu kız aaah pardon kız dedim yine.

Dersin başlamasına henüz 45 dk var. Okuldan çıkabilirim. Veyaa okulda mı yaramazlık yapsam. Tabi yaa. Eva'yla Justin'i bulmalıyım. Eva ile oynamak güzel olur. 

Okulun koridorlarında yürürken başım hep dim dik yürürüm. Böbürlenerek yani. Yaptıklarımla gurur duyarcasına. Yine öyle oldu. Okula yeni erkekler gelmiş. İçlerinden kurban olarak seçtiklerime göz kırparak ilerledim. 

Temizlik eşyalarının koyulduğu odanın yanından geçerken kulağıma sesler gelmeye başladı.

'' ahh evet evet. Harikasın hayatım. Aahhh evet. ''

'' Canımı yakıyorsun, lütfen daha yavaş. ''

Kapıyı açtım ve kim dersiniz. Yo yo Eva değil. ahahh bu okulun zeki kızı Army. Vay sürtük bakire değilmiş. Her neyse.

Kapıyı kapatıp biraz daha ilerledim vee koridorun sonu.s Koridorun sonundaki yangın merdivenine girdim. Yangın merdiveninden giriş yapılabilen bodrum kata indim. 

Yine o inlemeler. Fakat bu tanıdık. Evet adım gibi eminim. Bu sefer Eva. Hemen oradan uzaklaşıp idari kata ilerledim. Umarım yiyişmeleri uzun sürer. Çünkü oyun vakti.

İdari kata doğru yürümee başladım. Teyzemin odasına doğru ilerledim. Eğer teyzem okulda ise işim zorlaşacak demektir. Kapıyı açtım ve wow teyzem yok. Bu çok iyi. 

Hemen önemli anonsların yapıldığı yere ilerledim büyük mikrofonu elime aldım. Önce boğazımı temizledim ve mikrofonu açtım. 

'' IHIMM EVET MERHABA BEN LİSA HANSEN. '' die konuşmaya başladım. Okul birden sessizleşti. Devam ettim: 

'' OKULUMUZUN BODRUM KATINDA SİZİ BEKLEYEN MÜKEMMEL BİR GÖSTERİ VAR. SADECE IŞIKLARIN YANMASINI BEKLEYİN. ''

dedim ve ordan koşarak bodrum katının ışıklarını açmaya gittim. Evet şalterleri açma vaktii.! Işık birden yandı ve

AAAH TANRI AŞKINA O DA NE. AMA BU NASIL OLUR. HEY BU ÇOK SAÇMA. NERDELER BUNLAR. sonra birden kahkaha sesleri yükseldi.

Yoo hayır bana değil bu gülmeler. Okulun inek kızı Army'e. Army sürtüğü iyişmeini bodrum katında devam ettirmiş olmalı.

Just LisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin