Šesti deo

75 27 35
                                    

Sedim na krevetu i gledam u posteljinu od satena purpurne boje. Zamislila sam se. Imala sam ta neki neobičan osećaj, kao da se gubim u svojoj glavi koja je napunjena raznolikim mislima.

Juče sam možda čak i shvatila šta mi se dešava i pre nego što išta loše uradim mojim prijateljima, moram proveriti da li je Alex išta uradio. Ipak, mislim da sam na neki način htela da se svetim i da izrazim svoja osećanja tom osvetom. Bila sam očajna kad sam saznala za video i umesto da  proverim sa osobama koje su uvek tu za mene, ja sam uperila prst na njih. Prvo Sara, pa i Alex. Alex je pre bio bolji, ali to ne znači da mi više nije prijatelj. Alex može da bude onaj stari ako mu pomognem.

U suštini, ako već moj život ne može da bude dobar, trebala bih bar da pomognem drugima u tome. Juče sam se vratila kući, očajna i zatekla sam tatu na kauču kako se ljubi sa kućnom pomoćnicom. Imala sam neki osećaj da će je u jednom trenutku pojesti. Toliko sam se osećala slomljeno zbog mame. Ona je toliko muškaraca odbila zbog tate, dok se on eto dok nje nema žvalavi sa nekom droljom koja je petnaest godina mlađa. Da li se oni duže viđaju i da li je unajmljena samo zato što je njegova ljubavnica? Da li je moguće da je moj tata odlučio da nas možda čak i napusti zbog nje? I zadnje, da li je na tom kauču bio isti čovek koji me je odgajao sa mamom, da li je tamo moj muški uzor, moj primer? Ne. Tamo je druga osoba.

Mislim da je čudno to što nije bilo mame, ali ipak ne znam šta bi bilo kada bi ona to videla. Raspala bi se. Verovatno bi isterala tatu iz kuće nožem ili tako nešto, znate pomoću besa bi se izrazila, kao i ja.
Ipak, ovo je kuća koju su njih dvoje polovično platili. Ne može ga oterati jer on poseduje tu kuću koliko i ona. Jeste mi otac, ali neću ga štedeti. On je definitivno ona loša osoba od roditelja.

Znam da deca koja imaju roditelje koji su razvedeni, imaju tu 'privilegiju' da mogu da biraju. To nije ništa dobro. Kada je dete na strani jednog roditelja, manje viđa drugog i uglavnom izgubi kontakt sa njim. Ja to jednostavno znam, jer sam pre imala drugaricu koja je bila tu pre Sare. Zvala se Melanie i videlo se koliko joj je teško jer su joj roditelji odvojeni. Kada su se rastali bilo im je još teže da se rasporede, ipak ja sam bila tu za nju, baš kao i ona za mene kada mi je najviše trebala. Verovali ili ne, njeno ime je Melania i ona je isto iz Španije, međutim kada je njena majka videla da se u moja majka seli u Ameriku pomislila je kako može da krene tamo da nađe neki dobar posao. Našla je posao, a tamo je upoznala i Melaninog oca. Mislite da je njen život kliše? Moj je gori...

Ona se rodila u Americi, ali je delom Špankinja. Da li će se meni desiti šta i njoj? Da li ću se i ja odvojiti od jednog roditelja? Zašto li me je to zadesilo? Verovatno me svemir kažnjava time što mi rastavlja roditelje. Mislim da nisam nimalo naivna, bar ne više. Verovatno je i tata video kakva sam postala pa je digao ruke i od mene, a i mame nažalost, pa se bacio na neku tipičnu kućnu drolju. Nisam znala ko je, ili šta je, ali ono što je dobro kod mene jeste odlično procenim osobe kada ih vidim.

Razmišljala sam i o tome kako Caleb nije mene spasao jer sam mu delovala kao neka bespomoćna devojka. Prepoznao me je. Možda je ovako ipak bolje. Očigledno je video da ga se ne sećam, pa je morao opet da se predstavlja. Stvarno mi je žao zbog toga. Caleb je super tip. Sa njim sam se osećala sigurno, ali čak i on zna da ćemo uvek biti prijatelji.

Za Alexa međutim nemam reči kojima bih mogla opisati moju razočaranost kada mi je prišao i poljubio me zbog pritiska u društvu i njegove savršene reputacije. Bilo je baš kao i pre tri godine. Istorija se ponavlja, a ja ne zaustavljam taj proces. Greške postoje da bi se ispravile, a što se ove tiče, nisam bila ni dovoljno sposobna da ga odbijem. Samo sam mu poslala hladan šamar. Verujem da ga je bolelo, ipak sam se trudila. Da li je realno da mene laže? Kaže da iskreno voli Ameliu, dok i sam zna da je ona bila samo kratko senzacija.

Izgubljena (PAUZIRANO) Where stories live. Discover now