Sehun agak gelisah apabila ji hyo tdk menjawab panggilan telefonnya ini gara- gara puan oh.
FLASH BACK~
Semlm semasa membawa ji hyo berjumpa dgn ommanya. Apabila sehun meminta diri utk pergi ke tandas sekejap, puan oh mula berkenalan dgn ji hyo.
" Nama kamu sape" tanye puan oh.
" Nama saye Song Ji Hyo boleh panggil saye ji hyo atau Hyo je aunty" jawab ji hyo dgn lemah lembut.
"Oh! Hyo ni kwn Sehun ke" tanye puan oh.
"Tk, hyo ni yeoja cingu sehun " jawab ji hyo dgn rase malu.
"Ha" puan oh terkejut dgn ape yg dikatakan ji hyo sebentar tadi.
"Kamu biar betul Sehun tu dh nk kawin" kate puan oh.
"What" kali ini ji hyo pula terkejut.
Ji Hyo berasa sedih dgn ape yg baru didengarnya tadi. Ji hyo terus mengambil beg tangannya dan meminta izin kpd puan oh utk pulang dan terus berlalu pergi meninggalkan puan oh yg masih brfikir apa yg telah berlaku tadi. Semasa ji hyo hendk kluar dri ruang tamu dia bertembung dgn sehun. Ji hyo terus menolak sehun ketepi dgn kasar. Sehun yg masih tdk tahu ttg kejadian tadi terus pergi ke ruang tamu utk bertanye kpd ommanya.
"Omma knp ji hyo balik" tanye sehun kpd ommanya.
" Entah, tadi omma cuma ckp dgn dia yg sehun ni nk kawin dh dia terus mintk izin nk balik" kata puan oh yg masih tdk faham apa puncanya Ji hyo terus brlalu pergi.
Setelh sehun mengetahui apa yg berlaku dia terus mengejar ji hyo tetapi malangnya ji hyo sudh tiada.
END FLASH BACK
Sehun mencampakkan telefonnya ke atas tilam dan mengusutkn rambutnya.
Dia tdk tahu lagi ingin mencari ji hyo di mane. Semasa sehun ke pejabat ji hyo pekerjanya cakap yg ji hyo tdk masuk office hari ni tetapi belum sempat pekerja tersebut menghabiskan ayatnye sehun telah berlalu pergi.
Sehun pergi pula ke rumah ji hyo tetapi malangnya pembantu rumah ji hyo yg kluar dan apabila sehun bertanya ji hyo ade di rumah atau tdk. Pembantu rumh tersebut memberitahu yg ji hyo sudah kluar awal pagi lagi katenya ade urusan penting. Sekali lagi sehun hampa tetapi blum smpat pembantu rumah itu menghabiskan ayatnya. Sehun sudh masuk ke dlm kereta dan berlalu pergi.
Hatinya sakit selagi dia tdk tahu ke mana ji hyo pergi. Lebih tepat lagi menghilangkan diri. Ini semua gara- gara ommanya yg memberitahu ji hyo dia ingin berkahwin. Klau omma tk ckp pasal tu kt ji hyo dh tentu ji hyo tk lari. Lagipun sapelh perempuan yg Omma katekn semlm kpd ji hyo yg ingin dikahwinkan dgn aq.
Walau sapepun perempuan tu aq tk kn trima dia hanya ji hyo yg akn bersama dgn aq. Jikapun semua mimpi ngeri itu berlaku aq tk kn jatuh cinta dgn perempuan tu malahan aq akn benci sebab dh rampas kedudukan ji hyo. Dan selagi aq tk dpt kawin dgn ji hyo selagitu aq akn seksa dia biar padan muka dia. " Haahahahaha"
Bersambung...
YOU ARE READING
COME TO ME
RomancePerkahwinan yg dipaksa oleh keluarga membuat mereka terpaksa hidup bersama. Bagi Irene ini ialah seperti satu perkahwinan yg sentiasa diimpikan olehnya. Tetapi lain pula bagi Sehun dia merasakan perkahwinan ini satu penghalang utk dia bersama kekas...