Mereka sdah brada di Busan slama 5 hari 4 mlm. Rahsia yg disimpan sehun msih blum bocor. Klau bocor pun dh tahu dh dari mulut sape mesti lh irene atau sehun je.
Awal2 lagi sehun sdah memberi amaran kpd irene spaya jgn beritahu ji hyo ttg perkhwinan mreka. Klau tk sehun akn seksa dia teruk2.
Tiggal lagi 2 hari shaja lagi mreka di sini. Lepstu dh kene balik.
Irene tk tahu lh dia nk gmbira atau tk sbb klau balik tk payah dh lh nk tegok drama psangan yg tk di iktiraf ni bersweet. Tapi klau balik tk tahu bile lagi nk dtg sini lagi. Nk hrapkn sehun ajak hemm.. hnya mimpi je lh. Ni pun sbb tuan dan puan oh yg paksa klau tk jgn harap lh.
Irene hnya mmpu megeluh dari awal mreka dtg ke sini hgga skrang dia hnya trperuk dlm bilik hotel je sbb sehun hnya kluar dgn ji hyo shaja.
Ada skali ji hyo ajak irene kluar skali dgn diaorg. Apa lagi gmbiralh irene bile dpt kluar. Tapi sehun cpt2 kate yg dia tk nk ade org kcau diaorg berdate. So trpksalh ji hyo ikut je khendk sehun.
Tapi nasib baiklh bilik hotel ni ada balkoni yg boleh tegok prmandagan indah Busan klau tk bosan lh dia. Tapi... klau tegok lame2 pun boleh naik bosan gak jwbnya.
Tibe2 irene trdegar ketukn dari luar bilik hotelnya 'knock-knock'. Dia cpat2 bagun dari krusi utk mmbuka pintu.
Hish ni mesti sehun dgn ji hyo skrg baru nk balik. Ape kate tk pyah balik tidur je dkt beach tu kn snang -kate hati irene smbil berjln menuju ke pintu lalu membukanya
Irene mmbuka pintu dan dia bkn melihat sehun dan ji hyo ttpi pekerja hotel.
"Ye ade ape" tnye irene kpd pekrja hotel itu
"Cik irene?" tnya pekerja itu
"Ye saye" bls irene
"Ni ade seorg perempuan yg sruh saye hntr mkanan kpd cik irene" kate pekerja hotel trsebut
"Oh, thank you.. tapi sape yg bagi ni" tnye irene kpd pekerja itu
"Saye pun tk knal dia cume pesan sruh saye hntar kpd cik irene di bilik 293 shaja" kate pkrja itu
"Oh tk pe lh... thank you skali lagi" kate irene smbil tnduk kan sedikit badanya
"Nae" jwb pekrja itu dan brlalu pergi
Irene menutup pintu setelh melihat pekerja itu brlalu pegi.
Dia meletakkn bungkusn mkanan itu di atas meja lalu mgambil sudu dan garfu yg disediakn di dapur mini bilik hotel itu.
Irene megeluarkn bungkusn mknn itu dari plastik. Swktu megeluarkn bungkusn mknn itu dari plastik dia trlihat ade shelai kertas di bwh bungkusn mknn itu lalu mgambil krtas itu dan mmbacanya.
'Irene saye tahu awk lapar dari pagi saye dan sehun kluar awk tk mkn ape2 pun. Jadi saye belikn mknn utk awk. Awk mkn tau jgn tk mkn nnti kene gastrik. Soory mungkin saye dan sehun balik lmbat sikit so be carefull tau.' (Ji Hyo)
Irene brasa sgat sedih krana dia igatkn tk de org yg pedulikn dia tapi andaiannya melesat.
Ji hyo baik sgat tk sesuai lgsung dgn sehun yg ego dan sombong tu. Dia perlu buat sesuatu utk ji hyo supaya sehun dan ji hyo tk kn brsama. -Kate hati irene
Setlh lame trmenung irene mmbuka bungkusn mknn itu lalu makn.
Sedap nasi goreng kimchi ni pandai ji hyo pilih mknn -kate hati irene lalu meyuapknnya lagi ke dlm mulut
Bersambung...
YOU ARE READING
COME TO ME
RomancePerkahwinan yg dipaksa oleh keluarga membuat mereka terpaksa hidup bersama. Bagi Irene ini ialah seperti satu perkahwinan yg sentiasa diimpikan olehnya. Tetapi lain pula bagi Sehun dia merasakan perkahwinan ini satu penghalang utk dia bersama kekas...