Sehun berasa gelisah seperti cacing kepanasan apabila panggilan telefonnya tdk dijawab oleh ji hyo. Dia kehulu kehilir di sudut ruang biliknya. Dia tdk tahu lagi ingin membuat ape semua cara sudh dibuat utk mencari ji hyo.
Mesej dh, call dh, pergi office plak pekerja ckp ji hyo tk masuk keje, pegi rumah pun ji hyo tk de. Sampai satu tahap dh terdesak sangat sehun upah org utk cari ji hyo tapi smpai skrg tk de khbar brite psal ji hyo.
"Ji Hyo awk kt mane saye rindu awk balik lh awak tk syg saye ke puas dh saye cari awak semua benda saye dh buat jgn lh merajuk. Waktu saye sakit awak dtg utk merawat saye, Waktu saye perlukn sokongan awak ade di sisi saya, tapi skrang awak tk de. Saye tk boleh hidup tnpa awk ji hyo. Walau ape pun jadi saye akn setia di sisi awk ji hyo. Please balik lh semula." Sehun melihat foto ji hyo sambil menangis di atas katil.
Foto yg ditangkap sendiri smasa mereka kluar utk makan mlm. Skrg baru sehun tahu foto ni mmg bnyk berguna bile kite rindukan seseorang.
Sehun bgun dari katil dia tk boleh begini dia perlu tenangkan diri same sperti ji hyo.
Sehun mencapai telefonnya dan mendail nmbor telefon kai.
"Hello kai kau free ke aq nk jumpe kau nk cite sesuatu kt kau ni"
"Aq free skrang kau nk jumpe kt mane"
"Cafe kau je"
"Ok, aq tggu kau"
"Ok bye"
Setelah menamatkn pggiln telefon sehun terus bersiap utk berjumpe kai. Setelah 15 minit bersiap sehun turun ke tingkat bawah. Sesampai sahaja di tingkat bawah sehun ditegur oleh ommanya.
"Sehun ni pegi mane tu jom lh mkn sekali" pelawa puan oh.
"Tk pe lh omma sehun dh lambat nk jmpe kai, nnti sehun mkn kt Cafe kai je" sehun terus blalu pegi meninggalkan puan oh di meja mkn. Sehun menghidupkan enjin kereta dan berlalu pegi.
Selang bberape minit Tuan oh pula turun.
"Sehun mane dh kluar ke" tanye tuan oh.
"Dh baru je tadi" kate puan oh smbil menuangkn air teh utk tuan oh.
"Awalnya sehun kluar, saye rase dia tk de pulak meeting ape-ape hari ni" kate tuan oh yg brase hairan sambil memandang puan oh.
"Dia kate nk jmpe kai" jawab puan oh
"Ke awk ade buat ape-ape ni smpai sehun mrajuk" kate tuan oh smbil membuat muke ala-ala polis menyoal pesalah.
"Eeee, mane ade" jwap puan oh agak gugup.
"Ye ke ni" tnye tuan oh
"Betulh tk de ape-ape" jwap puan oh cube berselindung.
"Ok tk pe klau mcm tu, tapi klau saye dpat tahu dari sehun awk buat ape-ape saye tarik duit blanje bulanan awak ye" kate tuan oh seperti gaya ayah yg ingin menarik wang belanja anaknya.
Sehun sdah smpai di cafe kai. Sehun msuk ke dlm cafe tersebut dia mncari kai dia ternmpk kai melambaikn tgnnya sehun terus pegi ke meja yg diduduki kai hnya bbrapa tpak lagi utk smpai ke meja itu tiba-tiba seorg playan cafe trsebut terlanggar sehun dan meyebabkn semua air yg ada di atas dulang itu jatuh dan lebih malang lagi pada wktu itu sehun memakai baju berwarna putih dan meyebabkan baju sehun bertukar warna coklat.
Sehun brasa marah krana baju nya sudh kotor dia melihat pekerja tersebut dan...Barsambung...
YOU ARE READING
COME TO ME
RomancePerkahwinan yg dipaksa oleh keluarga membuat mereka terpaksa hidup bersama. Bagi Irene ini ialah seperti satu perkahwinan yg sentiasa diimpikan olehnya. Tetapi lain pula bagi Sehun dia merasakan perkahwinan ini satu penghalang utk dia bersama kekas...