"Bana Bunu Nasıl Yaparsınız?"

595 15 20
                                    

         Dediğim gibi olayı Beren'e karşı "2"kişi yapiyor...
Multimedia:Toprak ve Gece

**********

    Kahvaltıyı yaptıktan sonra masayı toplayıp televizyon izlemeye koyulduk,

"Canım siz Defne ile oturun ben bi lavaboya gidip geliyim tamam mı?"
"Tamam canım."
    Tuvaletten gelirken aşağıdan sesler geliyordu.Evet bu normal bir şeydi ama daha değişik bir üslupla;
"Canım dursana az sonra Beren gelecek"
    Canım mi?Neden Defne Berke'ye canım diyor?Sesleri daha yakından duymak için bir kaç merdiven daha indim.
"Bişey diycem biz Beren'e sevgili olduğumuzu nasıl soyleyecegiz?
    Nee?!Berke ile Defne sevgili mi?Nasıl yaa en sevdiğim adam ve en yakın arkadaşım?Aşağı inerek;
"Yaa siz nasıl bir insansınız?Berke bunu bana acilen açıkla!"
"Seey Beren biz sana aciklayacaktik ama..."
"Ne amasi ya ne amasi?Ya siz bana bunu nasıl yaparsınız?Defne bir şey soylesene!!"
"..."
"Allah'ım delirecegim.Yaa birşey soylesenize!!Ya bana bunu nasıl yaparsınız?Bana birde canım diyorsun ya"dedim aglayarak.
"Beren sakin olur musun?"dedi elini omzuma koyarak.
"Sakın bana bir daha dokunma Berke!Çıkın gidin evimden!Bir daha yüzünüzü bile görmek istemiyorum!"
"Bir açıklasaydik..."
"Neyi aciklayacaksiniz ya neyi?Gözümle gördüğümü mu?Kulaklarimla duyduklarimi mi?Neyi aciklayacaksiniz neyi?Çıkın gidin evimden cikiin!"
"Hadi Defne'cim çıkalım."
"Allah'ım bide gözümün önünde Defne'cim diyor yarabbim...!"
   
    Ne yaa şimdi ben aldatildim mi?Hemde en yakın arkadaşım yuzunden...Ben nasıl yaptım bu hatayı?Defne ile Berke'yi bu ana kadar neden hep yanlız biraktim?Neden hep ben güven sorunu yaşıyorum?Neden güvendiğim dağlara kar yagiyo.?Ben nerde hata yapıyorum?

    Bu düşünceler hep kafamın etini yedi.Artik dayanamayacak duruma geldigimde ,teyzemin kızı Gece'yi ve dayımın oğlu Toprak'ı yanıma çağırdım ancak yarına yanıma gelebileceklerini soylediler.

    Telefonu kapattıktan sonra duş alip,yattım.Sabah kalktığımda elimi yüzümü yıkadım.Aynada kendime baktığımda gözlerimin ağlamaktan şiştiğini gördüm.Ve kızarmıştı da.Yuzume az bir fondöten sürdükten sonra saçımı topuz yapıp aşağı indim.Cayi koyduktan sonra Gece'yi aradım;

"Alo"
"Alo Beren"
"Napıyorsunuz ? Nerdesiniz?Gece"
"Şuan otobusdeyiz.Oraya varmamiza yarım saat falan var.Sen napiyorsun iyi misin?Toparlayabildin mi kendini?"
"Eh birazcık toparladım.Sonucta 5 senedir birlikte olduğum kişi beni aldattı."
"Haklısın."
"Toprak nerede?"
"Yanımda.Uyuyor."
"Hmm tamam hadi görüşürüz."
"Bye bye"
"Bye bye"

    Bu konuşma beni birazcık da olsa rahatlatmıştı.Mutfaga döndüğümde suyun kaynamış olduğunu gördüm.Demledikten sonra bardagima çay doldurdum.Birde yumurta kırıp kahvaltı yaptım.Pek istahim yoktu ama yemek zorundaydım.Yikilmamaliydim.

**********

        Bu bölümü biraz kısa yazdım.Cunku daha fazla devam ettirirsem konu değişir bu yüzden kısa bıraktım.😉😉
        Yeni bölümde görüşmek üzere 👋👋




PSİKOPATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin