#2 rész

13.3K 317 26
                                    

-Szombat-

Ma nem magamtól keltem és nem is a telefonomra,hanem sokkal idegesítőbb hangra méghozzá kamion tolatás a szomszédból. Nagyon rossz erre ébredni😣. Ugyanis a szomszéd bácsi sajnos elhunyt és most úgy látom megvették a házat, de jó új szomszédok és a beköltöztető kamion és persze a családi kocsi ami nagyon jól nézett ki, na de...

Elmentem reggelizni és letusolni,majd visszamentem a szobámba és kinéztem a teraszon és egy nem túl idős kb 30-as éveiben járó pár volt az Audinál, de mire pislogtam hármat még egy kocsi jött abból kb 18-19 éves srác szállt ki(fenti kép).

A kocsia áá maga az álom. De maga a srác is nagyon helyes. Na mindegy majd holnap át megyek ismerkedni. De inkább készülök a találkára. Outfitem:

Ma inkább valami csinosat vettem fel a nőiességemet nem tagadom meg főleg nem egy találkán

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ma inkább valami csinosat vettem fel a nőiességemet nem tagadom meg főleg nem egy találkán. Sminkemet a szokásosra csináltam(1 részben láthatátok)

Hajamat pedig kicsit hullámosan engedtem vállamra omlani.

14:50
Indulnom kell mivel 10 percem van odaérni.
-Szia- köszönt rám a szomszédból a nő
-Jó napot! Köszöntem illedelmesen vissza.
-Nyugodtan tegez!
-Rendben-
-Mi vagyunk az új szomszédotok és szeretnélek meghívni ma 19:00 -kor szomszéd ismerkedős vacsira! Ráérsz?
-Igen rá érek!
-Szuper köszönöm akkor várunk családodal együtt!mosolygott kedvesen!
-A szüleim üzleti úton vannak!
Szomorodtam el. Ja igen hajnalba elindultak most sokkal messzebbre, mint szoktak
-Sajnálom akkor téged várunk szeretettel!
-Rendben köszönöm a meghívást,de nekem most sietnem kell!
-Rendben!Szia
-Viszlát vagyis Szia!
Ezt jó kis égés nem baj Bella nem baj.
14:56
4 percem van oda érni juj sietnem kell!!! Utálok késni
15:00

-Szia biztos te vagy Bella?!
-Szia,igen én vagyok! Helyesebb mint a képen. Kicsit izmosabb test, de nem az a túlzottan barna haj pont jól beállítva jó stílus rosszfiús mosoly! Végre nem egy fura alak!Lehet sokáig bámultam mert elröhögte magát!
-Tetszik amit látsz?
Az a duma igazi toxicboy' és az a mosoly. Érzem elpirultam ég a fejem a forróságtól!
-Mi nem dehogy is!Azt csak szeretnéd!Első hazugságom ugyanis nagyon tetszett amit láttam! Érte minden csaj oda lesz a suliba szép szem, szép mosoly, jó duma
-Hé kislány ha tovább bámulsz nem lesz jóvége! Elő vett egy, hát hogy is fogalmazzak "perverz" mosolyt és igen az a 'mindjártleszedemróladaruhát' mosoly!
-Na jó fura vagy de nagyon!
Erre kiröhögött!
- Te meg nagyon csinos vagy!
-Köszi azt hiszem!
Az a mosoly menten elolvadok!
- Szóval te vagy az én párom!
-Hogy mii?
-Hé nyugi kiscsaj a suliba gondoltam! Tudod segítő vagy mi?!
-Ja igen! Bocsi... Azt hiszem kissé elkalandoztam na mindegy ez jó kis égés volt.
-Hol laksz?
-Az maradjon az én titkom.
-Ja persze... Hát te tényleg nagyon fura vagy? Egyáltalán amerikai vagy?
Erre a mondatomra akkorát nevetett,hogy aki a parkban volt az biztos meghallotta sőt néhányan még ide is figyeltek!
-Na jó lassan indulnom kell mert 18:20 van és ma nálunk vacsi lesz.
-Mennyi az idő elkések!
Kiálltottam fel amire elég hülye fejet vágott!
-Randid lesz?
-Mi dehogy! Nincs barátom!
Ezt nem vele kellett volna megtárgyalnom!
-Azt hittem van egy ilyen csinos lánynak!
-Mi ?
-Semmi nem mondtam semmit!tagatta le gyorsan de hiába tisztán értettem!
-Akkor mostmár muszáj vagyok elindulni különben elkések a vacsiról!
-Neked is vacsid lesz?
-Aha!
-Haza vigyelek?
-Nem kell köszi! Észbe kaptam!-Van kocsid?
-Van!
-Azta ott áll az a piros!
-Nagyon jól néz ki! Na várjunk csak szóval ő az... neeeeeem
-A kocsi vagy én!erre elnevettük magunkat na mostmár tényleg megyek!
- Akkor én megyek!Szia
-Szia
-Hali
Miután haza értem gyorsan elkészültem aminek ez lett a végeredménye:

A szomszéd srác Where stories live. Discover now