#6.rész

7K 234 11
                                    

Trágár szavak még mindig ezért🔞
Még mindig csókolóztunk majd egy ajtó nyitódás és.....

Adam!!!😮
(A=Adam B=Benji Bl=Bella)
A: Öööhm bocsi nem akartam ezt a pillanatot megzavarni!ezt vegyétek tele szarkazmussal
B:Már mindegy öcskös! Amúgy ki vagy és mit akarsz?
A:Én Bella barátja vagyok mármint haver és nem vagyok az öcséd! És azért jöttem hogy Bellusal beszéljek négyszemközt!
B:Értem!
Bl:Mindjárt jövök!szóltam oda Benjinek majd Adamat a konyhába ráncigáltam!
Bl:Mond mit akarsz Adam?
A:Nyugi csak bocsánatot akartam kérni amit írtam azt nem úgy gondoltam csak...csak...csak
Bl:Csak kanos voltál így megkellet írni az igazat!
A:Igen látod egyetértünk minden téren
Bl:Hát én ezt nem így gondolom csak ezzel tudod mi a baj Adi?
A:Mi?Ne hívj Adinek mert így a mamám szólított!
Bl:Az a gond hogy MINDEN PASI EZT A KIFOGÁST ADJA ÚGYHOGY HA LEHET TAKARODJ A HÁZUNKBÓL MAJD HOLNAP BESZÉLÜNK! Ordítottam rá!
A:Jó szia!
....

+Itt vagyok Benji!
+Oksa Picúr!Mi volt?
+Semmi különös!
+értem!
+Inkább ne gondolkozzunk csak...
Majd ezzel a lendülettel megcsókoltam de ez a csók szenvedélyes és egyszerre volt durva minden érzelmünk át járt olyan szenvedélyes volt az egész mikor egy újabb ajtó csapódás majd Cammel találtuk szembe magunkat meg a fiúkkal! Oó! Istenem kérlek segíts!🙏😂!
BENJI TE MI A FASZT MŰVELSZ A HÚGOMMAL!!!
NYUGI bro csak csók!
Te köcsög ÁLLAT MEGAKARTAD FEKTETNI MI?TÚL JÓL ISMERLEK!!
Cam megőrültél nem akartam ......még😂!
Benjamin Kinyírlak!!!!!!
Majd 20 éveshez méltóan mint mindig elkezdtek kergetőzni,de az a baj hogy ilyenkor mindig eltörik valami

K: Szia Bella jó régen taliztunk. -jött oda Kenji és megölelt szokásosan

Bl: Sziaaa bogyesz... az biztos- öleltem vissza, és igen mindenkinek szinte van beceneve
C:Mégegyszer hozzá érsz a húgomhoz kinyírlak!!majd tovább kergette!
B:Bro nézd.....majd odajött hozzám és megcsókolt időm se volt visszacsókolni mert futott tovább Cam elől!!
Benjamin kinyírlak ez biztos!!!
Majd Cam elkapta Benjit és lenyomta a földre és a hátára ült!
Cam elég lesz nem volt semmi! Én is akartam!
Mivaaaan?
B:Ja Bro elég lesz!majd leszált Benji hátáról én oda mentem Benjihez és nyomtam egy csókot a szájára!Cam persze ezt nem nézte jó szemmel majd őt is megöleltem!
C;na legyen de nagyon figyelek!Bro vigyázz rá! És néha te is hugii eléggé hülye!
B:Bella... legyél a barátnőm?!
Nekem erre elkezdett kicsit könnyezni a szemem sose gondoltam volna hogy én Benjinek tetszek és hogy kellenék neki majd rá néztem Camaronra aki nagy mosollyal az arcán csak bólintott mivel tudja ha igent mondok vigyázna rám Benji!
Na igen én nyitottam a számat de becsuktam majd újra kinyitottam és.
Bl...Én........

----------Egycsajszi---------------
Remélem tetszett!
Szerintetek mit mond majd Bella?
Ti jobban szeretnétek ha Adamal lenne?vagy Benji fanok vagytok?
Ha tetszett vagy ✏📝!
U.I.:Bocsi hogy rövid lett!SRY
😭Ha minde jól megy holnap kövi rész! Puszi😘

A szomszéd srác Where stories live. Discover now