(Be=Bella, B=Benji )
Be) Tényleg Benji és arra nem gondoltál, hogy kereken 4 hónap telt el és engem egyedül hagytál, azt hitted nem fogom élni az életem vagy mégis mit képzeltél,várom hogy hátha vissza jössz mert nincs szükséged egy kurvára??B) Nem, nem hittem ezt, de én szeretlek és nem akarlak elveszíteni.
Be) Hát ezt nagyon, de kurvára elcseszted úgyhogy Benji Szia.Majd fogtam kituszkoltam az ajtón és ki zártam percenként kopogott majd 10 perc múlva kopogott újra
Be) Benji tűnj már el.
D) De Dean vagyok!
Upsz ezt jól elnéztem gyors kinyitottam az ajtót és be rántottam Deant.
D) Valami baj van? Ki volt az a féleszű az ajtóban?
Be) A volt barátom, de.... nem bírtam ő a legjobb barátom és mindig meghallgat és kisírhatom magam a vállán.
D) Nyugi hercegnőm nyugodj meg
Majd ölébe kapott én pedig a lábamat a derekára kulcsoltam.Be) De olyan szemétláda megcsalt és van képe ide dugni a pofáját.
D) Jól van hercegnőm nem lesz semmi baj én itt leszek neked! Vigyázok rád! ÍGÉREM!
Be) Köszönöm majd nyomtam egy cuppanóst arcára és ő pedig viszonozta, utánna leültünk filmet nézni én az ölébe el aludtam és éreztem, hogy felvisz a szobámba. Éreztem azt is, hogy besüllyedt mellettem az ágy majd valaki át ölel, de ez a valaki is Dean volt az illata az izmos mellkasa imádom.
M-Á-S-N-A-P
Hát igen elaludtam 6 órakor és másnap 10 óra van eléggé kimerültem de, a legjobb az egészben, hogy Dean még mindig itt van mellettem és alszik.
Olyan kis cuki pofa imádom persze mint barát. Nekem ott van Adam .
És Dean amúgy se tetszik... csak egy nagyon jó barát.D-e-a-n
Mikor felébredtem egy tálca nutellás palacsinta és narancslé fogadott meg az én gyönyörű hercegnőm. Persze csak barátok vagyunk ...
-Jó reggelt hercegnőm! Majd nyomtam egy puszit arcára.
-Jó reggelt neked is. Még kajálsz addig el megyek zuhanyozni.
-Okés, segítsek. Majd villantottam egy 1000 wattos perverz mosolyt.
-Hát nem is tudom. Majd nevetett olyan csilingelően nevet.
-Szívesen segítek 😁😁
-Nem kell köszi.
-Nagy kár.
-Hát lehet na megyek jó étvágyat! Majd nyomott egy puszit arcomra.
B-e-l-l-a
Olyan aranyos Dean a perverz mosolya imádom de, ma más programom lesz megyek Adammal kutyit sétáltatni.
Kész lettem a fürdéssel majd kimentem de, Dean seholDEAN! DEAN! Majd megtaláltam a konyhába hol máshol
D) bocsi csak még öntöttem narancs lev... et..
Nem értettem miért dadog majd észre vettem hogy, egyszál köntösben vagyok ami a combomnál kicsit ki látszik de takarja amit kell 😂😂
Be) Upsz bocsi megyek felöltözök
D) Direkt kínzol !?
Be) Azért ennyire nem vagyok csúnya hogy, kínozzalak
YOU ARE READING
A szomszéd srác
Romance‼🔞‼Ez a könyv egy lány felkavart életéről szól.Belláról. Az eddigi tökéletes élete felkavarodik az új szomszéd miatt aki még az osztályába is bekerül...vajon Bella bírni fogja az új srácot, vagy vele is bonyolult kapcsolati viszonyba kerül... Kider...