"Azt hittem elájulok"
A tengerpartra mentünk és nagyon szép helyre:
Adam ezt te csináltad??-Igeeen tetszik?
Hogy tetszik-e mindjárt elájulok!!
-örülök bár ne ájulj el!!
Majd össze néztünk és elkezdünk nevetni és Adamnek megjelentek az ellenálhatatlan gödröcskéi,majd óvatosan nyomtam egy puszit az arcára amire mosolygott!
-Ezt miért kaptam?Csak azért mert köszönöm!
-Hááát nincs mit bár Benji biztos jobbakat talál ki!
Erre a mondatra lefagyott az arcomról a mososoly és pár kusza könnycsepp folyt le majd Adam óvatosan megfogta az arcom és simogatva letörölte a cseppeket majd..
-Mi a baj? Rosszat mondtam?Nem....majd amelyik kezével fogta arcom arra rá tettem a kezem én is
Semmi rosszat nem mondtál!-De az emberek nem szoktak csak úgy sírni!
Tudom!
-Akkor mi a baj ha Benji akkor kiherélem!
Nem vagyis, de ő- erre nem nagyon álltam készen.. Adam Benji megerőszakolt tegnap miután elmentetek és én úgy félek tőle és haza akarok menni...
-Miii? Ezt most nem mondod komolyan én megölöm azt a gyereket, és még ezek után is vele vagy?! Holnap indulunk haza oké?
Rendben.
-Sajnálom! Ugye tudod, hogy velem biztonságba vagy?!
Igen tudom és köszönöm, hogy vagy nekem és.....megcsörrent a telóm a kijelzőn Benji feje villogott!.
+Szia Benji mond?
-Szia Picúr hol vagy?
+Énnn....
-Ugye nem Adammel?
+Miii nem!!
-Akkor jó de hol vagy és miért elegánsba vagy?
+Te lenyomoztad milyen ruhába vagyok?!
-Nem csak a ruhához való kistáskád itt maradt!
+Ja upsz!
-De nem válaszoltál hogy hol vagy és miért elegánsba?
+Ja a parton vagyok és mert beültem egy étterembe!
-De minek a hotelnek van sajátja?!
+Tudom de ki akartam próbálni egy másikat is! De megyek nem soká haza csak sétálok még!
-Érted megyek Bella maradj ott ahol vagy lenyomozom a telefonod alapján és érted megyek!
+Nem kell szeretek sétálni!
-Nem baj érted megyek mert a végén megerőszakolnak!
+Jó gyere a déli szakaszra a 55 ös stéghez odáig elsétálok!
-Jó 20 perc!
+Oké!!szia...
- szia!
Majd letettük és mivel nekem csak öt perc így még maradtam!
Menned kell igaz?+Majd 10 perc múlva hogy tuti ne késsek!
Ja jó ! Kibírod ma még vele?
+Persze valahogy csak holnap 10-kor megy el!
Rendben
+Szóval te randira hoztál úgy hogy ez a nő foglalt?
Igen bár van egy olyan érzésem, hogy nem sokáig foglalt!
+Igaz!!
Tudom mindig igazam van!
+Te kis ego-s!
És te mégis szeretsz!!
+Igen de most már megyek szia!
Majd megpusziltam az arcát de vissza rántott megpörgetett mint ha táncolnánk és megcsókolt!
Majd mikor fel álltam el mentem!
A D A MEz a lány elrabolta az eszem de úgyis az enyém lesz!
Imádom és azok a szép ajkak pont olyan mint az enyém csak neki nyílván nőiesebb.B E L L A
Mikor oda értem a stéghez azt hittem nem jól látok Benji egy szőke ribi szájában kutakodott majd mikor meglátott elkezdett felém jönni de mivel a tengerparton voltunk levettem a magassarkúm és vissza futottam Adamhez de persze Benji csak kiabált utánnam hogy Bella várj!
De én csak futottam majd mikor vissza értem Adam még mindig ugyan ott állt !! Majd oda futottam az ölébe és csak zokogtam és zokogtam!! Adam pedig aranyosan a karjaiba szorított és ölelt közben a hajamat simogatta!
Bellus mi a baj!!+Behh...Benji !
Mit csinált Benji?!
Mentem a stéghez és mikor oda értem....! Nem bírtam kitört belőlem a zokogás!!
Ott volhht egy szöszi éshh...!-Smároltak?!
Ihhgen!!
-Jól van kicsi lány itt vagyok nem lesz semmi baj!!
Köszönöm hogy vagy nekem Adam!Majd fogtam és még jobban magamhoz szorítottam...
-Adam nem voltam világos ne nyúlj Bellához!+Ja bocs haver igaz én csaltam meg! Meg én erőszakoltam meg!
Benji menj innen látni nem akarlak köztünk vége van mindennek érted menj vissza a szőke ribidhez!!!
_Ki a szőke ribi???
ASHLEY!!!!!
Te voltál ??_ Még szép hiszen ő az én barátom !
Mivan??
Miaz hogy a te barátod már bocsi de 5 hónapja együtt vagyunk!!
_Benji tényleg nem mondtad neki!!!Mit???
Benji mond el!-Bella hidd el csak az elején volt de utánna beléd szerettem!
Mi van?
_Fogadtak a fiúk hogy ki fektet meg hamarabb mivel hogy szűz voltál !!
Ki fogadott?!
_Benjsi,Kenji és Taylor!
Benji ez igaz te azért voltál velem hogy megfektess én nem hiszem el UTÁLLAK ilyet fogadtál ellenem mikor 10 éves korom óta ismerlek!! tűny el az életemből UTÁLLAK!!! TAKARODJ!ordítottam rá torkom szakattából majd elkezdtem fel képelni majd egy öklöst is akartam adni de Adam lefoggot majd oda bújtam hozzá és zokogtam ő pedig ölbe kapott úgy ahogyan a menyasszonyokat szokták majd vissza mentünk a hotelba!!
Másnap reggel elkészültem
majd Adammel és Abival haza mentünk!Folytatjuk.....
YOU ARE READING
A szomszéd srác
Romance‼🔞‼Ez a könyv egy lány felkavart életéről szól.Belláról. Az eddigi tökéletes élete felkavarodik az új szomszéd miatt aki még az osztályába is bekerül...vajon Bella bírni fogja az új srácot, vagy vele is bonyolult kapcsolati viszonyba kerül... Kider...