O T T H O NNagyon fáradtan érkeztem haza kisírt szemekkel mentem be a házba szerencsémre senki nem volt itthon.Úgy döntöttem felhívom a barátnőimet vagyis csak az egyiket mivel ikrek😂!Szóval Anat hívtam fel végül!
(A=Ana B=Bella)
B:Szia!
A:Szia Bell! Mizu?
Mi a baj?
Na igen ezt szerettem bennük mindig megérezték ha fáj valami!
B:Találkozzunk a Starbucksba ha jó nektek és mindent el mondok!
A:Rendben 3 kor jó?
B:Persze na megyek puszi szia!
A:Szia!Most 2 óra van így elmentem letusolni majd felöltöztem és megcsináltam a sminkem hosszú barna enyhén hullámos hajamat pedig engedtem a vállamra omlani:
És mire elkészültem 2:40 volt így felkaptam cipellőmet és indultam:
Ezt kaptam LA-ből Adamtől!
Mikor oda értem még a lányok sehol, így rendeltem magamnak egy latet meg 3 macaront! NYAMM!Majd megjöttek a lányok vagyis Ana és Hana ők is ezt rendelték csak Hana-nak rózsaszín Ananak meg fekete a sütije!
Aztán elmeséltem neki mi volt le esett az álluk de Hana ott megakadt hogy én és Adam na igen a csók!
H:Menjünk plázázni!
B:felőlem?!
A :De csak akkor ha a gördeszka boltba is be megyünk!
B:JÓ! Na igen imádom a gördeszkákat meg azért picit én is értek hozzá😁. Miután bejártuk a plázát fagyiztunk majd haza mentünk!O T T H O N
mikor a kiskapuhoz értem Benji várt ott rám! WTF!!!
Hát igen majd inkább megfordultam és nem mentem haza de utánnam jött és lefogta a két kezem.
Eressz már el Benji!!!-Dehogy Cica! Én szeretlek nem akarlak elveszíteni!
Ja igen és arra nem gondoltál hogy nem kéne a legjobb haverodra fogadni hogy lefekteted mert ő még éppen nem volt fiúval dolga!Hmm?! Vagy utána még meg is erőszakolni?!
-Bella nyugi de én szeretlek és csak az elején volt hogy fogadásból voltam veled de a 2. randin megkedveltelek!
Jaj bocsánat ! A második randin!
-Bella az istenért szeretlek!
Én viszont nem SZERETLEK!!!
-Csak azt ne mond hogy Adam tetszik!?
Mert ha igen? Akkor mi van?!
-Most csak hülyéskedsz?
Kitudja?! Ő legalább nem fogad rám és nem erőszakol meg!
Ja és igen Szia Benji!majd fogtam és megrugtam ott ahol a legjobban fáj neki!
Bumm😂😂😂
Majd fogtam és mivel a táskám aljába van a kulcsom így gyorsan Adamhez kopogtam mert tudom hogy csak ő van itthon mert a szülei dolgoznak Abi pedig a bártnőjénél partyzik!
Bella???
-Szia Adam segíts!
Majd meglátta a csuklóm hogy tiszta karmolás,lila és zöld színekben pompázik meg persze Benji is ott volt a háttérben fogta megpuszilt, majd kiment és szó szerint szétverte Benjit ha nem lépek közbe megöli!Majd bementünk Adamhez és ott megfürödtünk persze külön-külön és néztünk egy filmet mire 23:55 volt! Gyors megvacsiztunk ami Gyros volt istenien főz Nora (Adam anyja)!
Épp aludni készültünk mikor kereken éjjfél volt és csengettek......Folytatjuk!
----Egycsajszi----
A helyesírási hibáktól tekintsetek nekem el pls!
Remélem tetszett nemsokára jön a kövii adig is pusziii😘😘😘😘
YOU ARE READING
A szomszéd srác
Romance‼🔞‼Ez a könyv egy lány felkavart életéről szól.Belláról. Az eddigi tökéletes élete felkavarodik az új szomszéd miatt aki még az osztályába is bekerül...vajon Bella bírni fogja az új srácot, vagy vele is bonyolult kapcsolati viszonyba kerül... Kider...