Capitolul 3

2 1 0
                                    


In afara de prieteni si parinti, toata lumea imi spune Johnson sau, mai simplu, CJ. O singură persoană îmi zice "Chasey" și anume Jessica. Jessica Dawson…elevă in clasa domnului Joseph, profesorul de engleză. Persoana care făcea ca zilele de liceu sa prindă culoare…
Ne cunoscuserăm la aniversarea unei prietene cu ceva timp in urma. Din cand in cand ne mai vedem pe hol, râdem si glumim. Ma simt asa de bine in preajma ei. Din pacate nu cred ca s-ar uita vreodata la unul ca mine. Adica sa fim seriosi, nu-s cel mai arătos tip de prin zona si in plus sunt şanse considerabile ca ea sa aibă prieten, o asemenea fată nu poate fi singura. Totusi, este pauza mare, asa ca decid sa merg pana la holul de langa clasa ei. Ajungand acolo, o văd stand cu niste fete, probabil sunt colegele ei. Are parul lung, castaniu, aranjat si un chip minunat. Iar ochii... Doamne, nu exista ochi mai frumosi pe faţa pământului. Sunt mari si negrii, iar zâmbetul ei te topeste din picioare. Mi-e puțin rușine, puţin mai mult. De obicei mă emoționez in preajma fetelor. Mai ales in preajma celor precum Jessica. Dar nu apuc bine sa le salut, cand din celalalt capat al holului se apropie un tip. Se poate citi aroganta de pe chipul lui. Si dintr-o data ma trezesc luat peste picior:

-Hei, sărăntocule, tu esti tipul cu ţigarile?
-Ai grija la vocabular. Si da, eu sunt. Ce vrei?
-Da-mi trei ţigari, repede.
-Un dolar si batem palma, zic eu scoţându-le din buzunarul gecii, lasand la o parte atitudinea acestuia care lăsa de dorit.
-Un dolar? Cred ca esti nebun. Doar n-am de gand sa-i dau unui sărăntoc ca tine un dolar pentru trei ţigări amarate.
-Atunci ia din alta parte. Si iti repet, ai grija la vocabular.

Nu apuc sa termin cand deodata încearcă să mi le smulga cu forţa din mâini, dar le ţin bine.

-Încetează, Bleak, zise Jessica cu un ton autoritar.
-Ia vezi-ţi tu de treaba ta, înţepato, si nu mai face pe şefa cu mine, adaugă el aratandu-se superior.
-Serios, Bleak, termină!, spuse una dintre fete.
-Si tu te bagi in seama aiurea, zdreanţo?, completă el fara pic de respect.

Nu stiam ce ma înfurie mai tare, faptul că se legase de fete sau ca e atat de nesimtit incat vrea sa ia ce nu-i aparține. Si încep sa-i strâng mâna. I-o strang atat de tare incat observ ca incepe sa lacrimeze. Dar nu ma opresc si continui sa i-o strang si mai tare. Observ ca dă drumul ţigarilor.

-O alegere bună, spun eu in timp ce-l văd cum se îndepărtează de mine înjurându-mă.
-Deja m-am saturat de atitudinea ta, Bleak, e de-ajuns.
-Exagerezi, Jessica!, zise el fiind de-a dreptul deranjat.
-Eu exagerez? Tu chiar nu ai respect in tine? Asta e nu stiu a cata oara cand te iei de oameni fara motiv si ma mai si insulti pe deasupra. Aşa te comporti de parca n-as fi iubita ta, zise ea aratandu-se iritată.

O clipa, se pare că bănuielile mele au fost confirmate. Ştiam eu ca are prieten, adica nici nu e de mirare la cat de frumoasa ii, dar de ce el? De ce tocmai Bleak? Si iată-mă asistand la o cearta, as pleca, dar il vad pe Bleak foarte agitat si furios.

-Doar ma dadeam in spectacol, ce ai?
-Parca am mai vorbit despre tipul acesta de spectacol.
-Uite, n-am chef de certurile tale din nou.
-Stii ceva? Noi doi am terminat-o. Aici si acum. Gata!
-O sa regreţi!, zise el in timp ce plecă.

Timp de cateva momente nu zic nimic, dar mai apoi Jessica intra in vorbă cu mine:

-Uite, imi pare rau pentru Bleak, asa face cu toata lumea, imi spune cu tristeţe.
-Nu trebuie sa iti para rau. Esti ok?
-Sunt bine. Tu n-ai patit nimic?
-Nu, sunt bine, multumesc. Dar nu pot zice acelasi lucru despre ţigari.
-Le cumpar asa cum sunt, zise tipa de langa ea.
-Sunt deteriorate, n-are rost.
-Nu-i nimic, ma descurc eu, zise ea in timp ce-mi întinde un dolar, iar mai apoi plecă in clasă.
-Tu fumezi, Chasey?
-Da, dar foarte rar. Cam 2-3 ţigari pe lună.
-Atunci lasa-le de tot, oricum dăuneaza. Si creeaza impotenţă, zise ea pe un ton glumeţ.
-Ma descurc, dar o sa-ti iau sfatul in considerare, spun eu si apoi râdem amandoi timp de cateva clipe, dar din pacate se auzi clopoţelul.
-Eu ar cam trebui sa plec, am ora cu Mr. Waterson, stii tu cum ii.
-Da, mi-a dat un 2 ieri...
-De ce?
-Am intarziat. Si mi-a pus cateva intrebari din lectie foarte grele, nu am stiut sa-i raspund la ele.
-Ioi, am si plecat! Ne vedem pauza viitoare.
-Chasey, stai!

Răsări-va Soarele? Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum