İYİ OKUMALAR
GÜNEŞ'TEN
Hastane odasından çıkarken ayrı bir mutluydum, sonunda istediğim bir hayata kavuşabilecektim. Yanımda benim sürekli gülümsememden keyif alan anneme dönerek,
Annem ben bir Berile uğramam lazım taş çatlasın iki saate gelirim tamam mı? Annem başta itiraz edecek gibi olsa da
Tamam tamam ama çabuk ol gelince ne yapmamız gerek onları konuşucaz.
Başımı hızlıca aşağı yukarı sallayarak yolun sonunda ki taksi durağına koşarak vardım. Tam taksiye binecektim ki yanımda param olmadığı aklıma geldi. Yavaş bir şekilde arkamı döndüm o sırada annem karşımda bana gülerek bakıyordu. Elime benim cüzdanımı tutuşturdu.
Şimdi gidebilirsin diyerek sarıldı.
Görüşürüz akşam diyerek güldüm. Taksiye binerek arkama yaslandım.
Nereye gidiyoruz kızım diyerek dikiz aynasından bana baktı, bende o sıra Berilin evinin adresini hatırlamaya çalışıyordum.
Şeyy ha, ***** caddesi *** sokağına gidiyoruz. Başını sallayarak arabayı çalıştırdı.
Sabahtan beri unuttuğum şeyi yaparak Berile size geliyorum demek için telefon rehberimden adını bulup aradım.
Alo dedi sanki ağlamış gibi çıkan sesiyle
Beril iyi misin? Birkaç kere öksürüp sesini geri eski haline getirmeye çalışmıştı, başaramamıştı.
İyiyim bir şey mi oldu.
Sana bugün olanları anlatmak için size geliyordum ama müsait değilsen başka zaman anlatırım.
Olurmu öyle şey tabi ki gel bende neler oldu merak ediyorum.
Tamam ozaman taksiden dışarı nerde olduğumuza baktım Ben yaklaşık 15 dakika sonra oradayım, gelirken bir şeyler alıyım mı.
Aslında cipse hayır demem. Hafif bir kıkırtıyla söylediği cümleye bende gülerek eşlik etmiştim.
Tamam tamam anlaşıldı, görüşürüz. Telefonu yüzüme kapatmasıyla gözlerimi devirdim. Berilin evinin yakınlarında amcaya durması gerektiğini söyledim.
Bir şey mi oldu kızım daha gideceğimiz yere varmadık.
Bundan sonrasını yürüyerek gitmek istiyorum, ücret ne kadar?
50 versen yeter. Cüzdanımı açarak içinden 50 lira çıkardım.
Kolay gelsin.
Sağ olasın kızım. Eve doğru giderken markete uğrayacağım aklıma geldi. Yolun karşısında ki market dikkatimi çekmişti, hızlı adımlarla oraya doğru yöneldim. Kapıyı açarken sıcak havanın yüzüme vurmasıyla yüzümü buruşturdum. Cipslerin olduğu reyona bakarken ilerdeki kişiler dikkatimi çekmişti.
Barış-Semih ve Kerem üçlüsü, onları en son beni havuza attıkları gün görmüştüm gerçi hiç görmemeyi tercih ederdim. Onlara hiç bulaşmadan marketten çıkmayı düşünüyordum ki, arkamdan itilmemle öne savruldum.
A aaaa küçük yılan kaçmaya çalışıyormuş. Cansu'nun sesini duyar duymaz korkuyla arkamı döndüm.
N-ne yaptığını sanıyosun sen. Diye bağırdım. Cansu gevşekçe gülüp
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EZİK
Novela JuvenilŞişman, çirkin, yalnız ve her daim eziklenen bir kız GÜNEŞ... Yakışıklı, çapkın, kendini beğenmiş, ukala bir çocuk BARIŞ... Sonları mutlumu bitecek? Seni çok seviyorum Yoksa ikisinin de sonu yanlızlığa mahkummu kalıcak? Her şey bir oyun...