Nodevība

457 58 8
                                    


Laiks būs mazliet patīts uz priekšu, jo vienkārši radās iedvesma nedaudz tālākiem notikumiem, a kas notika līdz tam slinkums gari un sīki rakstīt, bet pa lielam sapratīsiet kas līdz šim bijis. ;)


/ Harija skatapunkts. / 

Monologs. - Bļāviens, bļāviens kāda velna pec vajadzēja uzrasties tai tur Odrijai, neviens nebija mani tik ļoti apdraudējis kā viņa šo divu mēnešu laikā. Nevēlos pat uzzināt kas tagad notiks Novembrī, tagad saprotu kapēc Luiss sākumā brīdināja lai turos pa gabalu no viņas, cik paskatījos ko par viņu var atrast vesturē dažus gadus atpakaļ nav bijis nekāds labais bērns, pīpešana, alkohols un zāle. Par spīti ka Luiss zin ka ar viņu nevajag pīties var redzēt ka Odrija viÅņam iekritusi sirdī jo tā ir meitene ar raksturiņu. Turpinaju iegrimt savās domās kamēr sēdēju pie datora un meklēju informāciju par viņu ko Luiss bij ieteicis darīt kādu laiku atpakaļ. Man tas viss bij apnicis, paņēmu telefonu un sameklēju Luisa numuru.


-Hey vecīt, ko šovakar?

-Čau Harij, bij doma pasedēt  pie manis šovakar ar jums.

-Laba ideja, varbut es jau varu pie tevis tagad aizbraukt negribas galīgi majas sēdēt un aprunāties gribēju.

-Kopš kura laika tik pratīgs esi palicis ko? Lab lab gaidu tevi.

-Okey, čau.


Ieslidināju telefonu bikšu kabatā un devos uz mašīnu.


/Pie Louisa./


Harijs kā jau vienmēr pieradis neklauvējot iebrāzās pie Louisa majās. Kamer Lou saimniekoja pa virtuvi gatavodams kaut ko ēst sev.


-Par ko tu gribi runāt Harij? - Louiss stāvot pie plīts jautāja Harijam.

-Par Odriju vecīt.

-Nu nu?

-Es paskatījos info par viņu, tev bija taisnība.

-Nu ko tad es tev jau kad teicu. Tu jau neklausījies.

-Ja ja zinu, bet man tev nopietns jautajums. Tev viņa cik ļoti iekritusi sirdī? 

-Necik Harij.

-Nedirs vecīt es tevi ļoti labi pazīstu un tavas acis un uzvedība nodod.

-Labi labi patīk jā bet tas lai paliek starp mums, bet kā pats uzzinaji par viņu, diezvai man dabūt viņu, jo varu saderēt ka Odrija zin par manu pagātni un nepatiks tas un padomas ka tas var atkartoties. Un ar tas ka viņa satiekas ar vienu puisi man vairāk nav cerību.

-Nu to vel redzēsim, bet tu esi mēģinajis kaut ko darīt lietas labā ko? Pabīdīt to čali malā?

-Nea.

-Tu nopietni? Es netaisos noskatīties kā pec tam pardzīvosi ka viņa nav tava.

-Harij aizveries, esmu gan domajis ko darīt bet viņa nav kā visas viņa ir ar savu es un tas nebūs tik viegli.

-Kad tad Louis Tomlinsons ir padevies no saviem mērķiem ko? Mīkstais esi palicis un viņai jau nav naids tāka uz mani ka nepatīku ka daram viens pret otru riebeklības. 

-Harij izbeidz es nepadodos.

-Lab lab.A Varbūt aizšaujam uz kādu klubu kā pie piektdienas nevis pie tevis sēžam?

Bad Boy.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang