CHAPTER 6.

1.2K 104 4
                                    

Mūzikas stunda vilkās pārāk ilgi un tā bija  neciešama. Jutu tik kā dūrās manī tas nopietnais bezrūpīgais skatiens. Man sāka palikt bail no viņa. Bet domāju manas bažas ir nepamatotas bet ko gan no viņiem var sagaidīt, nejau to labāko. Lai mazāk elpotu vienu un to pašu gaisu ar viņiem izprasījos un izgāju no klases. Atstutējos pret palodzi un skatījos uz klases durvīm. Tā negribējās iet pie viņiem, bet vel 10 minūtes līdz zvanam un man būs jaatgriežas lai vai kā. Kamēr iegrimu domās no klases izspērājs viens no trijotnes. Čirkainā galva. Un tieši nāca uz manu pusi. Es tik ļoti gribēju izlekt pa logu lai man nebūtu jaatrodas ar vienu no viņiem tādā tuvumā.

H - Tu esi ar Louisu runājusi?

- Kāda tev daļa?

H - Es tev uzdevu jautājumu atbildi.

-Nē neesmu.

H - Un liec viņam mieru saprati.

- Jūs jau nebūsiet tie pie kuriem par katru varu līdīšu.

H - Tev nu gan raksturiņš. Man tev viens labs piedāvājums.

-Tu un kaut ko labu piedāvāt, smieklīgi.

H - Pārguli ar mani un tev būs viss, slava, draugi, skola zem kājām, ko saki?

- Ej ieskrieties, pats sevi paņem priekšā kretīn.

Aizsteidzos garām Stailzam un iegāju klasē un neko nesakot apsēdos savā solā. Harijs ienāca paņēma somu un tik pat aši aizgāja nesagaidot zvanu. Par laimi nesastapos vairs ar to skatienu pagaidām. Zvanam noskanot Louis ar Nialu aizskrēja un parējie ejot devās arā no klases.

Bad Boy.Where stories live. Discover now