15 saat sonra
Keyifli ve yorucu bir uçak yolculuğunun bitmesine dakikalar kalmıştı.Bu dakikalar içerisinde arkadaşının heycanlandiğınî görebiliyordun.Kaptanınız konuşuyor///
Sayın yolcularımız uçağımız Güney Kore -Seoul havalimanına iniş yapacaktır.Lütfen güneşliklerini acık ve koltuklarınızı dik konuma getiriniz.10 dakika sonra uçak Seoul havalimanina iniş yapmıştı.El çantalarınızı aldınız uçaktan indiniz ve bavullarınızı almak için bagaj alanına doğru ilerlediniz.
Bavullarınızı aldıktan sonra hava alanının kapısında taksi beklemeye başladınız.Uçakta yemek yemiş olmanıza rağmen ikinizde deli gibi açtınız vee tabiki çok yorgundunuz.
Hava alanı olmasından kaynaklı olacak ki taksi bulmanız çok uzun surmemisti.
Taksiye bindiğinizde arkadaşın telefonunu eline alip haritada kalacağınız evin konumunu açtı ve şoföre gosterdi.Adam korece bilmedigimizi dusundu sanirim kendisi ingilizcede bilmiyordu çünkü bizle anlasabilmek icin el hareketlerini ve mimiklerini kullanıyordu.Bizim nereye gitmek istedigimizi anlamış olacak ki arabayı sürmeye başşladı.
Arkadaşım kendini anlatabilecek kadar korece konusabiliyordu ve şoförle konuşmaya başladı.
Sen anlamaz gözlerle bakıyordun ikisinede.
Arkadaşın kendine bakan iki şaşkın göz görünce sana konuştuklarını anlatmaya başladı.Arkadaşın: Şoföre akşam yemek yiyebileceğimiz guzel bir yer sordum .O da otelimize yakın birkaç güzel kafe olduğunu söyledi.Otele giderken önünden geçicekmiş göstericekmiş bize.
Sen: Hımm... Anladım.Gercekten cok açım.
Bir an önce yemek yitip uyumak istiyorum.Arkadaşın: Bende.
O sırada arkadaşın telefona bakıp
Arkadaşın: Yaklaşık 5 dakika sonra evinönündeyiz .
Dedi.Sevinmiştin. Duyduğunu onaylamak ivin gülümseyerek kafanı salladın.Kafanı cama yasladın ve etrafa bakındın.İnsanlar değişik gelmemişti sana.Evler, caddeler ve insanlar hiç birşey .Sanki Türkiyedeydin oysa sen yabancılik çekeceğini düşünmüştün gerçi daha hiç kimseyle tanişmamıştın.Bunları düşünürken taksi durmuştu.Oturdugun yerde doğruldun ve kafanı kaldirip camdan baktn.Gelmiştiniz.Sen yanındaki çantalrı alıp indin ve bavulları almak için bagaka doğru yürüdün.Senin hemen arkandanda arkadaşın ve şoför indi.Şofôr bagajı açtı ve bavullarınızi indirdi.
Arkadaşın arabadan inerken. Ücreti halletmişti.Arkadaşınizînda sizinde maddi sıkıntınîz olmadığından para konularını.sıkıntı.etmezdiniz.
Arkadaşın hafifçe egilip tesekkur etti ve sende tum guler yuzunle selam verdin.şofôr taksiye binip oradan uzaklaşmıştı.Arkadaşın: Ev resimdekinden daha güzelmiş.
Sen: Evet
Derken esniyordn.Arkadaşın sana gülümsüyordu.
Arkadaşın: Hadi o zaman bir an önce bavulları iceri koyalimda yemek yiyecek bir yer bulalim yoksa biri yere yıkılacak.
Güldünüz.Arkadaşın telefonla ev sahibini aradî ve korece konuşmaya başladı .Konuşmasi cok uzun surmemisti.Konusmasi birince sana dondu ve birazdan burda olacakmis anahtari vermek icin geliyor.
Dediginde dudaklarini büzüştürrdun.Kendini bekleyecek kadar iyi hissetmiyordun.Arkadaşın: Hadi gel evin etrafını gezelim.
Sen:Ben gelmeyeceğim
Dedin ve bahceseki sandalyelere dogru gittin .oturdun ve telefonunu ele aldin.
Anneni aradın ve koreye gittiginizi ev yerlestikten sonra yemek yemege gideceginizi soyledin.Onlarin sana olan guccvenini bosa cikarmak istemiyordun. daha sonra telefonunundan sosyal medya hesaplarininkontrol etmeye basladin.
Arkadaşın: (adın) gel hadi. Anahtari aldim esyalarini iceriye koy.
Sen:Geliyorumm
Ayaga kalktin ve on kapiya dogru ilerledin kapi acikti iceri firdin ve ust kata ciktin.Yukarida uc oda vardi ve arkadasin coktan birini sahiplenmisti.Sen de kendi begendigin odaya girdim bavullarini odanin ortasina biraktin ve bir bavulunu acip disari cikarken giyecegin kiyafetlerini cikardin.Bunları giydin ve asagiya indin.Arkadasini bekliyordun.Cok fazla vakit gecmeden arkadasinda yanina gelmisti ve beraber evden çıktınız.
Evinizin bulunduğu caddenin başına doğru yürüdünüz.Taksi şofôrü size orda birkac kafe göstermisti.Caddenin başına geldiğinizde begendiginiz bir kafeye girdiniz ve menuye naktiniz.Sen anlamiydun arkadasin sana sebzeli ramen yiyebelecegini cok yabancilik cekmeyecegini soyledi.Sende onun bu tavsiyesine uyup sebzeli ramen aldin.Sen:imgghh.... güzelmişşş
Arkadaşın: Ramen guzelde bence sen cok acsin :))
Diyip guldu.sen o sirada cunuklarla cebellesiyodun.Arkadasin evde surekli cunukla yemek y digibicin alisikti .Sen en sonunda dayanamayip catal istedin.Garson ingilizce bildigi icin sıkıntı olmamıştı.Karnınızi doyurduktan sonra hesabı ödeyip kafeden çıktınız ve evin yolunu tuttunuz.
Eve geldiğinizde ortada duran bavullara aldırış etmeden kendini yatağa attın.Yarın yourucu bir gün olacaktı.**********************
♠️BONUS:Arkadaşlar umarım beğenirsiniz.Şuan kitabın biraz sıkıcı gibi ilerlediğinin farkındayım ama kitaba Suga girince böyle olmayacaktır:D
Istekleriniz varsa yorum olarak yazabilirsiniz.
Vote ve yorum atmayî unutmayîn.Destekleriniz için teşekkurler <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF MÜ? |MYG| |BTS|
FanfictionHerkese merhaba arkadaslar 😇Bu benim ilk hikayem.Beni desteklemeyi unutmayin.Umarim beğenirsiniz.İyi okumalarrr📚