TESADÜF MÜ? /BTS(suga) 10.BÖLÜM

263 36 9
                                    

Arkadaşlar  sizinle birşey paylaşacağım.Aslında söylemeyi hiç düşünmüyordum ama madem birşeyler paylaşıyoruz sizinde bilmenizi istiyorum.(Bu arada yazının altında suga bölümunün devamı var.)
     Ben görme engelliyim daha doğrusu az görenler statüsündeyim.Hiç görmüyo değilim ama çok az görebiliyorum.Bu rahatsızlığın ne yazık ki tedavisi yok şuan için ,gözlükte işe yaramıyor.
     Neyse asıl demek istediğim bu hikayeleri yazmak benim için çok zor oluyor ama gerçekten burada hayal edip birşeyler yazıp paylaşmayı çok seviyorum beni dinlendiriyor.Elimden geldiğince sık sık yazmaya çalışıyorum ama bir yerden sonra gözlerim ağrıyor aklımda yazıcak bir sürü fikir olsa bile bırakmak zorunda kalıyorum.Eğer kitaplarımı okuyorsanız sizden ricam sadece oy vermeniz veya yorum yapmanız içinizden ne geliyorsa çünkü gerçekten emek veriyorum.
     Çok sık bölüm atamadığım ve yazım hatalarını (ki çokça yapıyorum :( ) için lütfen kusura bakmayın elimden geleni yapacağım.
     Eğer sonuna kadar okuduysanız gerçekten çok teşekkür ederim benim için gerçekten çok önemli.
  
      Hikayeler için herkese keyifli okumalar dilerim 😇
***************************

Bütün gece yatağında dönüp durmuştun, uyuyamıyordun.Aklında sadece YoonJi (aslında Yoongi) vardı.

Senin gözünden:
Gülünce kısılan gözleri ve masum bakışları ,sürekli ona sarılma hissi uyandıran kokusu ,dinledikçe insana huzur veren sesi...
Hayır ya bu kadar kolay mı birini sevmek ,aşık olmak ! Daha onu tanımıyorum bile.Bir insanı ilk görüşte sevebilir misin? İlk görüşte aşk mı? Yok ben inanmam ki öyle şeylere ama neden onu düşününce kalbim hızlanıyor bunun bir açıklaması olmalı.

En sonunda kalkıp cama doğru ilerledin .Açık olan camdan kafanı çıkardın.

Sen:Kendine gel ya.Ne düşünüyorsun.O seni unuttu bile .Gerçekçi ol biraz.

Kendi kendine söyleniyordun.Yüzünü doğuk suyla yıkayıp tekrardan yatağa uzandın.Telefonunu eline aldın ve YoonJi'nin kaydetmiş olduğu numarayı açtın .Kendini "Yoongi" diye kaydetmişti.

Sen:Yanlış yazdı sanırım.

Düsüncesine kapılıp Yoongi'yi ,YoonJi olarak değiştirdin.(Sonuçta dünyada bi tane Yoongi yok ,aklına gelmiyo tabi 😂 )
Her yerden YoonJi'yi stalklamaya çalışıyordun ama bulamamıştın.Sinirle gözlerini kapattın ve uyumaya çalıştın.

Sabah olduğunda erkenden kalkmıştın ve aynaya bakmaya korkuyordun çünkü bütün gece uyumamıştın.Yüzünün davul gibi şiştiğini ve morarmış gözlerini görmek istemiyordun.
Yüzünü yıkadıktan sonra kahvaltı hazırlamak için mutfağa gittin.Arkadaşın daha kalkmamıştı ki uzun bir süre kalmayacaktı çünkü saat sabahın 6sıydı.İki saat sonra belkide üç saat sonra kalkardı .Telefonundan müzik açıp dinlerken bir yandan da kahvaltıyı hazırlıyordun.
Yaklaşık bir buçuk saat sonra kahvaltı hazırdı.

     Yaklaşık bir buçuk saat sonra kahvaltı hazırdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
TESADÜF MÜ? |MYG| |BTS| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin