Arkadaşlar eklediğim şarkıyı yukarıdaki resmi kaydırarak dinleyebilirsiniz.Keyifli okumalar 😇
Bol gifli bir bölüm sizleri bekliyor.
Lütfen oy vermeyi ve yorum yazmayı unutmayın.İsteklerinizi benimle paylaşırsanız size özel hikayeleri diğer kitabımda paylaşabilirim.
********************************
Konser alanına geldiginizde dışarıda bekleyen büyük bir kalabalık vardı.Sen: Daha hayranları içeriye almamışlar.
Arkadaşın: Aynen ama kapılar birazdan açılır.1saatten az bir sure kaldı sonuçta.Etrafın bts kıyafetleri giyen insanlarla doluydu.Kendinden başka bts giysisi giymeyen birini henüz görmemiştin.
Bir anda herkes çığlık atmaya, bağırmaya başlamıştı.Sen:Kapılar açıldı anlaşılan.Neden sakince geçmiyo-
Cümleni tamamlayamadan arkadaşın seni kolundan yakaladığı gibi kalabalığın içinden surukledi.Ona karşı direnmemiştin.Nereye çekerse gidiyordun
Arkadaşın: Zaten bir kere göreceğiz bari yakından görelim.
Bağırışmalardan dolayı arkadaşını tam anlamamıştın ama yinede anlamış gibi kafa salladın. (Çünkü biz Türküz kdjdkdnf)
Büyük çabalar sonucunda insanları aşarak önlere gelmiştiniz.Konser saati neredeyse gelmişti ve konser alanındaki dev ekranlarda videolar oynamaya başlamıştı.Üyelerin tekli videoları ve toplu videoları.
Aniden ışıklar güçlendi renkleri sürekli olarak değisiyordu ve ritimli bir müzik çalmaya başlamıştı.Çığlıklar tekrardan yükselmişti.Rap monster konuşmaya başlamıştı.Sesi geliyordu ama kendileri gözükmüyordu.
Konuşmayı ingilizce olarak düşünün
Rap mon: Hey millet! Öncelikle hepiniz hoşgeldiniz.Her zaman yanımızda olup buzi desteklerdiğiniz için sizlere minnettarız.
Bugün BTS olarak ilk defa yeni şarkımızı sizlerle paylaşacağız.Umarız keyifli vakit geçirirsiniz
HADİ ARTIK BAŞLAYALIM !!Alkıslar ve bağırışların yükselmesi eşliğinde BTS üyeleri artık görünüyordu.Hayranlara doğru yürudüler ve selam verdiler.Konser artık başlamıştı.
Sahnedeki yerlerini aldılar ve şarkıyı tüm içtenlikleriyle söylemeye başladılar.Konserin açılışını yeni şarkılarıyla yapmışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF MÜ? |MYG| |BTS|
FanfictionHerkese merhaba arkadaslar 😇Bu benim ilk hikayem.Beni desteklemeyi unutmayin.Umarim beğenirsiniz.İyi okumalarrr📚