Şarkı ekledim resimi kaydırarak dinleyebilirsiniz.
Lütfen yorum yazın ve oy verin.Destekleriniz için şimdiden teşekkür ederim.İyi okumalar 😇**************************************
Suga:Merhaba (adın) harika görünüyorsun..
Yavaş adımlarla ona doğru ilerledim.Kendimi sakinleştirmeye çalışıyordum.O harika görünüyordu bu kadarı biraz fazla değil mi?Bu kadar muhteşem olması??Ona yaklaştıkça yüzümdeki gülümsemem artıyordu.
Sen: Sende harika görünüyorsun Yoonji.
Ona tam selam vermek için elimi uzatmıştım ki elimi kaldırdığımı görünce hemen bana doğru bir adım attı ve sarıldı.Elim boşta kalmıştı, havada kalan elimi sırtına koydum ve bende ona sarıldım.Böyle selamlaşacağımızı düşünmemiştim.Sanırım onun büyüsüne kapıldım.Şimdi kendimi nasıl tparlayacağım.O kadar güzel kokuyorki...
Bana bir saat gibi gelen ama aslında üç saniye bile sürmeyen sarılmamızı bitirince benden ayrıldı ve gözlerimin içine baktı.Bir şey söylemiyordu.Bana böyle baktıkça kızardığıma emindim.
Suga:Kızarma, kızarınca daha şirin gözüküyorsun.
Bunu demesiyle birlikte yanaklarım alev almıştı ve kafamı öne eğdim gülümseyerek.Suga arabanın kapısını açtı ve benim binmemi bekledi.Arabaya binince kapımı kapattı ve kendiside yan koltuğa geçti, arabayı çalıştırdı ve yola çıktık.Arabadayken konuşmuyorduk bu yüzden ortamı biraz ısıtmak için radyoyu açtı Yoonji.
Gerçekten şu sıralar baya dinlediğim bir şarkı olan "Eyes, nose, lips /Taeyang" çalıyordu.(cidden bu sıralar taktım bu şarkıya ☺)Bende eşlik etmeyebaşladım sesim kötü sayılmazdı.En azından rahatsız edici olmadığını düşünüyorum.Şarkı slow bir şarkıydı .Arada Yoonji ile göz göze gelip gülüyorduk.Ona karşı gerçekten değişik duygular hissediyorum.Ama ona güvenebilmem için henüz çok erken.
Yaklaşık 20 dakika süren araba yolculuğundan sonra araba durmuştu.Yoonji aşağı indi ve kapımı açtı.Aşağı indiğimde atrafa bakıdım.Deniz kenarındaydık ve burada kimseler yoktu.Ama bu manzara harikatdı.Yoonji yanıma geldi ve
Yoonji:Sencede harika değil mi?Burası bana her zaman çok huzurlu gelir.Üzüldüğümde veya mutlu olduğumda ,sıkıldığımda her zaman buraya gelirim ve elime bir kağıt kalem alıp şarkı yazarım.Bana ilham kaynağı oluyor.
Sen:Galiba artık bende buraya geleceğim herzaman.Burası muazzam burda yaşamak harika olurdu,herkesten, herşeyden uzak...
Derin bir nefes aldım .Gerçekten burda kenndimi huzurlu hissetmiştim.
Biraz yürüdük küçük bir kafaye girdik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF MÜ? |MYG| |BTS|
FanfictionHerkese merhaba arkadaslar 😇Bu benim ilk hikayem.Beni desteklemeyi unutmayin.Umarim beğenirsiniz.İyi okumalarrr📚