Ehehhe telefonum erken geldiii! O zaman bugün 3 bölüm yayınlayacağımm! İyi okumalar
Sen: Şş-şey çok yakın arkadaşım.
Jimin: İsmi ne!?
Sen:(bi anlık sinir ile) Sanane!!! Hem sen beni mi dinliyordun!?
Jimin duvara yumruk atmıştı. Sen korkmuştun
Jimin: İsmi ne?!! Yakıcı bi sakinlikle söylemişti.
Sen: D-deniz...
Jimin: Güzel, fazla yakın olma. Diyip tam gidecekken
Sen: Bi soruma hâlâ yanıt vermediniz. Jimin sana dönmüştü ancak aranızda bir adımlık mesafe vardı. Jimin sorar gibi bakıyordu.
Sen: Beni mi dinliyordunuz?
Jimin sana ufak bir adım atarak
Jimin: 1, artık benimle resmi olarak konuşmayı bırak.
Bi küçük adım daha yaklaştığında gene çok yakındınız.
Jimin:2,evet bi eşyamı unutmuştum ve senin telefonla konuştuğunu duyunca seni dinledim.
Sen şaşkındın.
Sen: Beni neden dinlediniz? Jimin sana ters ters bakınca
Sen: Iı... yani neden dinledin?
Jimin: Sen fazla mı safsın? Yoksa fazla mı salaksın?
Sen: Hey! Düzgün konuş!
Jimin gülerek
Jimin: (Adın) (Soyadın), xxxx mahallesinde,xxxx sokağında ve xxxx apartmanında oturuyordun, yani Türkiye'deyken. Babandan kaçıp buraya geldin. Şu an zenginsin, evin, son model arabaların var.
Sen: N-nnasıl?
Jimin: Seni bir fotoğrafta görmüştüm ve yorum olarak 'çok sexysin' yazmıştım. Sende engellemiştin. O günden beri seni araştırıyorum.
Senin bi an gözlerin nemlenmişti ve o an o soruyu sordun
Sen: Annem nerde biliyor musun?
İster istemez annem derken sesin titremişti ve hemen düzelttin. Jimin'in bi an korktuğunu sandın ama hemen düzeldi.
Jimin: Hayır... deyip hemen çıkmıştı. Sende biraz düşünüp çıkmıştın. Jimin'in gözü hep üzerindeydi. Namjoon geldiğinde gülümsemişti.
Namjoon: Gel bakalım makyöz kız. Nerelisin?
Sen: Türkiye. Demiştin. Nomjoon şaşırmış gibiydi
Namjoon: Demek Türkiye, Türk fanlarımız çol sadıklardır,sevgileri çok büyüktür. Sen fan mıydın?
Sen: Evet, No More Dream şarkısından beri grubun fanıyım. Dediğinde Namjoon çok şaşırmıştı. Sonrada gülmüştü.
Namjoon:(alaycı bi sesle) Demek o hallerimizide gördün. Hele ki saçım. Dediğinde ikinizde kahkaha atmıştınız.
Sen: (alaycı bi sesle) Aa, fırçalardan mı bahsediyordun. Dediğinde Namjoon'un kahkahası derinleşmiti, sende gülüyordun. Jimin'in varlığını unutmuştun, bi an ona dönünce sanki sizi öldürecekmiş gibi baktığını gördün. Gülüşleriniz bitince
Sen: Beni neden çağırdın?
Namjoon: Ah, şey... makyaj için! Dışarı çıkacağım makyaj yapar mısın?
Sen: Tabikide. Hemen çantamı alıp geliyorum.
Çantan arabadaydı. Kalkmıştın ve kapıya yürüyordun. Çıktığında arabanın kapısını açıp hemen çantayı aldın. O sırada dış kapının kapanma sesi geldi. Arkana döndüğünde Jimin'in sana doğru geldiğini gördün.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jimin ile hayal et smut (+18)
FanfictionHayal etmek umut demektir; Umut bazen öldürür,bazen ise yaşama dönme nedeni olur. Aslına bakarsak umutlanmak çok kolay,çok güzel ve eğlenceli ama kimi zaman, kimine göre umutlanmak zordur,umut ölümcüldür. Benim hikayemde bazen Jimin'i gerçek hissede...