Anna's p.o.v
Ik word wakker van het irritante geluid van mijn wekker. Het is vandaag dinsdag, morgen ga ik naar het internaat. Ik heb er echt geen zin in.
Na nog een half uur te hebben lopen piekeren in mijn bed besluit ik om op te staan en me om te gaan kleden (afbeelding media). Als ik me heb omgekleed en de rest van mijn ochtend routine heb gedaan besluit ik om mijn koffer maar is in te gaan pakken.Ik pak mijn koffer onder het bed vandaan en begin met inpakken. Als ik al mijn kleren enzo heb ingepakt doe ik er nog een aantal persoonlijke dingen in, zoals foto's enzo. Als ik dan echt helemaal klaar ben pak ik al mijn spullen en loop naar beneden. Ik zet alles onder aan de kaptok, zodat ik het morgen zo kan pakken.
Als ik mijn koffer beneden neer heb gezet besluit ik om mijn twee beste vriendinnen iets te laten weten.
Squad goals❤
Me: hey girls ik moet jullie iets ergs vertellen.
Megan: what's happend girl?
Masha: was er aan de hand meid.
Me: mijn ouders sturen me naar een internaat, en ik vertrek morgen al.
Megan: wat, waarom?!
Masha: waar slaat dat op?!
Megan: ik kom er meteen aan, ben er over 5 minuten.
Masha: m2
Me: dankjewel meidenGlimlachend leg ik mijn telefoon weg. Ik heb de twee beste vriendinnen die ik me maar kan wensen. Even later gaat de bel. Ik doe de deur open en daar staan Megan en Masha met een bak ijs in hun hand. Ik glimlach, ze weten ook altijd hoe ze me op moeten vrolijken.
Het is nu 5 uur en Megan en Masha zijn alweer naar huis. Het was heel erg gezellig en we hebben veel gehuild en gelachen.
~tijdsprong naar avond~
Het is nu avond en ik zit samen met mijn tweelingbroer op mijn bed een film te kijken. We liggen dicht tegen elkaar aan. Ik ga hem zo missen. En terwijl ik bedenk dat ik hem nu een tijdje niet zal zien rolt er een traan over mijn wang. "Heey An wat is er?" vraagt Daan en hij kijkt me bezorgd aan. "Ik ga je gewoon heel erg missen als ik dadelijk in het internaat zit." zeg ik snikkend.
Daan's p.o.v
"We gaan gewoon elke dag bellen en ik kom heel vaak langs. En als je wilt mag je elke week naar mijn rugby training komen kijken. (a/n Daan speelt in de kampioenschappen van rugby). "Zeg ik glimlachend. Ze kijkt me meteen wat vrolijker aan en ze gaat nog dieper in mijn armen liggen. Ik krijg meteen een glimlach op mijn gezicht, wat houd ik toch van mijn tweeling zusje, ik zou niet weten wat ik zonder haar zou moeten.Het is nu 11 uur s'avonds en ik begin langzaam aan moe te worden. Ik voel hoe mijn ogen langzaam dicht beginnen te vallen en het laatste wat ik nog hoor is een goodnight van Anna. En dan val ik in een onrustige slaap.
~~~~~
Hei,
Weer een nieuw hoofdstuk. Het is kort #inspiratie loos. De volgende hoofdstukken worden beter.Megan
Masha
JE LEEST
Jongensinternaat?
FanfictionOntmoet hier Anna ze is 17 jaar en ze houd van sporten. Ze heeft een tweelingbroer Daan waarmee ze heel close is. Maar wat gebeurd er als Anna op een dag naar een internaat word gestuurd? En dan bedoel ik geen meisjes internaat of gemixt internaat...