Anna's p.o.v
Het is nu ongeveer een week dat ik op het internaat ben en er is al van alles gebeurd. Ik heb seks gehad met Mike en ik heb een relatie met Jace. Aangezien er al best veel gebeurd is de afgelopen week besluit ik om Daan te bellen, want het is al te lang geleden dat ik hem heb gesproken.
Ik scroll door mijn contacten en klik op Daan👅❤. Hij gaat een paar keer over en dan neemt hij op. Als ik zijn stem hoor krijg ik meteen een lach op mijn gezicht.
Daan (D), Anna (A)
D: hey sis hoe gaat het met je?
A: goed met jou?
D: ja ook goed! Ik heb super goed nieuws!
A: omg wat! Waarom vertel je mij niks!
D: nou ik heb dus even bij pap en mam gezeurd en ik kom ook naar het internaat over een paar weken!
A: omg dat is geweldig, dan kun je iedereen hier ontmoeten en dan omg dan kan ik je voorstellen aan mijn vriendje!
Toen ik dat zei bedacht ik me dat ik Daan nog helemaal niks had verteld over Jace en Mike dus dat hij nu waarschijnlijk super confused is. En zo als ik al had verwacht krijg ik een hele boel vragen naar mijn hoofd gegooid.
D: wow wacht wat. Vriendje?! Wat heb ik gemist. Heb je het al met hem gedaan? Was het veilig?
Daan's p.o.v
A: omg dat is geweldig, dan kun je iedereen hier ontmoeten en dan omg dan kan ik je voorstellen aan mijn vriendje!
Zodra ik hoor wat ze zegt valt mijn mond open. Vriendje? Zodra het tot me door dringt dat ik Anna nog steeds aan de telefoon heb begin met haar ondervragen.
D: wow wacht wat. Vriendje?! Wat heb gemist. Heb je het al met hem gedaan? Was het veilig?
Na nog ongeveer 2 uur gebeld te hebben, en het ondertussen 2 uur in de nacht is hadden Anna en ik besloten om maar te gaan slapen.
Ik legde mijn telefoon weg en besloot om even naar beneden te gaan om wat te drinken. Zodra ik mijn kamer deur opendeed hoorde ik allemaal rare geluiden vanaf beneden komen. Het leken wel vallende glazen?
Ik liep snel de trap af naar beneden en pakte onderweg een honkbalknuppel die ergens op de overloop lag. Ik liep zo snel mogelijk, maar toch zachtjes naar beneden en ging op het geluid af.
Zodra ik de keuken in kom zie ik een man en een vrouw half naakt op het keukeneiland liggen. Als ik goed kijk zie ik dat het mijn vader is, maar die vrouw is niet mijn moeder. Ik word woedend en ren naar mijn vader toe om hem vervolgens van die vrouw af te trekken.
"Wat bezield jou, het doen met een andere vrouw?! Is mam niet goed genoeg voor je?! Was dat de reden dat Anna weg moest zodat ze dit allemaal niet mee hoefde te maken?" schreeuw ik boos naar mijn vader. Mijn vader kijkt me eerst verbijsterd aan maar hersteld zich al snel weer. "Denk je nu serieus dat ik vreemd ga?! Die vrouw die jij je moeder noemt was de persoon die hier het eerst vreemdging hoor! Dus wat zij kan kan ik ook!" schreeuwde mijn vader terug.
Ik was verbaasd en zetten een aantal passen achteruit. Toen het tot me doordrong wat mijn vader zei rende ik naar boven, naar de badkamer. Ik zocht in de la en uiteindelijk vond ik het, mijn oude vertrouwde scheermesje. Ik pakte het vast en zette het op mijn pols. Ik dacht na, ik had Anna beloofd om dit nooit meer te doen. Ik besloot mijn gedachten opzij te zetten en begon met het maken van diepe sneeën in mijn armen. Na het tijdje was heel mijn pols bedekt met bloed. Ik voelde mezelf duizelig worden, en toen werd alles zwart.
-----------
Eindelijk weer een hoofdstukje sorry duurde beetje lang maar ben er weer?! Laat me weten wat je er tot nu toe van vind. Ideeën zijn altijd welkom.
JE LEEST
Jongensinternaat?
FanfictionOntmoet hier Anna ze is 17 jaar en ze houd van sporten. Ze heeft een tweelingbroer Daan waarmee ze heel close is. Maar wat gebeurd er als Anna op een dag naar een internaat word gestuurd? En dan bedoel ik geen meisjes internaat of gemixt internaat...