Daan's p.o.v
Ik word wakker van mijn telefoon die gaat. Ik kijk op de klok en zie dat het 4 uur s'nachts is. Ugh wie belt me zo laat. Als ik op het schermpje kijk en zie dat het Anna is, neem ik meteen op. "Hey wat is er?" vraag ik als ik bezorgd op neem. "Niks bijzonders maar ik mis je zo erg." jammert Anna door de telefoon. "Ik mis jou ook zusje, doen ze erge dingen met je?" vraag ik terwijl er een traan over mijn wang rolt. "Nee valt mee, ze zijn best aardig. Ik heb al vrienden gemaakt." zegt ze blij. Meteen vrolijk ik weer op. Anna en ik praten nog even en besluiten dan om op te gaan hangen. Onder tussen is het 5 uur. En niet veel later val ik weer in een rustige slaap.Anna's p.o.v
Ik lig al een uur wakker in bed. De eerste nacht op het internaat en ik kan nu al niet slapen. Na een half uur lang piekeren besluit ik om Daan op te bellen. "Hey wat is er?" vraagt Daan ongerust als hij op neemt. "Niks bijzonders maar ik mis je zo erg." zeg ik jammerend. "Ik mis jou ook zusje, doen ze erge dingen met je?" vraagt Daan dan. Ik moet lachen om zijn vraag, hij is ook altijd zo overbezorgd, maar daarom houd ik ook zoveel van hem. "Nee valt mee, ze zijn best aardig. Ik heb al vrienden gemaakt." zegt ik blij. Ik weet gewoon dat Daan nu trots op me is. Daan en ik praten nog even en besluiten dan uiteindelijk om op te gaan hangen. Onder tussen is het al 5 uur. Ik merk dat ik nu aardig moe ben, en zo als verwacht val ik niet veel later in een rustige slaap.~ in de ochtend ~
Mike's p.o.v (surprise!)
Als ik wakker word zie ik dat Anna nog aan het slapen is. Ze is zo mooi als ze slaapt. Wow wacht wat, je mag niet verliefd worden Mike focus. Meiden zijn alleen om naar bed te gaan niks anders. Ik waak weer op uit mijn gedachten als ik zie dat Anna langzaam wakker word. "Bevalt het uitzicht je?" vraagt ze slaperig. En meteen komt de fuckboy in me naar boven. "Ja hoor babe." zeg ik met een grijns. Ik hoor dat ze een kost geluid maakt en vervolgens op staat om naar de badkamer te lopen. Ik besluit ook maar om op te gaan staan en me is aan te gaan kleden. Morgen begint school weer dus ik moet nog van mijn vrijheid genieten zo lang het kan.Ik loop door het parkje. Een stukje verder op zie ik een groepje meiden staan, ik loop er naar toe. Als ik er aan kom begint er meteen een meid aan me te hangen. Femke heet ze volgens mij. Echt zo'n typische slet. Ik duw haar van me af.
Wacht wtf doe ik
Je houd van Anna sukkel
Nee dat doe ik niet
Ze is alleen maar goed voor in bed
Je komt er nog wel achter
Ugh het zal wel
Ik schud de gedachte van me af en begin Femke hevig te zoenen. Ze gaat er meteen in mee. Ik pak haar hand vast en trek haar mee naar mijn kamer op het internaat. We beginnen weer met zoenen en ja de details zal ik maar weg laten.
~~~
Hei
Nieuw hoofdstukje. Er zullen na dw vakantie nog veel hoofdstukken komen. Vote & comment ❤
JE LEEST
Jongensinternaat?
FanfictionOntmoet hier Anna ze is 17 jaar en ze houd van sporten. Ze heeft een tweelingbroer Daan waarmee ze heel close is. Maar wat gebeurd er als Anna op een dag naar een internaat word gestuurd? En dan bedoel ik geen meisjes internaat of gemixt internaat...