Ne oluyor ya?!!

58 12 0
                                    

😜😍
İyi ookumalar..

Third'in Ağzından;

Şu anda evimde kitabımı okuyorum daha doğrusu konserdeki simsiyah giyen kızı düşünüyorum tanrım bu kadar da güzellik olmazdı.Acaba konserde yaptığı hareketler neydi?Zaten konseri onun için bitirdim.O konserden çıktıktan sonra hemen peşine bir adam taktım.Ve evinin adresini beni arayarak söyledi sabaha kadar orada kalmasini söyledim.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Gökdeniz'in Ağzından;

Onu orda gördüm ya sanki dünyalar benim Olmuştu.Kahkaha atıp onu tanıdığımdan beri yaptığım şeyi yaptım.Gökyüzüne doğru kafamı kaldırıp onun adını yazdım. Bir dakika sahneye Third değil ondan bir kaç tık az yakışıklı olan biri çıkmıştı."Merhaba arkadaşlar Third Lapat Ngamchaweng konseri bitmiştir..." birden çok üzüldüm biraz daha bekleyip dışarı çıktım hemen bir taksiye binip eve gittim. Eve girdiğimde kısa bir duş alıp bir şeyler yeşim ve şort ve kısa kollumla çabuk uyudum,uyumadan önce Third şarkıları dinledim ve ışığı kapatip yattim.

💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘

Gözlerimi açtığımda
biraz daha kıpırdandim ve uyumaya çalıştım uyumayacağımı anlayınca hemen kalkıp bir duş aldım.sonra fazla  aç olmadığımı anladım ve bir sandiwich ve kola ile balkondaki masaya oturdum
Hemen bir işe girmeliydim.annemin yad babamın parasıyla idare edemezdim. elimdekiler bittikten sonra anahtarımı alıp apartmanın girişinde olan markete gittim. Kapı beni algılayınca açıldı. Bir sepet alıp etrafı gezmeye başladım ama ilerde gördüğüm salataya doğru gidecekke mm Ayağım takıldı ve düşecekken belimde bir el hissettim. Ve gözlerim açıp baktığımda çok tatlı bir erkek vardı vücudunun inceliğinden Çok tatlı gösteriyordu."Biraz daha bana bakmaya devam edecekmisin?" Sorusuyla ayaklanırken "Merhaba çok teşekkür ederim."dedim  "Bana teşekkür etmene  gerek yok biraz daha yavaş gidersen senin için daha iyi olur." deyip gülümsedi bende "Bu apartmandamı oturyorsunuz?" dedim oda "Evet siz?" dedi bende "evet"dedim sonra "iyi günler" deyip uzaklaştı. Bende alacaklarımı alıp çıktım eve girerken arkadan gelen ayak seslerine baktım,oydu markette beni tutan çocuktu hemen benim yanımdaki eve geçti bende içeri geçtim kendime kızıyordum böyle bir metouru daha önce nasıl görmezdim.😡😡 Aman neyse zaten hayatım boyunca bu anı bekledim hiç sevgilim olmadı neden çünkü hayellerim için. neyse marketten aldığım salatayı yedim ve üstüme bir tane sarı yırtık kot pantolon üstüme yeşil sırtı dantelli bir kazak giydim spor ayakkabımí giyip çıktım.

Sadece Beni Sev Olurmu???Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin