İş buldum!!!!!🎀🎃🎉🎉🎊

55 12 0
                                    

Gökdeniz'in Ağzından;

Hemen bir taksiye atlayıp caddeye doğru gittim.sonra iş yerlerine bakıp ilan aradım. Yok,yok,yok, nereye baktıysam yok  Ben şimdi Nereden bulacaktım iş yeri arkamdan gelen Ayak seslerini duymamla arkama dönmem bir oldu. Korumaya benzer bir adam ne arar ki burada Aman neyse Caddenin ortası zaten bana birden "iş mi arıyorsunuz"diye sorunca ben de "evet" dedim "Peki siz Nereden anladınız?" ve oda bana  "Siz işyerlerine bakınıp dururken ben de sizi gördüm ve söyleyeyim dedim" Peki bana ne söylemek istiyorsunuz" O da bana dedi ki "Kamikaze de bir iş boşluğu var ve size o işi verebilirim" ben de "gerçekten çok hoş olur"
Bana bir kart uzattı ve " Beni bu numaradan arayabilirsiniz bir de yarın işe başlayabilirsiniz ya da siz ne zaman çalışmak istersiniz" bende " Ben yarın çalışmak istiyorum Size uygun mu?" oda dedi ki " Evet uygun çalışacağını yerin adresi kartım da yazıyor" bende "peki teşekkür ederim" dedim oda bana "önemli değil" dedi

Anahtarı kapının deliğine sokmakta zorlanıyordum. Çunkü ayaklarım çok ağırıyordu bir anda düşecek gibi oldum  ve kalktım sonra kapının biraz gerisine gittim ve kapının​ deliğine baktım sonra ayağım sanki vücudumu taşıyamıyordu sonra bir erkek sesi hissettim ve tüm bedenim soğuk zemine yapıştı...

😉😉😉😉😆😆😆😆😆😆

Third'in Ağzından; 

Peşine taktığım adam sabah balkonda birşeyler yeyip markete indiğini.  ve 10-15 dakika sonra evden çıktığını söyledi tekrar peşine takıldı ve beni aradı "beyefendi, hanımefendi şu anda iş arıyor sanırım" bende "tamam o zaman bulamadı dimi?"
"Evet efendim bulamadı."
"hemen ona Kamikaze'de bir iş boşluğu olduğunu söyle."
"Peki efendim."

Şu anda elim ayağıma dolanıyordu acaba kabul edecekmiydi? 
Zır-zir-zir-zir-zır

Telefonum çalıyordu  adam arıyordu
"Alo"
"Efendim işi kabul etti yarın başlamasını söyledim."
"Tamam,sen artık ayrıl oradan."
Bu iş bu kadardı
İşte yarın tanışacak tık hanım efendiyle

Sadece Beni Sev Olurmu???Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin