Hızla Odama Gidip Dolabımı Açtım Kıyafetlerimi Özensiz Bir Şekilde Yatağa Attım. Kumsal Desenli Valizimi Kıyafet Dolabımın Üzerinden İndirip Yatağa Attım. Valizim Boşken Bile Ağırdı. Fermuarı Açtım ve Kıyafetleri Yerleştirmeye Başladım. 7 Tane de Spor Ayakkabıyı Valize Yerleştirdim.
Zor Da Olsa Başarmıştım... Aynı Şekilde (Zor Bir Şekilde.😂)Fermuarı da Kapattım.
Şimdi Sırada İse Siyah İçin Yemek Hazurlamak Vardı.
Ama Çok Yorulmuştum.Direk Hazır Yemek Sipariş Etsem Ayıp Olurmuydu Acaba? Telefonumu Cebimden Çıkarıp Siyah'ı Aradım.
"............"
"............"
3. Çalmaya Açmıştı,
Siyah, "Alo, Efendim Gökdeniz?"dedi.
Ben,"Siyah Akşam Bana Yemeğe Geleceksin Ya...." dedim.
Siyah, "eee ☺️", "Bir Sorun Yok Umarım?" dedi.
Ben, "Haa Bir Sorun Yok Ama Akşam İçin Yemekleri Hazır Sipariş Etsek Olurmu?" dedim.
Siyah, "Olur Tabi Ben Akşam Sekizde Gelirim." dedi.
Ben, "Tamam O Zaman Görüşürüz✋" dedim.
Siyah, "Bay Bay." dedi ve Kapattı.
Televizyonun Önüne Geçtim ve Internete Bağladım.
Ben Akşama Kadar Ne Yapacaktım?
Siyah'a Hemen Bir Mesaj Yazmaya Başladım;
"Siyah Ben Kendimden Pek Emin Değilim. Yani Akşama Kadar Ne Yapacağımı Bilmiyorum O Yüzden BenimEvin Anahtarını Senin Kapının Altına Atacam Her An Uyuyabilirim.. 😂" Mesajı Attım Ve Kapının Anahtarını Elime Alıp Dışarı Çıktım.
Siyah'ın Kapısının Altına Doğru İttirdim Anahtarı.
İçeri Geri Geçip Açtığım Tv'yi Kapattım. Salondaki Koltuğa Kuştüyü Bir Yastık Fırlattım ve Uzandım.
Kendi Kendime Düşünöeye Başladım. Ben İnsanlara Fazla Güveniyordum ve En Önemlisi de Çok Çabuk Güveniyordum. En Büyük Örnek İse Siyah'tı...
Gözlerimi Kapattım Ve Tüm Yorgunluğumu Atmaya Çalıştım. Zzzzzzzzz...
Siyah'ın Ağzından;
Aslında Karanlık İşler İle Uğraşıyordum Fakat İçimden Bir ses Gökdeniz'i Gördüğümden Bu Yana Bırakmam Gerektiğini Söylüyordu.
Gökdeniz'in Tanımadığı Bir Ülke, Tanımadığı Bir Şehirde Başına Bir Şey Gelir Diye Endişe Ediyordum...
Son Teslimatı Yapmıştım..
Şimdi Size Biraz İşlerimden Bahsadeceğim.
Tayland'da, Hele Hele Bangkok'ta Gece Hayatı Çok Farklıdır. Anlarsınız Ya İşte Kadın Ticareti İle Uğraşıyordum. Ama Uğraşmak Derken Kızları Götürmem İsteniyordu Benden Bende Yerine Getiriyordum.
Arabama Bindim Ve Eve Doğru Sürmeye Başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Beni Sev Olurmu???
RomanceHayal Ettim Ve Olması İçin Tanrı'ya Dua Ettim Gerçekleşeceğini Tahmin Bile Etmemiştim