Dondurucuyu çalıştırdı.
B:Bravo yaaa bir burda donmamız eksikti oda tam oldu.
N:Sen bi sakin olsana yaa hem ayrıca kapıyı kapatan sendin.
B:Gerçekten senle şu an hiç tatışamayacağım Miley kapı ne zaman tamir edilir?
M:Liam uğraşıyor ama en geç yarım saat
B:Harika yaa o zamana kadar üzerimiz buz tutar Niall sağ olsun.
N:Bak burası -1000 derece olsun umrumda bile değil ama ben şuan deli gibi açım
B:En son bunu söylediğnden 5 dk geçti 20 dkdir buradayız hiç mi yemek görmedin sen.Yaa gerçekten çok merak ediyorum en son ne zaman yemek yedin?
N:Yarım saat önce
B:Al işte hem ayrıca cebinde şu an çikolata var bilmem farkında mısın?
N:Aaa çikolataaa
B:Aaaaa ne güzellll (!)
M:Demi orada işler yolunda mı?
B:Niall çikulata buldu
L:Oğlum donmak üzereykendemi aklın yemekte ya.Buda ayrı bir cins işte.
N:Çikolata isteyen?
Hepimiz:HAYIRRR!!!!!!
N:İyi tamam beee.Liam seninde beceriksizliğin tuttu bir açamadın şu kapıyı.
L:Açmak üzereyim açıyorum,açıyorum ve açtım
N:Nihayet ya hadi yemek yemeye gidelim açlıktan ölüyorum.
B:Sen önce bir elindekini bitir.Sonra yersin yemeğini.Hem ayrıca istesende gidemessin çünkü ders başlıyor.
N:Yaaaa üfffff... hiiiiiiii kahretsin ya matematik ders
M:Demi koş bizimde ders matematik
biz koşa koşa derse yetişmeye çalışıyorduk.En sonunda ders işlediğimiz kata gelmiştik.ama herkes koşuşturuyordu.Herkes mi derse geç kalmıştı acaba?Biz mal mal ortalığa bakarken yanımıza selena geldi.
S:Deprem sırasında ne yapacağımızı uygulamalı olarak öğreniyoruz.Anlamadığınız tipinizden belli oluyor.
B:Sen bugün yoktun ne ara geldin?
S:Aslında gelmeyecektim ama annem matematik var diye zorla okula yolladı neyse şimdi hoca görür konuşma diye falan laf eder ben gittim
B:Görüşürüz
L:Neyse bizde kaçalım hem Niall ada yemek sözüm vardı.
B_M:Görüşürüz
B:Eeee anlat bakalım bana Taylor u nereden tanıyorsun?
M:Hımm o mevzuya dönecek olursak bu çok uzun bir hikaye şimdi benim bir zamanlar austin adında bir erkek arkadaşım vardı.Ve işin kısa ve öz tarafı beni onla aldatırken gördüm.
B:Ayyy kıyamam yaa sende hiç bu austinin bir resmi varmı? Aşırı merak ettim.
M:Yanımda taşımıyorum ama eskiden burası ortaokul olduğu için yıılıkta vardır
B:İyide yıllık resmine bakmamız için müdür yardımcısının odasına gitmemiz gerekmiyor mu?
M:O iş bende
B:İyi tamam gidelim
Mileyle iki kat yukarı çıkıp müdür yardımcısının odasına geldik yıllıkları karıştırıp Austinin fotorafına baktık.Doğruyu söyleyim hoş çocuktu.
M:Kahretsin derse geç kaldık
B:Uç uç uç uç
hemen sınıfa gittik ama hoca bize cazgır cazgır bağırmaya başladı.
H:Aaaa sizi mi çekicem ben karşı sınıfa hemen şimdi!!!!!
Biz karşı sınıfa geçtik ama donduk kaldık.
B:Miley canım geçmiş olsun
işte bir yb daha yeni bölüm daha çok uzun olsun istiyorsanız TAKİP YORUM VOTE!!!!! ve bugünün daha doğrusu dünün anlam ve önemini taşıyan Hilal doğum günün kutlu olsun.Yeni yaşın sana mutluluk getirsin.