Geceyi Hatırlama

4.1K 157 2
                                    


Tek hatırladığım öküz Harry'nin başıma çanta atmasıydı.



Geçmişe dönüş

Harry'nin Ağazından

Demi gözümün önünde bayılmıştı. O an aklıma onu tekrar eve götürüp başına buz koymak geldi. Buzdolabından buz almaya giderken aynaya gözüm çarptı. (Mecazi anlamda)Demi bana tokat atmıştı ve yüzümde onun el izi vardı. Ama bunu haketmiştim. Ne olursa olsun bir kıza vurmamaliydim. Her neyse,buzu aldım ve deminin yanına gittim. Ve bir telefon sesi duydum, ses deminin telefonundan geliyordu.Arayan annesiydi. Ne yapacağımı bilemedim ve telefona bakmadım.Ve aklıma Deminin ailesinin demiyi merak edebileceği aklıma geldi. Deminin evini bilmiyordum , Ama onu evine bırakmalıydım.Ahhh tabi ya aynı servisteyiz.Servis şöförünü aradım ve deminin evini öğrendim. Ama bir sorun vardı. Onu nasıl evine götürecektim. Aslında arabam vardı ama ehliyetim yoktu. Ama aklıma bir yol gelmedi, onu arabamın arka tarafına yatırdım.Ve arabayı sürmeye başladım.onu evine bırakacaktım ki yine bir engel çıktı,DEMiR KAPI...O an Deminin çantası gözüme takıldı, hemen çantasını açtım ve anahtarını aramaya başladım. en sonunda anahtatarı buldum. Kapıyı açtım sanırım onu kendi odasına yatırdım.telefonunun üstüne bir not yazdım. Ama ilgimi çeken birşey vardı, Deminin ailesi evde değildi.


Deminin Agazından


Herhalde bu bir rüyaydı.Hayatında ilk kez böyle birşey yaşamıştım. Evde tektim,ve camdan baktım hava karanlıktı Tabi yaaaa annem eve geç geliyordu Biraz rahatladım çünkü eğer annem evde olmadığım bilseydi kıyameti koparırdı. Telefonuma bakmak aklıma geldi hem saate bakardın hem annen yada başkası aramış mı diye bakardıTelefonumu aldım ama üstünde bir not vardı okumaya başladım;

Merhaba Demi Ben Harry evimden çıkarken bayıldın ve bende seni evine getirdim. Bu arada annenden cevapsız aranan var. Yarın okulda görüşürüz =)=)=)

maldı bu çocuk vurmasını biliyordu sonrada sevimlilik yapıyordu. Aniden bir anahtar sesi geldi. Gelen tabiki annemdi.Hemen beni soru yağmuruna tuttu;

A:Neden telefonumu cevap vermedin Demi???

B:Üffff anne duymamışım

A:Tmm tatlım bir daha aramama cevap ver

B:peki anne

Dedim ve yattım,okulun ikinci günü ikinci günü için tek düşündüğüm olayları miley ve selenaya anlatmaktı.

Komedi SınıfıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin