Sevgili okuyucularım
Ben bu hikayeyi wattpad 'i ilk tanıdığım zamanlarda yazmıştım. Herhangi bir yazma tecrübem yoktu. O yüzden eğlencesine yazayım dedim. En fazla 100 okuyucum falan olur diyordum ama bir baktım 26 bin kadar okunma var. Hikaye de ki anlatımın çok çocuksu olduğunun farkındayım. Fazla yazım yanlışı var ve ayrıca bölümlerde çok kısa bunun da farkındayım. Wattpad ' e hikaye yazmak sorumluluk gerektiren bir iştir bence ve ben bu hikayeyi yazmaya başladığım da bu sorumluluğun farkında değildim. Aslında bir finali bile haketmiyor bu hikaye ama sıf güzel okuyucularım hatrına finali yazayım dedim. İyi kötü bütün yorumlar, eleştiriler için teşekkür ederim.
...Demi
Oha oha çıkma teklifi etti kıza. Ama ben bu kızı tanıyorsam hayır der. Neden çünkü salak. Azıcık mantıklı olan insan kabul eder. Ben düşüncelerimle boğuşurken sonunda selena kafasını hayır anlamında salladı."Harry çok tatlısın ama üzgünüm" diyerek Harry'nin yanından hızla ayrıldı.
Miley olanlara şaşkınlıkla izlerken hafifçe kulağıma doğru yaklaştı ve şu durumu özetleyen en doğru kelimeyi söyledi.
"Sıçtık."
Evet gerçektende öyleydi. İkimiz de hızla Selena'nın peşinden gittik. Giderken duyulan tek ses ise Harry'nin sinirle megafonu atmasıydı.
Hızla sınıfa giderken Selena ' yı gördük ve hemen yanına gittik. Ardından Miley söze katıldı." Aman Tanrım iyi misin?"
"Evet iyiyim." diye cevap verdi ve ardından sözlerine devam etti. "Zaten o da anlayacaktı aramızda bir şey olamayacağını o hala Taylor ' u seviyor ve ben de başka birisini seviyorum o yüzden iyiyim. Ayrıca bugün Taylor ' a ne olduğunu öğrendim babası ölmüş üzerine yetmiyormuş gibi kardeşi onu suçlu bulduğun dan jöleyi ona kardeşi atmış. Bugün yanıma geldi ve hepinizden özür diledi. O halini görmeliydiniz o kız Harry'e aşık o yüzden ben onu sevsem bile böyle bir şey yapamazdım. "
Selana 'nın bu uzun cümlelerinden kısa çaplı şok geçirmistim ne demek babası ölmüştü. Bana kötü şeyler demiş olabilirdi ama bu çok üzücü bir şeydi. Söylenecek söz bulamıyorken koridordan gelen ağlama bir ağlama sesi duydum. Sınıftan çıkıp koridora giderken kızlarında benimle geldiğini gördük. Birlikte gördüğümüz manzara ise Harry ile Taylor ' un sarılıp öpüşmesinden başka bir şey değildi. Onların dikkatini çekmeden hemen alt kata gittik. Alt katta da bu sefer karşılaştığımız kişi Justin di.
Bir anda hemen Selena ' ya sarıldı. Ardından ona defalarca teşekür etti. Sonra gözlerini Selana 'nın kiyle birleştirdi ve kaçınılmaz son gerçekleşti. Birlikte öpüşmeye başladılar.
Hem Selana ' ya sevinmiştim hem de Miley'le lez gibi kaldığımız için üzülmüştüm. İkimizde onları yalnız bırakmak istediğimizden bu sefer bir alt kata gittik.
Ancak bu kez karşımızda elinde çikolata paketi bulunan bir Niall vardı. Bu nasıl bir pisboğazdır. O kadar olay oldu adam hala yiyecek peşinde. Bizi görünce elindeki çikolata paketini hemen arka cebine koydu. Daha sonra da hemen önümüze geçti." Miley , Demi ile özel konuşabilir miyiz?"
Miley bu soruya karşı başını olumlu anlamda salladı. Sonra derin bir nefes alarak konuşmaya başladı.
" Bak bu konularda kötüyüm Harry'i öyle görünce ceasretlendim ve sana içimdekileri söylemek istedim gerçi Harry reddedildikten sonra bunu yapmam saçma ama benimle çıkar mısın? "
Bir anda o kadar heyecanlanmıştım ki sadece olumlu anlam da kafamı salladım. Ardından hemen birbirimize sarıldık.
...
Miley
Niall ve Demi'nin yanından ayrılırken karşıma Liam çıkınca şaşkınlıktan küçük dilimi yuttum ve söyleyeceklerini dinlemeye başladım.
" Ben romantik bir adam değilim bu konularda cidden çok kötüyüm dediğimi anladığını biliyorum o yüzden ne dersin?"
Sorusunun cevabını onu öperek cevap verdim. Bugün ne güzel bir gündür hem artık beni kolllayacak güveneceğim bir sevgilim olmuştu hemde 4 ' lü çift kombo yapmıştık.
BİR KAÇ AY SONRA
Herşey çok harika gidiyordu. Herkesin düzenli bir ilişkisi vardı. Artık çok iyi bir tayfa olmuştuk Ben , Liam , Demi , Niall, Selena , Justin, Zayn , Harry , Taylor...Ah Taylor, yaşadığı şoku atlatmış ve hepimizden özür dilemişti. Şu an ise yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmiyordu.
Justin Selena ' ya bakarak konuşmaya başladı.
"Sen mükemmel birisinin. "
Selena gülümseyerek bunun altında kalmadı.
"Sen de harika bir erkeksin. "
O sırada Zayn sıkıntıdan oflayarak sözle katıldı.
" Bu nedir ya. Bokum diyinde tam olsun hem güzel. "
Hepimiz ona öküz derken o hiç bizi sallamadı.
" Hiç kusura bakmayın benim aşkla falan işim olmaz."
Bu sözlerinin ardından bir kız ona yanlışlıkla çarptı ve elinde taşıdığı bütün kitapları devirdi. İlk başta kitapları toplamayacaktı ama biz onu dürtükleyince toplamak zorunda kaldı ve ikside kitaplarını toplarken kızın karşı sınıftan Arina olduğunu fark ettim. Sanırım bu çarpışma Zayn ' nin sözlerini darmadağın edecek kadar kuvvetliydi...
Destiny
Aylardır uğraştığım hikayeyi Jo ' ya okurken nasıl tepki vereceğini merak ediyordum. Çünkü; eğer ondan olumlu bir sonuç alırsam bu hikayeyi wattpad de paylaşacaktım. Jo hikaye bittiğinde tam gözlerimin içine baktı ve merakla beklediğim fikrini benimle paylaştı." Kesinlikle harika olmuş. "
İşte bu sözü duyduğum anda hemen defterime yazmış olduğum hikayeyi hemen bilgisayarımda boş bir world belgesine yazmaya başladım.
Ahh üç aylık mükenmel.......
Bu zamana kadar bu hikayeyi okuduğunuz için teşekkür ederim umarım hoşunuza gitmiştir.