Austin

2.6K 113 11
                                    

Bir avuç kömur için bir ömür verenlere #SOMA

Deminin Ağazından

Mileye çok üzüldüm.Kızın şansına  bak ya eski sevgilisi Austin'le aynı okuldalar.Birkaç dakika böyle mal mal bakıştıktan sonra hocadan özür dileyip derse girdik.Sınıfta sadece Austin ve bir kızın yanı boştu.Miley'den önce davranıp hemen kızın yanına oturdum.Miley mecburen Austin'in yanına oturmak zorunda kaldı.Ders boyu bana ölümcül bakışlar attı.Doğruyu söyleyim çok tırsmıştım.Nihayet ders bitti ve Miley ile birlikte kendi sınıfımıza girdik.Sınıfa girdiğimizde Niall ve Liam bize salakça gülmeye başldı

N:Aaaaaa sizi mi çekicem ben (hocanın taklitini yaparak)

M:İyice kreşteki halinize döndünüz.

L:Tamam sustuk şakalaşınmıyor sizinlede.

M:Kessss

L:Makas verrrr :D  (iğrenç biliyorum :D :D :D)

M:Gerizekalı

diye tısladı ve gitti.

L:  Nesi var bunun? Atardan yanında durulmuyor.

B:Hiç tahmin edemeyeceği birsiyle karşılaştı

dedim ve bende yanlarından gidip Miley'i buldum.

M:Demi eski sevgilimle ve beni  aldattığı kızla aynı okuldayım.Üstelik Taylorla aynı sınıftayız kesin cinayet çıkarırım ben

B:Tamam Miley sakin ol bak şimdi derse gidelim derse geç kalmyalım.

M:Ders ne?

B:Fizik.Hadi artik sınıfa gidelim.

dedim ve sınıfa gittik.Sınıfa yine birseyler dönüyordu.Niall ve Liam'a sorduk.Ders kaynasın diye kapının üstüne su kovası konulacaktı ve hoca ıslanacaktı.Harry ve Louis'in işiymiş ikisi kapının üstüne su dolu kovayı koydular.Sınıfça yerlerimize oturduk ve hocanın gelmesini bekledik.Ama işler umduğumuz gibi gitmedi.Kapıyı açan Austin olduğu için duş almış oldu.Miley o sırada gülmemek için kendini zor tutuyordu.Harry Austin'in yanına gidip konuşmaya başladı.

H:Senin sorunun ne dostum? Ders işlemek zorunda kalacağız.

A:Karşılama için saol.

H:Ne karşılaması?

A:Bay Brown (okul müdürü) sınıfımı değiştirdi.

H:İyi geç

dedi ve birkaç su şişesi alıp kovayı su ile doldurup tekrar kapının üstüne koydu.Ders kaynamışdı ama Miley'de gülme krizine tutulmuştu.

...

Sıradaki derse baktım.Ders resimdi.Sonunda biraz rahatlayacaktık Miley ile beraber resim odasına gittik.Tuvale falan resim çiziyorduk.Aniden bir gürültù duyduk.Başımızı gürültunun olduğu yöne çevirdik ve sınıfça gülme krizine tutulduk.Gülmemizin sebebi Taylor'un başından aşağı mor boya dökülmesiydi.Sahiden o boya nasıl gelmişti.Tavana doğru baktım ve küçuk bir çatlak gördüm.Artık Miley bunlara nasıl lanet ettiyse başlarına sürekli bir seyler geliyor.Ders bittiğinde resim odasından çıktık koridorda yürürken Niall ve Liam'ı gördüm.Ama hemen bizden ters yöne gittiler.Arkasından bağırdım.

B:Niall!!!!!!

Yavaşça bize döndüler.Elleri falan hep boyaydı.İşte o sırada anladım.Bütün bu boya su işleri onların işiydi.Bunu anlayınca Miley'le onlara sarıldık.Hepbirlikte koridorda yürürken Austin'i gördük.Boynunda tablolar vardı.

L-N:Bu bizim işimiz değil

B:Kim yaptı o zaman?

M:Bennnnn

Bunun üzerine gülmeye başladık.

Yb geç geldiği için üzgünüm daha hızlı yazmaya calısacagim.Ayrıca bana sans dileyin sinavim var :-(:-(:-(  Yazariniz galp siz

Komedi SınıfıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin