Benimle Çıkar Mısın???

3K 127 47
                                    

MERHABA HİKAYEYE BAŞLAMADAN ÖNCE BELİRTMEK İSTEDİĞİM BİR ŞEY VAR.BEN BİR HUNTERİM VE BUGÜN DE GÜNLERDEN 19 TEMMUZ YANİ JARED PADALECKİ´NİN DOĞUM GÜNÜ.HAPPY BHİTDAY PADALECKİ……

MİLEY´İN AĞAZINDAN

Yoğun bir şekilde Austin ve Taylor´lu bir gün geçirdim.Ama bugünün en iyi yanı yeni dostlar edinmemdi.Niall ve Liam gibi…Bugün yaptıkları çok hoştu sıf benim için onca iş yapmışlardı.Şimdi aklıma takıldı Niall ve Liam bunları nereden biliyorlardı??? Birden teyzemin sesiyle irkildim.

T:Hey tatlım aç mısın?

B:Yaniiii yemek ne var?

T:Biliyorsun yemek yapamam ama çok güzel sipariş ederim.

Teyzemin bu lafı üzerine gülmüştüm.Aslında doğru söylüyördu hiç yemek yapamazdı.Annemi ve babamı 5 yaşındayken bir trafik kazasında kaybettiğim için bana bu zamana kadar hep o baktı yemek yapamasada ona minnettarım.Ayrıca teyzem okuduğum okulun müdür yardımcısı onun torpilleri sayesinde ortalamam çok yüksek ve okulda olan her şeyden anında haberdarım.

B:Tamam o zaman pizza sipariş edelim.

T:Anında geliyor.Bu arada söyledim dimi yarın yetenek yarışması için haber çekimi var.

B:Evet söyledin.

T:Merak etme senin için torpil yaparım.

B:Teyzelerin birtanesi çok teşekkür ederim.

ERTESİ GÜN

DEMİ´NİN AĞAZINDAN

Bugün yarışma için haber çekimi olduğundan sabahın beşinde kalktım.İki saat kıyafet seçmeyle geçti.Sonunda kararımı siyah kısa elbiseden ve zımbalı hırkamdan yana kullandım.Normalde fazla makyaj yapmazdım ama bugün hafif bir makyaj yapacaktım.Siyah göz kalemi çekip ve parlatıcı sürüp evden çıktım.Serviste şimdi iki saat yol çekecektim.Resmen şehirler arası okula gidip geilyorum.Zaman hızlı geçsin diye kulaklığımı takıp müzik dizlemeye başladım…

Nihayet kişi almaya başlamıştık.Servis ilerlerken yolda otostop çeken Niall ve Liam´ı gördüm.Beni görsünler diye çırpınıp durdum ama bugün saflıkları üzerlerindeydi herhalde.Beni görmediler.Servisin kapı açılma sesi ile irkildim.Gelen Miley´di.Yanıma oturdu.

M:Günaydınnn

B:Sanada günaydın daha demin Liam ve Niall´ı otostop çekerken gördüm.

M:Ciddi misin? Kim bilir başlarına nasıl bir saflık gelmiştir.

Miley gelincede kalan zamanımı onunla beraber konuşarak geçirdim.Haber çekimi için giyindiği kıyafetin tatlılığı gözden kaçmıyordu.Üzerine ROLLING STONES yazılı bir tişört altınada siyah kısa yırtık şort giyinmişti kırmızı converseleriyle kombinini tamamlamıştı.En sonunda okula gelmiştik.Şu haber çekimi için çok heyecanlıydım ama pek takmıyordum.Sıf Miley zorladı diye katılmıştım zaten .

M:Benim aklıma bir şey takıldı.

B:Ne takıldı?

M:Dün Niall ve Liam Austin ile aramızda olanları nerden biliyordu?

B:Biz konuşurlarken duymuşlardır.

M:Heyy bak Sel geliyor(DURUN ESPİRİ YAPICAM DEPREM GELİYORR .S.SS TMM SUSTUM)

S:Günaydın gençlik

B_M:Sanada günaydın

S:Sabah Taylor´u gördünüz mü?

M:Yooooooooo ne  olmuş ki?

S:Başından aşağıya jole gibi bir şey dökülmüş.

Bunun üstüne ikimizde laf etmedik.Kesin Niall ve Liam´ın işiydi.O değil yakında kesin birisi bunu duyup başları belaya girecek haberleri yok.

S:Sohbetinize doyum olmuyor.Neyse ben sınıfa gidiyorum bence sizde geç kalmayın ders biyoleji.

B:Bizim sınıf kesin bu dersi kaynatacak bir yol bulur.

M:Nefret ediyorum okuldan.Bütün gün evde oturup dizi izlemek daha iyi.

B:Neyse sınıfa girelim artık.Bakalım bizimkiler bu sefer ne yapacak?

Tahmin ettiğimiz gibi bizimkilerin yine bir planı vardı. Bu sefer öğretmen sandalyesine raptiye koyacaklardı.İşte klasik ders kaynatma yöntemi.Zayn raptiyeyi öğretmen sandalyesine koydu ve herkes yerine geçti.Kapı açıldığında ise herkes büyük bir sürprizle karşılaştı.

“Merhabaaaa millet okulunuz da yapılacak yarışma için geldim”Bizle konuştuktan sonra kameraya döndü.

“Evet ben herkesin bildiğiiiii Rufus Gruberrrrrrrrr Hadi çocuklar artık tanışalım” dedi ve sandalyeye oturdu.Eeeee tabi doğal olarak ta çığlık atması bir oldu.

Rufus:Kim yaptııı bunuuuuu?

İşin kötü tarafı Rufus tam bu lafı söyledikten sonra Niall ve Liam geldi.Kısacası onlar suçlu durumuna düştüler.Ben biliyordum bu tarz bir şey olacağını.Size kim dedi Taylor´un kafasına jöle dökün diye.Ardından Rufus hemen Müdür yardımcısını çağırdı.Müdür yardımcısı da onlara yemekhane cezası verdi.Yetmiyormuş gibi yarışma dışı da etti.Bu saçma olaydan sonra okul Glee´ye döndü sanki.Herkes şarkı söyleyip kendini anlatıp durdu.Çoğu kişinin bu çekimden haberi olmadığı için tip tip tuhaf tuhaf giyinenler olmuştu.Günün sonunda Miley´le Niall ve Liam´ın yanına gittik.

Miley:Merak etmeyin cezanızı kardırmanın bir yolunu biliyorum da siz niye Taylor´u jöleyle kapladınız?

Liam:Ne biz öyle bir şey yapmadık.Ayrıca bugün geç kaldık çünkü arabamız bozulmuştu.

B:Eee kim yaptı o zaman?

Miley:Aman kime ne ne olduysa oldu.Bana izin verin iki Dakka bir yere gitmem gerekiyor.

MİLEY´İN AĞZINDAN

Teyzemin yanına gidip cezayı kaldırmasını söylemeye gitecektim.Söyledim de ama teyzem cezayı tamamen kaldıramayacağını ancak yarışma cezasını kaldırabileceğini söyledi. Buda bir şeydi.Teyzemin yanından ayrıldım ve çocukların yanına gittim.

B:Baylar cezanız iptal edilmiştir ama sadece yarışma için olan ceza.

Niall:Çok saol da sen bunu nasıl haletlin?

B:Ne diyebilirim ki fazla mükenmellim.

Biz konuşurken Harry megafonla konuşmaya başladı.

H:Arkadaşlar iki dakikanızı bana ayırabilir misinz ? Öncelikkle okulun tepesine çıkıp megafonla konuşmamın tek sebebi olan mükenmel bir insan var aslında kız.Beni tanıyan tanır romatik işlerlerle falan işim olmaz.Ama bu kız için yapamayacağım yok.Onu çok seviyorum ve ona çıkma teklifi etmek istiyorum şu anda buna hepinizin tanık olmasını istiyorum.BENİMLE ÇIKAR MISIN SELENA????

EVETTTT UZUN BİR ARANIN ARDINDAN GERİ DÖNDÜM.YORUMLARINIZ İÇİN ÇOK TEŞŞEKKÜR EDERİM.AYRICA HEPSİNİ OKUDUM VE DİKKATE ALACAĞIM.ÖPÜLDÜNÜZ….

Komedi SınıfıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin