Balení

4.7K 146 1
                                    

Přišla jsme domů. Zeptala jsme se mamky na ten výlet. Smaozdřejmě souhlasila. Šla jsme balit věci a psala si s Bellou. Ta mi řekla že jí má hlídat Nash, Camerovo nejelpší kamarád. To jsme na to teda doplatili odepsala jsme. Dá' jsem balila.

------------
Ráno jsme se vzbudila šla jsme se osprcjovat a upravit. Vzala jsme si:

A udělala si dva copánky ze zhora

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A udělala si dva copánky ze zhora. Šla jsme dolů pozdravila a rozloučila se s mamkou. Došla jsme před autobus a tam už bylo docela dost studentů. Pohledem jsme zavadila o Camerona zase se tam cucal stou děvkou. Ukápla mi slza smutku, ale já jí hned setřela. Došla jsme k autobusu a pozdravila Bellu. "Všichni se budou držet svých parťáků s kterými budou i na pokoji. Šla jsme skoro poslední do autobusu a skoro všude bylo obsazeno. Vzadu seděl Nash vedle něho Bella, Cameron a jěstě něhaký dva. Jedině v předposlední řadě nebylo obsazeno. Šla jsme tam otočila se abych si mohla sednout jenže Cameron si mě za pas přitáhl k sobě a pošeptal mi. "Mám se o tebe starat princezno, dneska ti to sekne máš krásnej zadek" posadil si mě na klín. Vadilo mi to, ake byl moc silněj a tak jsme tam seděla. Nakonec rozkázal nednomu z jeho party ať jde nikam jinám mě posadil vedle sebe. Pošeptala jsme mu "proč na me Magie tak vražedně kouká" opravdu na mě koukala jako kdyby mě chtěla zabít.

Bad boy a good girlKde žijí příběhy. Začni objevovat