U Belly

3.5K 125 11
                                    

U Belly:
Seděli jsme u Belly na posteli a povídali si.
Já: "kdo je ten tvůj tajemný"
Bella: "nechci o tom mluvit"
Já: "Bello co se stalo?"
Bella: "já se o tom prostě nechci bavit, změníme téma, co ty a Cam?"
Já: "hele jsem nejlepší kamarádi a vlastně má holku"
Bella: "a citíš k němu něco"
Já: "myslím že ne" doufám
Pak už jsme se bavili o nesmyslech a šli spát.

O týden později:
Cameron se už týden nepřišel do školy, docela se bojím že se mu něco stalo, ani mi nezavolal nebo neposlal zprávu. Doufala jsem že až dneska budu ve škole tak se objeví, vždyť je to můj nejlepší kámarád.

Ve škole se samnoždřejmně neobjevil a tak jsem si sedla s Bellou s učila se látku matematiky.
Já: "Bello?"
Bella: "ano?"
Já: "mám o Cama strach"
Bella:"to ti věřím, ale on se určitě ukáže a bude mít nějaký důvod"
Já: "myslíš?"
Bella: "vím to!"
Já: "dobře"
Pak už jsem nic jiného řict nedokázala,, zazvonilo a učitel přišel do třídy. Matika uběhla rychle teď ještě zbytek pět hodin a je to!

Vyrazila jsem domů po škole, domluvili jsme se s Bellou že dneska ona přespí u mě!

O další dva dny:
Přes víkend jsme si to s Bellou užili, Cam se ale pořád neozval. Už se začínám vážně bát.

Hodila jsem fotku na Snapchat a vyrazila do školy.

Ve škole byl nějaký rozruch všichni byli v jednom kroužku a byl tam hluk. Neměla jsem moc náladu tam jít ale moje nohy se přesto vydali tím směrem. Neviděla jsem skoro nic, ale pak jsem uviděla Cameronovu tvář a kluka co leží na zemi a sotva dýchá. Jak jsem to uviděla zakryla jsem si pusu a běžela na záchodky. Cameron byl aleůplně jiný jak vyměněný. Měl všechno černý na sobě a byl mnohem naštvanější. Vůbec nevím co se za tu dobu stalo, ale doufám že mi to vysvětlí. Po škole za ním půjdu.

Jak jsem řekla tak jsem udělala. Cameron stál v kroužku spousty lidí. Byli tam i kluci a holky z vyšších ročníků než jsme my. Přiblížila jsem se k nim, ale Cam dělal že mě nevidí jako bych pro něj byla vzduch.

Tak asi po X letech kapitola.
Strašně se omlouvám, vlastně jsem chtěla s tímto příběhem skončit, ale ty neuvěřitelné ohlasy. ❤️❤️ děkuji strašně moc!!!

Bad boy a good girlKde žijí příběhy. Začni objevovat