Este 24 decembrie. La facultate e fain, mai ales faptul ca mai sunt 3 ani si am terminat cu studiul. Din toamna s-au mai întâmplat destule, gen Andra a facut 18 ani in octombrie, e impreuna cu Marius, si sper sa tina mult relatie lor, dar si a noastră. Avand in vedere ca maine e Crăciunul, i-am invitat pe Andra si Marius la noi. M-am dus alaturi de Andra la mall să cumparam cadouri. La fel si facut si băieții. M-am gândit ca lui Selly i-ar plăcea un cățeluş. Asa ca am zis să iau unul. Pe lângă el i-am mai luat o jacheta si niste haine pentru catel. Andra i-a cumparat lui Marius o țestoasă, penru ca da, le iubeste. Ne-am dus acasa si am asteptat sa se întoarcă băieții.
Era 16:30, iar colindătorii au inceput sa vina. Pana acum am primit cam 7. Si inca vin. Am lasăt-o pe Andra sa deschida, iar eu m-am dus langa brad. Imi aminteam copilaria, cand eu si Andra mergeam sa colindam, si colindam cartiere, sperând să facem destui bani pentru a ne lua alt telefon. Dar nu, oricât am fii colindat, nu reuseam sa strângem. Imi mai amintesc Ajunul in care am mers la un coleg, plănuisem toata vara sa facem asta (te simti, stiu:))) ).
Revenind in prezent. Mă uit pe geam si vad masina lui Selly parcata in fata blocului. In sfarsit. Au intrat.
S: -E plin de colindători in bloc, catora le-ai deschis? Spuse el râzând
E: -Păi eu am deschis la 7, iar Andra... ăm..
A: -La 9:)
S: -Ok.
M (Marius): -Mai deschidem multora?
E&S: -Nah
Pe la 20:30 ne-am asezat la masa. Selly a adus friptura, cola si nelipsitele chipsuri.
Am stat cam până pe la 23:55 povestind ce făceam de Ajun in copilarie.
Sper ca si Ajunul viitor sa fiu alaturi de Selly, Andra si Marius. Sunt cei mai tari.
Dimineata m-am trezit pe la 6. M-am dus in sufragerie si am luat cățelul din cosuletul sau, i-am pus o fundita pe zgarda, am luat restul de cadouri si l-am trezit pe Selly.
E: -Crăciun fericit iubire!
S: -Un cățelus Doamneee❤
E: -Uite si restul de cadouri, sper sa iti placa
S: -Normal ca imi plac, spuse el uitandu-se in cutie. Orice imi dai tu imi place
L-am imbratisat si n-am vrut sa ii mai dau drumul, dar Andra intra in camera (tipic Andra:)) )
A: -Neata porumbeilor, veniti in sufragerie? Sa continuăm acolo cu cadourile.
E&S: -Sigur.
L-am luat pe Scooty (asa il cheamă pe catel) si ne-am dus in sufragerie.
Selly s-a dus in bucătărie si a adus un pisoi. Vaaii, e un ghem de blană vaii♡
S: - Si eu ti-am luat ceva la fel de special, spuse si imi daduse pisoiul. Un motanel pufos, grasut, si cu o blana mai mare decat capusorul lui.Marius isi numii broscoiul Scuty, sa semene cu numele cățelusului lui Selly.
Andra a primit de la Marius o pisica Birmaneza pe care o numii Miți.
CITEȘTI
Totul Se Intampla Asa Repede (Selly)
FanfictionÎn aceasta carte este vorba despre Bianca, o fata de 16 ani din Bucuresti. Ea se va muta in Craiova alaturi de prietena ei cea mai bună si vor călătorii cu Selly. Cum s-au cunoscut si ce se intampla mai departe, scrie in carte. Spor la citit :) #25...