Am intrat in asa zisa vacanta de iarna. Pe 29 este nunta Andrei. Noi am hotărât să o facem la vara, pe 15 iunie. Astăzi e 24, ziua mea preferată din tot anul. Nu stiu de ce, dar iubesc Ajunul. Colindătorii deja au inceput sa bata la usa, iar anul acesta am hotărât să le deschidem tuturor. Cadourile deja au fost cumparate de ieri, deci avem timp să le deschidem. Andra si Marius tot la noi stau de Crăciun, pentru ca avem un apartament destul de mare, iar asa facem de fiecare sărbătoare.
Pe la 22 am servit cina. Ca de obicei, friptura, suc si chipsuri. Pe la 22 30 ne-am pus pe canapeaua din sufragerie sa ne uitam la filme. Ne-am facut popcorn si am mai mâncat si nachos cu brânză.
Dimineata
Ne-am împărțit cadourile, si ce sa vezi? Scuty are o noua prietenă, dar e la fel de mare ca el. Numele ei va fii Ivy. Am vazut- o pe Miți care statea întinsa in cosul ei si pe Tom langa ea. Trebuia să fete. Eram atât de bucuroasă.
11:40 Miți a fatat 6 pui, 3 băieți si 3 fete. Erau la fel de pufosi ca si Tom. Andra a spus ca ne va da noua 2 pui după ce vor mai creste. Minunat:).
Scooty ii analiza cu grijă, apoi ii linse. E asa drăguț. Scuty si Ivy se inteleg bine. Poate prea bine. Vom mai avea pui... Vai..
29 decembrie
Azi e ziua nuntii Andrei. Si-a ales deia rochia si acum sunt cu ea la coafor, iar Selly e cu Marius. Inca nu si-a găsit costumul. Peste cateva ore Andra va deveni cu adevarat adult. Mă bucur foarte mult pentru ea.Este ora 17:06. Suntem la biserică. Preotul incepe slujba.
P (preot): -Daca cineva este impotriva acestei căsătorii, sa spuna acum sau sa taca pe veci.
Bine. Cetatean Marius Pascaru, o iei în căsătorie pe cetateana Andra Roman?
M: -Da
P: -Cetateana Andra Roman, îl iei in căsătorie pe cetățeanul Marius Pascaru?
A: -Da
P: -Va declar soț si soție. Puteti săruta mireasa.
Urmă un sărut luung, dupa care ne-am dus la restaurantul la care se tinea petrecerea.
CITEȘTI
Totul Se Intampla Asa Repede (Selly)
FanfictionÎn aceasta carte este vorba despre Bianca, o fata de 16 ani din Bucuresti. Ea se va muta in Craiova alaturi de prietena ei cea mai bună si vor călătorii cu Selly. Cum s-au cunoscut si ce se intampla mai departe, scrie in carte. Spor la citit :) #25...