De ce mi se intampla asta tocmai mie!?

249 7 0
                                    

E: -Si crezi ca el nu ma va căuta? Vei face pușcărie, retardatule. De asta e mai bine sa ma duci inapoi in momentul ăsta!
A: - Si? Mie nu îmi pasa de consecințe. Te tin aici cat vreau.
E: -Hai nu mai spune! O sa vezi ce-ti facem cand ma întorc în Craiova!
A: -Daca te mai intorci
E: -Vasăzică ma omori?
A: -Daca nu te casatoresti cu mine, da.
E: -De ce ai venit acum? De ce nu acum 1 an, 2, 3?
A: -Pentru ca am asteptat momentul perfect. Acum n-ai ce face. Uite, vezi cabana aia? Acolo o sa stai de acum, pana până te hotarasti ce vrei sa faci, spuse si ma duse acolo. Oh nu. Era un singur pat. Inseamna ca o sa doarmă pe podea, eu sigur nu dorm cu el.
Am asteptat sa adoarmă, i-am luat telefonul, am iesit din cabana si l-am sunat pe Selly.
C.T.
S: -Alo, cine e?
E: -Selly, sunt eu, Bianca! Te sun de pe telefonul lui Adi, cel care m-a răpit. Acum doarme. Suntem pe un camp, la marginea județului.
S: -Doamne, ma bucur ca esti bine, am anuntat si politia. Le spun acum unde sa mearga.
E: -E posibil sa ma duca altundeva, grabeste-te.
Am sters apelul si m-am dus repede in cabana sa ii pun telefonul la loc. Încă dormea. Am vrut sa ies, dar m-a prins de picior.
A: -Ce crezi ca faci, iubito?
E: -Sa-mi mai spui odata "iubito" ca-ti fut una de cazi lat. N-am voie să merg afara?
A: -Nu cat timp nu vin cu tine. Poti să fugi.
E: -Ma lasi?! Fac ce vreau, am 21 de ani!
Se ridică si ma tranti pe pat. I-am dat un sut perfect:) si am fugit afara. M-am urcat in duba dar am realizat ca el avea cheile. Offf..
A venit si m-a impins pe bancheta din spate si a luat-o la goana din nou. NUUU! CUM O SA MA GASEASCA ACUM POLITIA?

Totul Se Intampla Asa Repede  (Selly) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum