Azi e 10 septembrie. Nu pot sa cred ca maine merg la facultate. Am ales sa o fac aici, in Craiova, alaturi de Selly. Andra a plecat deja
catre Iasi, iar Alex va pleca peste cateva ore cu un autocar. Mâine e si ziua noastra, a mea si a lui Selly. Implinim 2 ani, iar in acesti 2 ani totul a mers excelent. Mă gândesc ce cadou sa ii cumpăr. Hmmm... stiu! Ii voi cumpara un telefon. Să avem la fel. Si ii voi mai lua si niste blugi. Chiar atunci Selly intră în camera.
S: -Ce faci iubire?
E: -Mă gândesc la ziua de mâine.. vom incepe facultatea.. oricum, mâine e o zi foarte specială
S: -Da, stiu. Nici nu stii ce te asteaptă:)
Selly Pov
I-am pus alarma la 5, pentru a-i putea da cadoul mai repede. Ii voi cumpara pantofii pe care si-i dorea de mult. Si o pereche de cercei.
E: -Ma duc pana la Mall. Mă întorc peste 2 ore. Pa iubire.
S: -Ok, pa iubi.
M-am urcat in masina si am pornit spre mall.
Ajunsă acolo, am fost surprinsă sa il vad pe Alex sarutandu-se cu o fată blonda, destul de frumoasă. Am început să filmez totul, apoi m-am dus la el nervoasă.
E: -Cum îndrăznești, sclav nenorocit, sa-mi înșeli cea mai bună prietena?! Si i-am tras o palmă.
Tipa blonda fugii speriată.
A (Alex): -Bianca, asta nu e ceea ce pare...
E: -Nu serios? Am filmat totul! Ii voi arăta Andrei. Mai vedem noi pe cine înșeli dupa asta. Du-te la blonda ta, nesuferitule!
I-am mai tras o palmă, de data asta atât de tare incat i-a rămas ditamai urma. M-am dus in mall si i-am cumpărat cadoul lui Selly care arata cam asa:
M-am dus acasa si i-am scris Andrei. I-am trimis si videoclipul cu Alex si fata blonda. Andra venii in Craiova cu primul autocar.
Este 18:34. Cineva bate la usa. Era Andra.
A: -Bie, cum a putut face una ca asta? Spuse ea plângând
E: -Gata, Andra, nu merita sa plângi pentu el. Da-l încolo de sclav. Hai, vino sa ii facem felul.
Selly nu era acasa, asa ca am plecat doar noi doua. Ne-am dus in apartamentul ei si i-am luat toate hainele lui Alex apoi am plecat la mall, acolo unde stătea cu fata blonda, din nou.
A: -Nemernicule! Cum îndrăznești sa te mozolesti cu t*rfa asta fara pic de rusine? I-a traa 2 palme zdravene apoi i-a aruncat valiza cu toate lucrurile in cap. Auch, o sa aiba vanatai. Apoi s-a dus la fata blonda, si i-a fucking tăiat parul. Nu creedd, arată ca un c*cat. Ne spargeam de ras.
A (Alex): -Andra, draga mea, nu e ceea ce pare, iarta-ma.
A: -Mars, sclavule. Ia-ti valiza si mars oriunde, doar pleaca din Craiova!
Ne-am urcat in masina si ne-am dus la mine. Selly tot nu era acasa, asa ca l-am sunat.
C.T.
E: -Hey, pe unde esti?
S: -In masină, vin acasa. Am fost sa cumpăr ceva de mâncare pentru diseară.
E: -Ok, ne vedem. Te pup
S: -Si eu.
Selly Pov
De fapt am fost sa ii cumpăr cadoul pentu maine, dar si mâncare, cum sa nu:)).Andra pleca acasa, iar Selly venii imediat dupa. I-am povestit despre faza cu Alex si a spus:
S: -Trebuia sa fiu acolo, sa filmez si sa ne uitam de o grămadă de ori
E: -Am filmat eu
Ne-am uitat pana ne-a durut burta de la atata ras. Intr-un final ne-am culcat.
CITEȘTI
Totul Se Intampla Asa Repede (Selly)
FanficÎn aceasta carte este vorba despre Bianca, o fata de 16 ani din Bucuresti. Ea se va muta in Craiova alaturi de prietena ei cea mai bună si vor călătorii cu Selly. Cum s-au cunoscut si ce se intampla mai departe, scrie in carte. Spor la citit :) #25...