Delia si Fabiana

225 7 3
                                    

Pentru inceput ar trebuii sa mentionez ca suntem in luna martie. Si acum sunt in spital. Azi sau maine copii mei se vor naste. Selly sta pe holul spitalului de 4 ore, de cand am venit. O doctorita sta in permanenta langa mine. Încep să am dureri mari. Ii spun doctoritei. Ea mai chema doi medici si cateva asistente.
21:40
Fetele mele s-au născut. Acum sunt în patuturile lor din camera pentru nou-nascuti. Mâine la ora 12 voi fii externata. Selly intra in salon alaturi de Andra, Marius si de părinții mei.
S: -Iubito, cum te simti?
E: -Sunt bine. Ai vazut fetele?
S: -Da, le-am si ținut în brate. Sunt asa drăguțe!

Dupa 30 de minute au plecat cu toții si eu m-am culcat.

M-am trezit pe la 11:26. Selly era in salon.
S: -Neata!
E: -Neata! In 30 plecam acasa cu fetele. Ai adus scaunele pentru masina? intreb eu amuzata.
S: -Normal, nu-s asa incapabil:)

12:04
Am iesit din salon si ne-am dus sa le luam pe fete. Doamnee, sunt asa de drăguțe, arată ca doi ursuleti. Le-am asezat in scaunelele speciale si am pornit.
Cand am intrat in casa, Andra si Marius impreuna cu Marisa (care crescuse si acum arată ca un ursulet dolofan) ne asteptau pe canapeaua din sufragerie.
A&M: -Awwww!!

Au ramas peste noapte la noi si au dormit in camera fetelor. Ele vor dormi cu noi până vor mai creste. Tom a rămas cu nou, iar Scooty s-a dus la Andra si la Marius.

Totul Se Intampla Asa Repede  (Selly) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum