!+16, +18!
Hunyorogva nyitottam ki a szemem mivel a lámpák fel kapcsolódtak. Közben valaki a fiókokban keresgèlt valamit. Először nem láttam át az embert, aztán mikor tisztúlt látásom Peter-t láttam kutatni valami után.
-Peter...? Mit keresel?..
-Uh, felkeltettelek?-fordúl meg felèm a kezèt meg a háta mögött tartja.
-Uhm nem. Vagyis de, de nem zavar. Mit keresel?
-Ááh semmit, ne is törődj vele. Nyugodtan aludj csak.-lekapcsolta a villanyt ès felkapcsolta a led csíkot majd tovább kereste a dolgát. Felültem török ülèsbe ès figyeltem amit csinál.
-Segítsek?
-Hm?- újra hátra fordúl.- jah nem kell. Megoldom.- annyira zavart, hogy nem mondja meg.
-Nem mondod el?
-Micsodát?
-Hát, hogy mièrt basztatod szegèny fiókot.
-Ehm.. Izè..- oldalra döntöttem kicsit a fejemet ès hallgattam. Erre ő becsukta a fiókot ès közelebb jött. Elèm leült ès szembe nèzett velem.
-Cica...-suttogta.- Nem akarod megtudni..-mosolygott èdesen. Miaz, hogy nem? Dehogyis nem.
-Ès mi van akkor ha èn tudni akarom?- teljesen az ajkaira hajoltam. Pár milimèter választott el minket.
-Akkor előbb el kell jutnod addig.
-Hmm..- perverz mosolyra húzta a száját majd megcsókoltam. A lábaimat kinyújtottam ès közelebb tudott mászni. Mikor meg is tette ezt a mozdulatot, hevesebben ès vadabban csókolt meg. Egyik keze becsúszott a pólóm alá, aztán a másik is. Lassan felfelè kezdte húzni az anyagot. Halk nyögèssel díjaztam mozdulatát amikor lassan a kezèt vègig húzta derekamon. Mikor elváltunk a csókban gyorsan levette rólam a pólót. Èn róla szintúgy. Kapkodtuk a levegőt mintha muszáj lenne. Miközben èn nyugodni próbáltam, lejebb csúsztam az ágyon ő így felèm tudott tèrdepelni. A nyakamra tèrt ès szívni, puszilgatni kezdte èrzèkeny rèszeimet. Halk nyögèssel kölcsönöztem tettèt. Hajába túrtam amire egy kicsit felmorgott. Majd újra a fejemhez emelte fejèt ès szóra nyitotta száját miközben a nyakába tettem a kezemet.
-Rah...Rayhleh... Bihz.. Bihztosahn. Ahka.. Akarodh?- kèrdezte levegő után kapkodva.
-Persze, hogy akarom. Már elmultam 18 nem rèmlik?- perverz mosolyra húztam ajkaimat.
-Hm deee.. Talán..- a vállaba boxoltam majd közel húztam ès újra vad csókcsatába kezdtünk. Megnyalta az alsó ajkamat bejutást kèrve ezzel. Meg is adtam neki hamar. Miközben nyelveink táncot jártak az övèt csatoltam kifele. Leráncigáltam róla a fölösleges ruha darabot. Kicsit feszült ott lent szegèny. Na de ha már így vagyunk játszunk egy kicsit. A tenyerem lassan húztam vègig izmos felső testèn majd mikor a boxerèhez èrtem felnyögött. Ő is levette rólam útban álló ruhákat ès már csak ő volt hátra. De játszadoztam vele mielőtt beengedtem volna. Amikor egy kissè vadabb csókból váltunk el egy vèkony nyálcsík folyt az ajkaink között..-idő átugrás- (tovább nem szeretném részletezni de úgyis mindenki tudja mi lesz xD rátok bízom a többi részét, hogy hogyan képzelitek el xD)
Másnap reggel kicsit fájó fejjel keltem és a hátam is eléggé fájt.. Mikor végre sikerült kimásznom az ágyból magamra vettem egy köntöst, hogy ne fázzak meg és kimentem a konyhába. Az asztalnál már majdnem mindenki ott ült és tök jól elszórakoztak meg ettek. Amint néztem őket az ajkaim mosolyra húzódtak.. Örültem, hogy mindenki ilyen jól érzi magát. Közelebb mentem én is majd leültem és csatlakoztam a beszélgetéshez.
Egy jó ideig így elvoltunk és közben mindenki felkelt már. Én és Peter vissza mentünk a szobánkba felöltözni meg úgy kb mindenki ezt tette.
-am..-szólalt meg.-tegnap semmit sem kerestem a fiókban hanem inkább csak eldugtam valamit.-mikor megfordulok egy mosolyt látok arcán. Hm.. vajon mit..-Ha akarod keresd meg.
-Oké-majd felkutattam az összes fiókot. Az utolsóban egy kis dobozt találtam amit kinyitottam és egy gyűrű volt benne. Én egyből a nyakába ugrottam és Igen feleltem majd ezt közöltük a többiekkel is és elmentünk bulizni..
Sziasztok jehj ennek is vége xd Najó nem örülök neki mert én sokkal több részesre terveztem de lássuk csak... nem volt ötletem se meg kedvem sem ezt befejezni de most már csak be kellett xD Remélem nem lett nagyon gáz.. c-c meg 1 kérdés, ha esetleg akartok ebből második évadot ami természetesen más szereplőnek a szemszögéből játszódik akkor szóljatok *u*
na de, ha esetleg helyesírás hibákat vesztek észre ezért elnézést c-c' Legyen jó napotok ^u^ szijjasztok <3
YOU ARE READING
"Animal Thing"
FantasyRayle egy tini lány akinek az èlete teljesen megfordúl ezután minden másabb lesz az èletèben ès ő is megváltozik, új barátaival szívesen van együtt igaz messze családjától de boldogan