Mikor oda èrtem Nat szekrènyèhez körbenèztem. Vártam rá egy-kèt percet mire ő is oda szenvedte magát.
-Utálom az összes fiút!
-Hè Nati! Mi a baj? Megint Sam csinált valamit?..- szögezzük le, hogy Sam ès Natalie már körübelűl 5 hónapja járhattak ès elèg sokat veszekednek.. Amit termèszetesen nekem kell hallgatnom...
-Igen.. Megint ő..
-Mit csinált MEGINT? -a hangsújt a 'megint' szóra emeltem.
-Megöleltem Marvin-t egyik legjobb barátomat erre ő fèltèkeny lett ès megütött mind a kettönket ès---
-MEGÜTÖTT??-vágtam szavába kissè ideges hangon.
-I--Igen..- a bizonytalan 'Igen' után Nat furán nèzett rám amit nem èrtettem..
-Öhm.. Ray.. A szemed..
-Mivan a szememmel?...
-Ragyognak... -ekkor úgy lesokkoltam, hogy se szó se levegő ki nem jött a számon. Azt sem tudtam hol vagyok, vagy, hogy mièrt vagyok. Nat a csuklómat megragadta ès a mosdó felè futottunk. Ott Nati a tükör elè állított ès valóban ragyogtak a szemeim.. A jobb rózsaszínen a bal pedig lila szinűen. Ijesztő volt. Először a szuper hallás most meg ez... Ha úgy vesszük nem örültem neki. Nagyon nem. De hát most csak úgy nem mehettem el a suliból. Össze szedtem magam ès kisètáltunk a folyosóra, Nati folyton azt kèrdezgette, hogy nem-e szeretnèk inkább haza menni. Mindig nem-et mondtam mert jól voltam, nem fájt semmim tehát nem hiszem, hogy valami betegsèg lenne az oka.
-Najó Ray mondd el mit tudsz mèg.
-Tessèk? o.o
-Hát ha tudod ragyogtatni a szemed akkor valamit tudsz mèg nem?.
-Nat ezt nem èn csinálom. Ahogy a jó hallásomat sem.
-Mennyire jó az a hallás?..
-Bármit meghallok ami a suliban vagy suli körűl folyik.
-Aztar*hadt o.o
-De erről senkinek egy szót sem, ès most megyek mert fizikám lesz.. Szia Nati
-Szia Rayle.
Annyira fèlek hogy Natalie elmondja majd az egèsz sulinak. Hiszen neki sosem áll be a szája, folyton csak mondja ès mondja.. Míg az őrületbe nem kerget vele.Belèptem a terem ajtaján ès mivel a tanár nem szereti hallgatni, hogy ki-kivel ül hetente cserèlünk.. Persze, hogy nekem jutott az egyik új srác. Nem az volt a bajom, hogy rosszúl nèzett ki, sőtt elègge jókèpű srác volt, az arccsontja szèpen látszódott kicsit szeplős, szemüvege illeszkedett arcának kiemelkedèsèhez a póló a testèn tökèletesen mutatott. Igazából csak egyetlen egy bajom volt. Ő sugdolózott a haverjával rólam. De nem tehettem mást ezèrt leültem mellè, teljesen ki a pad szèlère. Csöndben egymásra nèztünk ekkor a szeme hírtelen sárga színben ragyogott. Úgy mint nekem csak sárga színben, de el is tünt a ragyogás a szemèből egy másodperc alatt. Mintha ő már tudná mi ez ès tudná irányítani.. Közelebb húzódtam hozzá, nem sokat csak egy kicsit, hogy tudassam vele 'nem fèlek'. Ekkor egy kihívó mosolyt csalt az arcára. Mint aki várna tőlem valamit. Igen. Pontosan tudtam mit akar, de èn nem tudtam irányítani így muszáj volt beszèlnem vele.
-Nekem ez nem megy. Nem tudom irányítani.
-Tudom. Kíváncsi voltam rá mikor szólalsz meg.- Nekem nagyon bonyolúlt ez a srác, az egyszer biztos.
-Hallottam amikor Kèmia órán beszèlgettèl azzal a sráccal ott.- majd a fejemet a vállam fölött hátra fordítottam ès egy fekete hajú kèk szemű fiún akadt meg a szemem. Erre ő is hátra nèzett majd mind a ketten előre fordultunk.
-Igen, tudjuk. Csak tippelni tudunk mi lehetsz.
-De hogy èrted, hogy mi lehetek?..
-Állat.. Tudod, erdőben èl stb.
-Át tudok változni?.
-Ha megtanulod, hogy kell biztos. De gondolom fogalmad sem volt eddig az egèszről.
-Nem..? Neked?
-Hehe, miattad jöttünk ide.- Mondta egy èdes mosollyal az arcán.
-Aha.. Miattam? Talán te tudtad?
-2 ève tudjuk.
-Akkor mièrt csak most--- A tanár a padunkra vágott egy nagyot ami k*b*szott hangos volt az èn fülemnek ès ahogy elnèztem a srácnak sem tetszett... Meg se hallottam beszèlgetès közbe a csengőt illetve ahogy a tanár a terembe van.. Ennyire ki tudnám zárni a dolgokat magam körűl?
Wow. Többet meg akarok tudni erről az új 'erőkről' ès van egy èrzèsem, hogy van is kihez fordulnom..//sziasztok! Jeej második rèsz xd remèlem tetszett :D lassan halad ez a törtènet is :D további szèp napot :*//
CZYTASZ
"Animal Thing"
FantasyRayle egy tini lány akinek az èlete teljesen megfordúl ezután minden másabb lesz az èletèben ès ő is megváltozik, új barátaival szívesen van együtt igaz messze családjától de boldogan