Első nap a suliban hurrá..... Legszivesebben vissza mennèk az időben ès èlveznèm a nyarat.. De ha visszamennèk az időbe akkor ugyan azt meg kène hallgatnom nap, mint nap szóval kihagyom az idő utazást.. Mèg ha igazi is lenne.. Talán akkor sem. Na de ideje volt kikelni az ágyból. Nem szeretnèk első nap kèsni a suliból.. Kikeltem a jó meleg ágyamból ès elmentem megmosni az arcomat frissítő hűs vizzel. Ezután rendbe hoztam magam, felöltöztem ès a hajamat is felkötöttem lófarokba. Mentem lefele a lèpcsőn amikor láttam, hogy nincs itthon senki.. Aggódtam, hogy elkèstem ezèrt ránèztem az órára. *7:10* mèg bőven volt időm. Leültem az asztalhoz amin már volt egy elkèszített szendvics, gondolom anya csinálta nekem mielőtt elment dolgozni. Miután megreggeliztem elindultam a suliba. Az ajtón kilèpve fura èrzès kapott el, olyan mint mèg azelőtt soha. De nem zavart, bezártam az ajtót ès a suli felè vetettem irányom. Hogyis mondjam, kicsit fèltem hiszen lesz egy pár új diák köztünk.. Nekem eleve nem erőssègem a beszèd, ismerkedès, találkozás... Tehát olyan dolgok amik majdnem mindennapiak. Sèta közben èreztem, hogy valaki megfogja a vállam, nagyon megijedtem megfordúltam hírtelen ès Nat volt az. Natalie a legjobb barátnőm. A nyáron alig beszèltünk sajnos hiszen nem voltak itthon ès nem is èrt rá nagyon.. De örültem, hogy újra látom Nat-et.
-Szia Rayle! De règ láttalak! -Mondta felfrissűlt ès boldog hangon.
-Szia Natalie. Hogy vagy?
-Jól vagyok köszi, veled mi a helyzet?
-Nem sok minden.. Szokásos hètfő reggel ami nem hiányzott..
-Na igen.. Èn be se akartam menni a suliba, de tudtam, hogy te is jössz ès hát elèg règ találkoztunk :D. - Nat csak mondta ès momdta ès mondta.. Bőbeszèdű lány volt. Velem ellentètbe. De èn így szerettem Natit. Habár egy dolog közös volt bennünk. Mind a ketten nagyon rosszak voltunk fiúk terèn, ami kicsit vicces.. Mivel nekem sok fiú barátom van, ès az osztályba is több a fiú, föleg, hogy most mèg jönnek is. Natalie beszède közbe nagyon elkalandoztak a gondolataim. Olyan kis zajokat halottam meg amiket normális ember nem kèpes. Ez a dolog kicsit ilyesztő volt számomra. Megráztam a fejem ès újra Nat be nem álló száját hallottam... Egy pár perc után a sulihoz èrtünk. Bementünk ès vègre èn is meg tudtam szólalni.
-Milyen órád lesz Nati?
-Angol, neked?
-Kèmia...- mondtam utálkozó hangon.
-Fel a fejjel Rayle! Megismerheted az új osztálytársaidat :D.
-Nagyon jó...- kicsit sajnálom, hogy Natalie már 12-es.. Èn meg itt állok melette 11-es kènt.. Nagyon nem szerettem az osztályban a lányokat csak egy-kettőt.. Meg mint modtam, sok fiú barátom van.Amint becsengettek èn ès Nat elmentünk órára.. Utáltam a padokat mert ha 45 percig ülsz benne elzsibbad a feneked ami nem egy kellemes dolog.. Szokás szerint a kèmia tanárunk ismèt kèsett.. Soha nem volt olyan nap, hogy ne kèsett volna. Hallottam minden lèpteit miközben a teremben mászkált ès dumált. Tisztán hallottam mindenki suttogását.. Amire 2 srác a hátsó padban figyelmes lett.
-Szerinted milyen állat lehet?
-Fogalmam sincs..- váltották egymás közt ezt a beszèlgetèst..
Èn meg hülyèn nèztem magam elè.. Állat? Èn? Ekkora hülyesèget mèg èn se hallottam.. De ha már volt szuper hallásom kihasználtam.. Hallgattam a lányok ès fiúk sugdolózását is. Egyik-másik tök vicces volt.. Ezzel töltöttem el az egèsz órát, sött mèg azt is tudtam melyik osztály milyen órán van. Vagy, hogy kint az utcán mi folyik.. Picit megijedtem magamtól de összeszedtem a cuccaimat ès elhagytam a termet. Egyből Nat szekrènyèhez siettem..//Sziasztok! Itt az első rèsz *D* tudom nem a legizgalmasabb de az első rèsz nem mindig az, nemigaz? ^^ szèpen lassan be fog indulni a story ne fèljetek :*//
KAMU SEDANG MEMBACA
"Animal Thing"
FantasiRayle egy tini lány akinek az èlete teljesen megfordúl ezután minden másabb lesz az èletèben ès ő is megváltozik, új barátaival szívesen van együtt igaz messze családjától de boldogan