Reggel Peter mellett keltem fel aki oldalasan átölelte a derekamat. Mèlyen aludt. Adtam egy puszit az arcára majd kimásztam mellőle. Fogat mostam, felkötöttem a hajamat ès felöltöztem. Feket csőgatya, fekete póló amire egy "Fuck off" felirat volt ráírva. A táskámat bepakoltam, felvettem a cipőmet aztán indultam is a suli felè. Igen, megint suliba fogok járni.. Vissza kène tèrnem vègre a való èletbe. Lehet ez az egèsz csak álom. Vagyis remèlem csak a fele az. Van amit nem szeretnèk, hogy álom legyen ahhoz túlságosan is èlveztem.Amint az úton mentem vègig egy kis kavicsot rugdostam. Aztán egy másik cipő párt láttam meg magam mellett sètálni. Sam volt az. Fogalmam sincs mit akarhat de gondolom nem csak úgy jött.
-Szia Rayle, règ láttalak már.
-Hali Sam. Ja tudom.. Nem voltam itthon aztán jah..
-Aha, èrtem. Miótta nem vagy itt Natalie nagyon a rossz lányokkal lóg ès elèggè bunkó lett..
-Tudom, hallottam ezt-azt.. De amúgy.. Te egyszer tènyleg megütötted őt meg Marvin-t?
-Tessèk? Dehogy is. Ki mondta ezt?
-Nat.
-Megint lehazudott mindennek igaz? Mikor vele voltam vègig lemondott mindennek..- na várjunk.. 5 hónapon keresztűl Natalie hazugságát hallgattam? Az nem lehet.. Tuti tudott valamit az állati ènemről ès felhúzott, hogy meglássa szemem ragyogását. Ne meg már az is fura volt, hogy megkèrdezte, hogy "mit tudok" mèg.. Hmm.. Valami itt nem stimmel.
-Ray?
-Hm? Mi?
-Jól vagy?
-Aha csak elgondolkoztam..
-Rendben.Csendben mentünk tovább egymás mellett. Nem sokkal utána oda is èrtünk. Külön váltunk mivel nem egy èvfolyamon vagyunk, pedig tök jó fej.. Nem tudom Natalie minek hazudta le ennek-annak..
Amint belèptem a terembe leültem a legháccsó padba. Egy csomóan körèm gyűltek ès kèrdezgettèk, hogy hol voltam de nem volt kedvem most az emberekhez ès a hülye kèrdèseikhez.. Aztán ezt mind mièrt? Nem tudom. Legeblűl èreztem, hogy utálok mindenkit ès azt kívántam, hogy halljanak meg. Nagyon kezdtem össze omlani belül a fejemben. Ekkor Natalie lèpett be az ajtón. Hozzám rohant egyből.
-Rayle!! De règ láttalak, legutóbb nagyon rosszúl nèztèl ki.- úristen ennek mi baja? Mi törtènt vele? Lehet csak.. Èn hallom meg látom azt amot akarok? Csak nem...
-Kopj le Natalie..
-Mi bajod van?
-Pont te kèrdezed tőlem?- mordultam rá.
-Najó majd hívj ha vègre normálisan tudsz beszèlgetni..- elviharzott a teremből. Az első órám Peter-el lesz. Fuu de nem hiányzik nekem.. Főleg, hogy jelenleg Malia mellett ülök..Bejött órára a "tanár" ès kiosztotta a dolgozatokat, amire nem is tudtam, hogy kèszülnöm kène... Remek.. Levágtam a fejem a padra ès morogtam akaratlanúl..
-Hè minden rendben?- kèrdezte a mellettem ülö lány.
-Persze.- morogtam rá. Annyira utáltam mindent, ès a hangok a fejemben megőrítettek. El akartam tünni innen mikor egy tenyeret èreztem vállamon.
-Rayle minden rendben?- Peter állt mögöttem. Felemeltem a fejem ès mindenki engem bámult. Felálltam a helyemről Peter felè fordúltam...
-Csak... Hagyjon.. Mindenki... Bèkèn.- mondtam kis szüneteket tartva a szavak között. Kitèptem a nyakamból a kristályt ès a tanár kezèbe nyomtam. A karkötőket pedig szana szèt dobáltam.
-Rayle!- kiabálták a falka tagok felváltva. Nem èrdekeltek ahogy semmi sem.. Kirohantam az èpületből ès az erdő felè futottam. Èreztem ahogy valaki követ így gyorsabb tempóra váltottam.Futottam sokáig mígcsak meg nem botlottam egy fa gyökerèn.
-Ugh! Mit keres ez itt?!
-Rayle?!- egy ismeretlen hópárduc tünt fel előttem. A hangja sejmes mègis kemèny volt.
-Te meg ki vagy?- morogtam rá ès feltápászkodtam a földröl.
-Katherine vagyok.- gyönyörű szèpen ragyogtak kèke szemei.-Ès mit akarsz tőlem?
-Jót akarok neked, hogy ne állj át a rossz oldalra.. Rayle èn ismerlek. Kisgyerek korod ótta figyellek.. Tudom, hogyha most nem állsz le ölni fogsz..
-Mivan? Te figyeltèl engem? Mivagy te? Őrangyal? Chh kopj le.
-Ray! Fogd vissza magad mert nem lesz jó vège!
-Úristen, majd pont egy olyanra fogok hallgatni aki istent játsza nem?
-Már teljesen átvette a hatalmat feletted.. De èn figyelmeztettelek, hogy ez az utolsó lehetősèg.
-Ahj hagyjál már. Inkább menj másnak imát mondani.- aztán hírtelen ugrott egyet ès eltünt.Kicsit tovább sètáltam aztán megláttam Morgan-t. Ods futottam hozzá.
-Hali.
-Na? Mizu?
-Te règen a rossz oldalon álltál nemigaz?
-De.. Mert?
-Nincs kedved velem vissza állni.- mosolyogtam rá gyilkosan.
-Hm de.- vissza kaptam ugyan azt a mosolyt. Aztán elvezetett egy sötèt helyre.
-Erre van az alfám.- majd egy barlangra mutatott. Bementünk ès csak a láva fènye világította át korom sötèz kis helyisèget.
-Szóval ő az a bizonyos Rayle?
-Igen uram.- úgy beszèltek rólam mintha már vártak volna.
-Morgan. Most, hogy egy kincset hoztál falkámba tèged is vissza fogadlak.
-Rendben, köszönöm. Gyere Rayle. Megmutatom a mai vadászni valót.Elhagytuk a barlangot ès a sötèt lávás helyet aztán egy erdőbe futottunk ahol èppen vadászok vadásztak.
-Na itt a mai fogás..
-Hm remek. Mit kell csinálnom?
-Csak harapj rá a nyakukra, egyből meghalnak.
-Rendben.- halkan osontam az emberek felè aztán egyszerte kettőt ütöttem ki, ekkor már Morgan is segített ès megöltük az összeset. Vères volt a szánk a mancsunk, de ami mèginkább fura volt, hogy a szemeim vörösen ragyogtak. De nem úgy mint egy alfának hanem mint egy gyilkosnak.. Mint Morgan-nek..
Elvittük a hallott embereket az új falkámhoz ès mindenki evett. Engem kivève. Annyira zavart valami.. Vissza mentem egyedűl az erdőbe ès ismèt a hópárduccal futottam össze.
-Ajj csak megint te..
-Ray.. Tudod mit tettèl?
-Vadásztam..?
-Nem! Te.. Gyilkoltál.. Apukád vadász haverjait levadásztad hideg vèrrel.
-Ès akkor mivan? Úgyis meghaltak volna..
-Rayle! Fejezd be amit csinálsz.. Ez csak egy csapda.. Nem is tudod mire kèszülnek a "dèmon" farkasok igaz?
-Van külön dèmon meg angyal?
-Olyasmi.. De rajtad áll minem állsz be.. Hisz a tükörnek is kèt oldala van.
-Ehem.. Akor te vagy az őrangyalom? Mert ha igen akkor nem kèrek belőle kösz szèpen.- hátat fordítottam ès fakèpnèl hagytam.. Elviharoztam a règi falka házához.. Láttam ahogy szedik le a díszeket, ami nem is èrdekelt.. Eggyetlen egy dolog ütötte meg a szívemet.....// sziasztok, hát elèggè unalmas lett de nem tudok ilyen dèmoni meg rossz akartú cuccokat jól írni 😅 de remèlem tetszett azèrt 🙆 legyetek jók párducaim 🙌 bye 🙋 //
[ mèg valami, ha esetleg egy-kèt rèsz teljesen elb*szodna azèrt elnèzèst kèrek majd igyekszem javítani de a wattpad valamièrt teljesen bele ront 😔]
VOCÊ ESTÁ LENDO
"Animal Thing"
FantasiaRayle egy tini lány akinek az èlete teljesen megfordúl ezután minden másabb lesz az èletèben ès ő is megváltozik, új barátaival szívesen van együtt igaz messze családjától de boldogan