Soğuk Kız

1.6K 31 20
                                    

Bu çocuk ne yaptı şimdi ya?Aptal şey.Üff neyse takmıyorum.Kesin birileriyle iddia ya falan girmiştir şu sert kızı kim elde eder diye bu akıllıyı da kurban olarak seçtiler.Seda düşünmeyi bırak şu süt çocuğunu.Anahtarımı bulayım nerde bu he...Buldum... Bişeye takılmış sanki... Çıkmıyo ya...Ben bununla uğraşırken artık dışardan nasıl bi yağmur dansı yapıyor gibi görünüyorsam Emrah yanıma gelmiş tabi ben farkında değilim.Emrah dibimde "Yardıma ihtiyacın var mı?"diyince çığlık atıp çantamı yere düşürdüm.Bi kahkaha patlattı gıcık şey.Bi açığınızı yakalırım Emrah Bey."Şu süt çocuğu seni bayağı etkilemişe benziyor"dedi hem alaylı hem de kırgın bi sesle."Saçmalama Emrah o çocukla uğraşamam.Beni tanımıyomuş gibi konuşma"dedim.Hemen eğilip çantamı toplamaya başladım.Aynı anda Emrah ta eğilip çantamı toplamama yardım etmeye başladı.Çantayı toplarken göz ucuyo ona baktığımda beni izliyordu görmemezlikten geldim zaten hep böyle yapıyordum.O hep benim yanımda bana hep destek oluyor bende odunlar kraliçesi anlamamazlıktan geliyorum.Çok bencilce olduğunu biliyorum ama ona yanımda olmasına ihtiyacım var.Ondan başka hiç kimse benim gibi bi ucubeyle takılmak istemez.Aslında niye benimle takılıyo onu da bilmiyorum.Öyle süper güzel ya da herkesle iyi anlaşan uyumlu bi insanda değilim he.Ama Emrah gerçekten yakışıklı.Çok bakımlı dalgalı saçları var ve çok güzel kahverengi gözleri var.Ayrıca spora bi hayli önem verdiği için geniş omuzları var.Ve hiç dudaklarından eksilmeyen tatlı gülümsemesi var.Ya ben? En fazla 1.64 boyunda 62 kiloyum yani zayıf olduğum söylemez hatta balık etliyim.Saçlarım sportifken sıkı atkuyruğu ,okula giderken sıkı atkuyruğu,markete giderken sıkı atkuyruğu... Bu böyle gider yani hep aynı.Kimseyle aram iyi değildir yani Emrah hariç.Hatta iletişim kurma özürlüsü olduğumu düşünüyorum.Ama bu dışardan"cool"görünmemi sağlıyo ki bunu seviyorum.Kimsenin konuşmaya cesaret edemediği soğuk sert kızım ben.......

Soğuk Kız(Askıya Alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin