4.BÖLÜM

184 15 34
                                    

Seda

Tam derse yoğunlaşmışken gelen mesajla irkildim.  Emrah! Aslında ona yaptıklarından dolayı kızgındım ama bunların hiçbiri aklıma gelmedi. Hemen mesajı açıp okumaya başladım.

Gönderen:

Emrah Biraz konuşabilir miyiz?

Ona kızgın olduğum için bi bahane uydurmaya çalıştım ama maalesef sadece

Gönderen: Seda

Şuan ders çalışıyorum yarın okulda konuşuruz.

gibi saçma bi bahane aklıma geldi ve gönderdim. Yeni mesaj anında geldi.

Gönderen: Emrah

Keşke gelmeden önce haber verseydim. Üzgünüm benim hatam. Yarın görüşürüz. İyi çalışmalar.

Gözlerimi kocaman açıp ekrana bakakaldım. Aptal gibi ekrana bakmayı kesip hemen yeni mesaj yazmaya çalıştım.

Gönderen: Seda

Bekle geliyorum. Neredesin?

Gönderen: Emrah

Bahçedeyim.

 Üstüme hırkamı geçirip aynaya bile bakmadan aşağı indim.

Emrah

Ne diyeceğimi bilmediğim halde niye geldimki buraya. Konuya direk mi giriş yapsam? Mesela desem ki "Bak Seda ben bi işin içindeyim. Bu senin bildiğin gibi garsonluk falan değil ve bunu sana anlatamam çünkü seni tehlikeye atmak istemiyorum"Tabi kızın kalbine inmezse. Ya da tamamen yalan söylesem"Doruk la ben geçen hafta küçük bi sebepten dolayı biraz tartışmıştık. Bugünde sınavdan dolayı gergindim o yüzden oldu inan başka bişey yok"Off yalan söylersem Seda anlar. Yalan söylediğimde hep anlar. Hadi hadi bul bişey... En iyisi doğruyu söylemek, diye düşünürken kapı açıldı. Seda endişeli bi şeklide bana doğru gelirken tek düşünebildiğim ne kadar güzel olduğuydu. Saçları ve hırkası uçuşurken bir melekten farkı yoktu ve en komiğide bunların hiçbirinin farkında değil. Neden benimle takılıyoki. Ona layık bile değilim."Neye bakıyosun öyle daldın gittin."Kafamı toplamaya çalıştım ve aklıma gelen ilk cümleyle başladım"Geldiğin için teşekkür ederim. Geleceğini sanmıyordum. "Gülümsedi-gülümsemesi büyüleyici-"Tabi gelicektim Emrah şimdi anlat bakalım bu olanlar neydi? Mantıklı bi açıklama beklediği belliydi."Sana yalan söyleyemek istemiyorum. Şuan anlatamam ama yarın benimle bi yere gelirsen sana herşeyi anlatırım ve göstermem gereken şeyler var. O zaman herşey netlik kazanacak." "Emrah açık konuşur musun lütfen? Ne göstericeksin? Korkmaya başladım başını belaya mı soktun?"

 "Seda bana güveniyor musun?"

"Evet ama.."

"Yarın herşeyi anlatıcam."

‘Okuldan sonra gideriz tamam mı?

“Aslında ben..  yarın okula gelmiyicem ama çıkışta gelip seni alırım.”

“Ne demek okula gelmiyicem! Emrah neler karıştırıyorsun bilmiyorum ama buna bi son vermenin vakti geldi. Yarın seninle geliyorum ve buna bi son veriyor..” O kadar büyüleyicidi ki ve benim için endişeleniyordu. Bu komikti. Benim için endişelen biri. Bu duyguyu çok uzun zaman önce unutmuştum. Annemi kaybettiğimden beri… Yüzünü ellerimin arasına alıp yüzünü seyrettim. O bunu beklemediğinden afallamıştı ki bende bunu yapmayı hiç düşünmemiştim. Sonra onu kırmaktan korkarak eğilip dudaklarına hafif bi öpücük bıraktım. Ardından kulağına eğilip “Yarın okul çıkışında” diye fısıldadım. Yüzüne baktığımda utançtan yanaklarının pembeleştiğini gördüm. Onu daha fazla utandırmamak için gitmeye karar verdim. Ama sonra aniden dönüp anlına uzun sıcak bi öpücük bıraktım. En sonunda ondan kopabildiğimde koşar adımlarla oradan uzaklaştım. Gülümsememe engel olamıyordum. Sonuçta karşı çıkmamıştı.

Soğuk Kız(Askıya Alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin