Merhaba arkadaşlar
Burada bu hikayeyi paylaşmak benim için çok güzel bi deneyim olucak.Umarım hikayeyi beğenirsiniz çünkü ben çok severek yazıyorum.Ve dediğim gibi burada yeni yayınlamaya başladığım için lütfen yorum bırakın.Kesinlikle önerilerinizi dikkate alıcam ve cevaplar yazıcam.İyi okumalar.HEPİNİZİ ÖPÜYORUM MUCK MUCK
Emrah mesaj atınca anneme "Ben çıkıyıyorum."diye seslenip kendimi dışarı attım.Attım derken gerçekten attım rezil bi şekilde yere yapıştım.Gün böyle başlamak zorunda mıydı?Neyse zaten apartmanda kimse yok.Asansörde aynaya baktım.Saçım atkuyruğu-her zaman ki gibi- okul formalarım.Aksesuar takmayı sevmiyorum zaten.Binanın kapısını açtım.Emrah karşı duvara yaslanmış telefonuyla uğraşıyordu.Kafasını kaldırınca bana bakıp gülümsedi-şu gülümsemeyi nasıl yapıyor bilmiyorum ama kesinlikle ona çok yakışıyor-Ona doğru yürümeye başladım.Kafamı kaldırıp bende ona gülüsedim.Sürekli uzuyor mu bu çocuk benden bi kafa uzun nerdeyse.Ben yine susup yürüyümeye başladığımda o her zamanki gibi sohbeti başlatan kişi oldu. -Matematik sınavına çalıştı mı?,dedi -Biraz işte,çalışsam da yapamıyorum.Ya sen? -Ne çalışıcam ya,dedi."Aynı sınıfa denk gelirsek bana kopya verirsin değil mi canım?"Bu bi soru değildi emin bi şekilde söylemişti zaten.Cevap vermeyince beni tutup kendine çevirdi.Tam gözlerimin içine bakıyordu."Bi sorun mu var?Pek konuşmuyosun."dedi.Ona "Lanet olsun bugün yere yapışmayla başladı bakalım başıma daha ne gelicek."demedim tabi ki.Diyemem çünkü o abartır bi düştüm diye beni hastaneye götürmeye falan çalışır.Ben de saçlarını karıştırıp"Benim için endişeleniyo musun sen bakayım."dedim.Bu bi anda keyfini yerine getirmişti."Hayır böyle sessiz olunca hiç çekilmiyosun da ondan."dedi."Yaa öyle mi?"dedim sanki kırılmış gibi yapıp adımlarımı hızlandırdım.Hemen koşup yanıma yetişti.Kolunu omzuna attı.Okula varmıştık zaten.Kapıdan içeri girdiğimiz de kızların kıskanç bakışları bir anda bize yoğunlaştı.Ben biraz utanınca Emrah a baktım.O çoktan gülümsemesini yüzüne yerleştirmişti bile.Onun rahat tavırlarını odunsu haraketlerimle kesinlikle bozuyordum.Ama ben buyum soğuk duygusuz kızım ben.Kafamı kaldırınca bizim sınıftan Doruk un bize doğru geldiğini gördüm.Bu çocukla doğru düzgün bi muhabbetim yok-diğeriyle olmadığı gibi-"Biraz konuşabilir miyiz?"dedi.Benimle konuşmak istediğine ihtimal vermediğim için arkama dönüp ktım.-Ne kadar aptalım ya-"Seda konuşabilir miyiz?"dedi.Seda yı bastırmıştı.Boylarımız nerdeyse aynı olduğu için tam gözlerimin içine bakıyordu.Ona baktım sonra da kafamı kaldırıp Emrah a baktım.O doğruca Doruk a bakıyordu."Belki daha sonra"diyip yürümeye başladım."Ama Seda"dediğini duydum ardından Emrah ın sert sesini duydum."Ne dediğini duydun.Şimdi toz ol"dedi.Gülmemek için dudaklarını ısırdım.Ardından Emrah yanıma geldi."Hadi gidip hangi sınıflar da sınava giriceğimize bakalım."dedi.Panoya gelince"Sen dur ben ikimizin sınıfına da bakarım."dedi.Ve tabi ki sıraya girmedi,kalabalığı yararak listelere bakıp geldi.Suratı düşmüştü.Eee bakışlarımı abartılı bir şekilde ona gönderdim."Ya farklı sınıflardayız.Sen 11M ben 10H." -Boşver sen de kopya çekicek bi inek bulursun.dedim -Ve sen şu süt çocuğuyla aynı sıftasın. -Tanışıyo musunuz Doruk la?Çocuğa öldürücek gibi bakıyordun.dedim. -Nerden tanışıcam ya.Hem boşver gel sınıflarımıza gidelimde şu sınav da bi an önce bitsin istiyorum.dedi.Bende üstelemedim.10.sınıflar 2.katta,11 ler 3.katta.Tabi ki o beni sınıfa bırakacağı için önce 3.katta çıktık.Sınıfın önüne gelince durduk.Emrah a baktım.Sınıfa baktı sonra bana sıkıca sarılıp,her kelimenin üzerine bastıra bastıra "Sınavdan sonra seni burada bekliyor olacağım."dedi.Kafamı aşağı yukarı sallayıp başarılar diledim.Arkamı dönüp sınıfa baktığımda bu davraşının nedenini anlamış olmuşdum.Doruk en ön sırada kaşlarını çatmış bizi izliyordu.Sınıfa ilerledim.Sınıfın ortasında durup boş yerlere bakıcaktım ki hocanın"Geç şuraya otur"demesiyle istemsizce bi adım arkaya geriledim.Sonra hocaya baktım o da bana eliyle Doruk un yanını işaret ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Kız(Askıya Alındı)
Romanceİçine kapanık soğuk kız hiçbir şeyin farkında değildir. Bir yanda yeni tanımaya başladığı fakat güvendiği Doruk diğer yanda uzun zamandır yanında olan tanıdığını zannettiği Emrah. Bir seçim gerekecek fakat seçim yapmayla kurtulamayacak. Farkında olm...