2.BÖLÜM

209 27 4
  • İtfaf edildi OKUYAN HERKESE
                                    

Bu kadar çok kişinin okuması beni çok mutlu etti herkese teker teker çok teşekkür ederim.Bu bölim kısa oldu ama söz diğer bölüm uzun olucak. Herkese iyi okumalar sizi seviyorum.

Kafamı çevirip kapıya bakmamla rahat bi iç çekmem bir oldu.Emrah gitmişti ve bizi böyle görmeyecekti.Benim de zaten bu çocukla bi derdim yok.Sahi ya Emrah la Doruk un arasında ne var böyle.Ben bunları düşünürken tahtanın önünde biraz fazla durmuş olacağım ki şimdi tüm gözler bana dönmüştü.Ben de daha fazla beklemeyip Doruk un yanındaki yerimi aldım.Ve tabi ki ona gülümsemedim.Gülümsemek ya da selam vermek gibi bi adetim yoktur zaten.Ama o gülümsedi.Hem de onu terslemiş olmama rağmen çok samimi bi gülümsemeydi bu.Hani en yakınlarınızın gözlerindeki içten gülümseme.ŞAPP...Ama hocam yani bi kağıtta böyle koyulmaz yani.Sanki düşmanıyım ya ödüm koptu.Gerçi bu hocayla aramızın pek iyi olduğunda söylenemez.Aslında kadın haklı bir gün Emrah hasta olduğu için okula gelmemişti.O gün sıkıntıdan patlamíştım.Çıkışta eve dönerken Emrah ı aradım ve başladım bu hocayla dalga geçmeye ama nerden bilicektim ki hocanın arkamda olacağını.Telefonda hocayı iyice rezil ettikten bağcıklarımın açıldığını fark ettim ve telefonu kapatıp yere eğildim ve görüş alanıma bir çift bacak girdi.Kafamı kaldırdım ve maalesef hocayla göz göze geldik.Böyle şeyler filmlerde falan olmaz mı ya?..Neden benn?...Sonrasındaki hocanın atarlarını siz tahmin ediyorsunuzdur.Emrah hâlâ benimle bununla dalga geçer.Neyse sınava dönelim.Hoca yüzüme bakmadan geçip Doruk a kağıdını sevecen bi şekilde verdi ve omzuna kısa bi süre elini koyup arka sıralara geçti.Tüm sınav boyunca hocanın gözlerinin benim üzerimde olacağından eminim.Doruk a baktım kaşlarını çatmış kağıda bakıyordu.Doruk yakışıklı denebilir aslında ve çok şirin yüz hatları var ki bunu yeni fark ediyorum.Kimsenin direk yüzüne bakarak konuşmam ben dolayısıyla fark etmemişim yani.Doruk herkese sevecen davranır ve bu da onu bu kadar çok kişinin sevmesini açıklıyo.O ve ben ne kadar farklıyız.O sevecen popüler çocuk,bense yalnız soğuk kız.Off şu sınav bir an önce bitsinde gideyim buradan.Neyse kağıdıma bakamayım bari diye düşünüyorum ve kağıda bakıyorum.Ama sorun şu ki sadece bakıyorum.Bunlar nasıl sorular ya?Kağıtta tek cevaplandırabildiğim boşluk isim-soyisim-sınıf-numara bölümü.İsim soyisim bölümünü asla okunamayacak şekilde numara bölümünü ise özenli şekilde yazıp kıkırdadım.Genelde böyle yaparım hoca sınavları okurken herkesin ismini söylerken bana gelince hemen anlarım ve gülümseyerek memnun bir şekilde beklerim.Hoca suratını buruşturup"557 kim?"deyince de kendimden emin bi şekilde ayağı kalkarım "Benim hocam" hoca bi bana bi kağıda bakar sonra notumu söyler ben de otururum.Bunu aşama aşama anlatabiliyorum çünkü her seferinde aynen böyle oluyor ve her seferinde daha komik geliyor.Hehhe.Aslında kendi içimde espiri ya da komiklikler yapıyorum ama bunları dışarı vuramıyorum.Sanki kendi kafamdan çıkması yasakmış gibi.Onları dışarı vuramıyorum.Off bu sınav beni çok gerdi."Çocuklar 10 dakikanız kaldı"Ohh sonunda bitiyor dur bi saniye NE? 10 dakika mı?Ya ben daha hiç bişey yapmadım ki.Olamaz...Allahımmm yarrdımm...Doruk?Oo bitirmiş.Bravo ezikle beni Doruk.Saol Doruk.Napıcam şimdi ya.Oku oku."90 derecenin karşısındaki kenarın uzunluğu 6 cm ise 30 derecenin karşısındaki kenarın uzunluğu kaçtır?"Ben ne bileyim ya,90 ı vermiş işte onu sorsana.Aklımı kaçırıcam.Boş kağıt vermemeliyim.Bi fısıltı..."Seda..."Allah ım ya şimdi de gaipten sesler duyuyorum."Pişt...Seda..."Kafamı kaldırıp sesin geldiği yere bakıyorum.Doruk yüzü gergin bir şekilde bana bakıyor."Yardım lazım mı?"Yardım mı edicek bu çocuk bana?Ama gururuma yediremeyip "Yok saol."Kağıdıma bakıp suratını buruşturuyor."Bak Seda 7 dakika kaldı bu kağıdı vermek istemezsin."dedi.Ben de önce kağıdıma sonra Doruk un gergin yüzüne baktım ve kafamı yukarı aşşağı salladım.Hemen yanıma oturdu ve yandan soruları okunmaya başladı.O bunları hızlıca yapmaya çalışırken ben anlamsızca onu izliyordum.Neden bana yardım ediyor bu çocuk."Neye bakıyorsun hadi bak birinci soru x artı y eşittir 6......................"Söylediği herşeyi aynen yaptım ama hâlâ anlamıyordum ve bi soru sürekli kafamı kurcalayıp duruyordu. NEDEN?!.Sınav bitmek üzereydi ve biz o hızla 7 soruyu cevaplamıştık.Bi anda hoca kağıdı önümden çekti ve aynı anda Doruk ta yana dönüp telefonla konuşuyomuş gibi yaptı.Gülmemek için dudaklarımı ısırdım.Hoca da gülümsediğimi görünce memnuniyetsiz bir şekilde kağıtları ve çantasını alıp sınıftan çıktı.Doruk hemen bana döndü ve bi anda kahkalarla gülmeye başladık.Hayatımda bu kadar güldüğümü hatırlamıyorum.Aslında Doruk normal gülüyordu bense hönküre hönküre gülüyordum.Ama bu onu hiç takmadı.Sonra yaklaştı,gülümsemesi yavaş yavaş kayboldu ve gözlerimin içine yoğun bi şekilde bakmaya başladı."Bugün çıkışta biraz konuşabilir miyiz?"dedi."N-ne konuşmak istiyorsun?"Bu ani değişimi beni şaşırtmıştı."Seda bu önemli lütfen"Lütfeni bastırarak söylemişti ve ben onu kırmak istemiyordum.Gözlerim bi anda kapıya kaydı.EMRAH!Lanet olsun onu unutmuştum.Yüzündeki ifade herşeyi unutmamı sağladı.Yavaşça çantasını yerden aldı ve gözlerini kısa bi an yüzümde gezdi ve yavaşça arkasını döndü.

Soğuk Kız(Askıya Alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin