Csók puszi

227 8 2
                                    

Éreztem hogy forrósodni kezd minden és nem a meleg motorháztetőre gondolok. Austin szinte lángokba borított a csókjaival. Átvetettem lábam rajta és az ölébe huppantam mert egyszerűen ezt súgta az ösztönöm. Egy pillantra elhúzodott és ködös tekintettel nézet rám a hatalmas kék szemeivel.
- Mondd ki mit szeretnél!- szólalt meg rekedt hangon ami még szexibbé tette.
- Azt szeretném ha éreznél! - azzal ismét megcsókoltam és kezeit végigvezettem az oldalam görbületein egészen a fenekemig. Azt akartam hogy érezzen. Értette mit szeretnék egyik keze az oldalamat a másik a fenekem minden egyes pontján végig járatta. Egy percre sem elszakadva tőle levetettem róla a pólóját. Megkellett állnom annyira hogy egy kicsit jóllakjak a látvánnya.
- Te jó ég! - szakadt fel belőlem a nyögés amikor végigsimítottam a legszebb hasat amit valaha láttam.
- Tetszik amit látsz? - ajka félmosolyra húzodott amitől előjött a szexis rosszfiú énje.
- Megengeded? - mosolyogtam rá de a választ már nem vártam meg. Lassan a szája sarkatól elindulva le a nyakán egészen a kulcscsontjáig végig csókoltam de több kellett. Tovább csókoltam egészen a mellkasáig amikor egy hirtelen ötlettől vezérelve (persze csak mert eszembejutott egy újságcikk) óvatosan megérintettem nyelvem hegyével a hidegtől dudorodó mellbimbóját. Egy pillanatra elbizonytalanodtam a dörmögő hangra ami feltört belőle de úgy könyveltem el a dolgot hogy ez egy jó fajta dörmögés volt. Ezt megismételtem a másik mellbimbóján amire már hátra vetette fejét.
- Kínzol! - mosolyogva néztem fel rá mert tudtam hogy ez jól esik neki és örültem hogy boldog volt mert én is. Ahogy lenézett rám valamiféle éhség csillant a szemébe egyszerre ilyesztő és izgató. Megnyalta ajkát akár egy tigris a közeledő gazella látványára és egy pillanat törtrésze alatt magához húzott. Száját az enyémre tapasztotta majd egy mozdulattal szétnyitotta a farmeringem. Te jó ég szinte kívülről láttam magunkat akárcsak egy mozi jelenet. Lassan végigmért és szinte felfalt a szemével nem is éreztem hogy szégyelnem kéne azt a pár húrkát ami a testemet borította hisz mintha ő nem vette volna észre csak nézett csillogó szemeivel amiben a vágy egyre jobban tükröződött. Kikészít ez a csávó! Félénkén ránéztem ő pedig elkapott kezét a takómra csúsztatta és úgy csókolt mintha droglennék és ő pedig függő. Másik kezével már ki is kapcsolta melltartóm én pedig szemérmetlenül a távolba dobtam. Finoman megéritett a gerincem mentén szinte égett a bőröm az érintésétől majd lassan egyik tenyerébe fogta a mellem. Egy pillanatra elakadt a lélegzetem és fejem abban a pillanatban mintha áramütés ért volna hátracsuklott.
- Ohh te jó ég Lis kibaszottul szexis vagy mikor kívánsz! - suttogta majd másik mellemet is tenyerébe fogta.
- Ne hagyd abba Austin kérlek! Csinálj valamit! - ahogy ránéztem láttam rajta hogy engedélyt kapott és megtesz minden tőle telhetőt. Kezembe fogtam arcát miközben kulcsontomról csókokkal haladt lefelé a tenyerének feszülő melleimhez.
- Kérlek! - szakadt fel belőlem a könyörgés! Lassú kiélezett mozdulatokkal haladta a kökemény mellbimbóim felé. Soha életemben nem tapasztaltam ilyet. Annyira ágaskodtak olyan feszesek voltak mintha leakartak volna pattani a helyükről és ő csak nézte őket egy darabig hol engem hol a mellbimbóim. A tópart melletti szellő finoman simogadta a vállam és ha minusz 8 fok lett volna azt se veszem észre hisz annyira izzottam legbelül. Hírtelen forróság öntött el amikor megéreztem hogy Austin a szájába vette majdhogynem a jobb mellem felét. Nem éreztem még soha ilyet ahogy nyelve hol körkörösen hogy le fe járt a mellbimbómon miközben egy percre sem engedte ki a szájaból olyan dolgokat indított el odalent hogy menten össze estem volna ha nem ülök az ölében. Még mindig az arcán volt a kezem és ösztönöztem hogy ne hagyja abba. Másik keze a farmeromra vándorolt és életemben előszőr egy fiú megérintett OTT! Nadrágon keresztül is olyan volt mintha a csupasz bőröm érintette volna. Lassan körző mozdulatokkal izított fel odalent miközben szája végezte a dolgát. Azt hittem az érzékszerveim szétrobbanak. Egyre közelebb éreztem magam ahhoz a bizonyos szakdékhoz amiután az ember a szivárvanyok közé esik és ezt Austin is pontosan tudta. Keze és nyelve szinte egyszerre gyorsított és felvették egymás ritmusát. Érezni kezdtem a hasam aljában hogy mindjárt célbe érek és ő csak nem adta fel.
- Ez az.... Austin... Kérleeeeeeek!! - nyögtem a fülébe. - Most Austin! Austin! - kiáltottam amikor egy aprót harapott a mellbimbómba mintha ezer meg ezer tűzijáték indult volna a hasam aljából és remegve hátracsukló fejjel élveztem az első orgazmusom amit egy férfi okozott. Az utolsó remegésemig finoman izgatott hogy fokozatosan engedhessen le a testem ezután az élmény után. Lassan kiengedte forró szájából a mellem és rámnézett.
- Köszönöm! - suttogtam a szájába mielőtt megcsókoltam volna újra.
- Jó volt? - mosolygott rám miközben kicsit távolabb húzodtam hogy jobban lássam.
- Az első ilyen is. - pirultam bele miközben apró köröket rajzoltam mellkasára.
- Részemről a megtiszteltetés! - lassal feljebb kúszott a keze és ball mellbimbómmal kezdett el játszani. Teljesen odakoncentrált. Lassan állánál fogva felemeltem a fejét hogy rámnézzen.
- Szeretlek! - kicsit belepirultam de teljesen komolyan mondtam.
- Szeretlek! - mosolyodott el majd lejjebb hajtotta fejem és csókot adott a homlokomra. Hirtelen elkapott valami huncutság.
- Most én jövök had viszonozzam az előbbit. - mosolyogtam rá akár egy ötéves.
- Szeretnéd kipróbálni mi? - csipte meg bohókásam még mindig ujjai közt lévő mellbimbóm. - Majd máskor most csak búj ide és had élvezzem hogy végre van kit szeretnem.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 15, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Szeretve lenni ( Austin Butler)Where stories live. Discover now