Bună prieteni! Am venit cu o promovare pentru cartea lui Whiteheart03 numită "Albastrul Vrăjitoarei".
Recomand această carte deoarece autoarea știe să descrie foarte bine întâmplările în așa fel încât să te simți parte din poveste. Are niște idei super interesante, una din aceste idei este apariția unei pisici cameleon. Eu ador pisicile și acel fel de pisică m-a impresionat. Nu am văzut greșeli gramaticale in această carte, un lucru care mă bucură nespus de mult!
Folosești diacritice, un lucru foarte important pentru cititor. Coperta este una genială, chiar arată a copertă din categoria fantezie. Atrage cititori ceea ce este foarte foarte important.
Ideea cu profeția este una clișeică totuși, dar felul în care vei îndeplini profeția o sa scoată cartea din categoria clișeu.
Mi-a plăcut întorsătura de situație din ultimul capitol, îți jur că nu mă așteptam să aibă fata aia o soră geamănă!
Sper că această promovare o să te ajute, iar dacă mai ai nevoie de promovări contează pe mine!
Ca plată aș vrea să arunci un ochi peste cartea mea "Dangerous Love" (pe care o găsești pe contul meu LiaSolaris) și să îmi dai o părere în privat despre aceasta sau poate un vot. Nu te oblig, citești doar dacă vrei!
- Lia