Întunericul

18 3 2
                                    

Aceasta promovare este pentru -Los_ojos_de_Eva-

Îmi place foarte mult ideea cu traitul în întuneric

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Îmi place foarte mult ideea cu traitul în întuneric. Mereu m-am întrebat : Cum este sa trăiești în întuneric? Cum este sa te trateze oamenii diferit pentru ca nu poți vedea? Cum este sa nu știi cum arata culorile sau lucrurile din jurul tău? Fiecare are un răspuns diferit la aceste întrebări, dar mie în cap îmi vine doar "groaznic".

Îmi place ca ai punctat ca fetei nu ii place sa fie numita oarba, ci doar diferita.

La viata mea am întâlnit surdo-muți, pot spune ca am copilărit cu ei, fiind niște copii care stăteau pe aceeași strada cu mine. Mereu ii vedeai alergând, dar niciodată urlând, lucru care ma făcea sa ma întreb ce este cu ei. Am văzut ca o vecina vorbea cu mama lor, dar și cu tatăl lor prin semne, atunci mi-am dat seama ca erau surzi, dar și muți. Eram fascinata de acel limbaj, vedeam ca dădea din mâini în tot felul de moduri într-un timp atât de scurt și ma impresiona. Bine, eram copil, pe atunci și o floare ma impresiona. Am întâlnit și copii în cărucior cu rotile, dar în ciuda acestui aspect, erau niște persoane minunate! Vorbeau într-un anumit mod, vedeau viata altfel, se comportau altfel fata de cei din jurul lor. De fiecare data un om cu probleme o sa vrea sa te ajute, pentru ca știe cum este sa fii neajutorat, lucru care nu se prea întâmplă cu oamenii normali. De aceea mereu am fost fascinata de astfel de oameni, indiferent de problemele lor, ei trec peste și își recâștiga fericirea de odinioară.

Ideea cărții îmi pare inspirata de un imbold literar dat de un profil al ambasadorilor wattpad, dar chiar dacă mai este întâlnită aceasta idee, știi cum sa o prelucrezi cât sa devina o capodopera demna de tine, știi cum sa o faci sa te reprezinte, sa îți pui amprenta asupra sa. Îmi place modul în care descrii și vezi lucrurile, sper sa continui aceasta carte pana la capăt, iti voi fi un cititor fidel!

Sa treceți pe la aceasta carte oameni buni, vă va impresiona!

Sper sa te ajute promovarea! Ca plata as vrea sa dai follow contului meu personal LiaSolaris, iar dacă ma ai la follow trece asa în viteza pe la cărțile mele și vezi care ți se pare mai interesanta :))

Promovări |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum