~Ölüme Fısıldayan Adam~

106 7 32
                                    

Bu kitap hakkında yorum yazmak çok zor olacak ,ama yapacağım eleştirimi.

Hello my değerli okuyucularımmmm
Bugün Ölüme Fısıldayan Adama yorum yapacağım,pek acılı olmayacak ama olsun bnbjhgjl

Neyse birazcık acılı olsun yada vazgeçtim!

Neyse başlayayım mı,bence hemen başlayayım,ne dersiniz Bayburğğrtt!
Eyv. Danla Bilic seyrediyoruz 7-70 bbcnfhggnvm

Şimdi nasıl başlayacağımı bilmiyorum.Kitabı çoğunuz biliyorsunuzdur,ben de bilmeyenlere sesleniyorum;

Eğer neşeli günlerinizdeyseniz yaşayın o günleri,bu kitabı boşverin
Ama depresyondaysanız,bu kitabı hafızanızdan silin çünkü bu kitap zerre neşenin ve eğlencenin bulunmadığı bir kitap.

Yani siz her iki türlü de boşverin bu kitabı gjbnvbvbnj.
Okumayın!
Okutturmayın!
Şaka yapıyorum,tabii ki de okuyun ama böyle ne çok mutlu olduğunuz zamanlarda okuyun,ne de depresyondaysanız okuyun.

Hele sevgilinizden ayrılmışsanız ASLA,o kitabı elinize aldığınızı görmeyeyim.

Neyse eleştirime geçmek istiyorum.

Şimdi arkadaşlar,ben kendi adıma konuşayım ki ne Özgür'ü çoook seviyorum,ne de Yosunu,hatta Yosundan direk nefret ediyorum da denilebilir,çünkü kız gerçekten mal,spastik,unutkan,tam bir balık yaa!

İlk başta Özgür'ün neden ona balık dediğini anlamamıştım ama şimdi anladım;
Kız çok salak!!!!

Ama şimdi bir yandan kıza acıyorum,ben o kadar kötü şeyler yaşasaydım o intihar mevzusu bir yabancı evimi tıklatsa,aşık olsam bile kararımı değiştiremezdim,çünkü annem desen herkesin altında,babam desen tanımıyorum...
Düşünsenize iğrenç bir durum bu!

Özgür'e gelirsek...

Özgür hakkında ne diyebileceğimi gerçekten bilmiyorum,onun hakkında yorum yapamam.

Çünkü gerçek hayatta öyle bir insanla karşılaşmanız gerçekten imkansızın da ötesinde,ve adam çok zeki,bilmiyorum yaa valla,zorlandığım bir kitap yorumu bu...

Neyse gelelim Yosun ve Özgür'ün aşkına,gerçekten çok güzel,gerçekten çok acılı,gerçekten çok hüzünlü...
Ve bu kadar hüzün fazla..

Gidip Yosuna sarılasım geldi bir an,bir an gidip Özgür'ü yumruklamak istedim,gidip annesini dövmek istedim ama yapamadım...
Çünkü kitaptııııı :0
Hjhjgkhlgl,valla mı dediğinizi duyar gibiyim.

Bence Özgür ölmedi arkadaşlar,umudunuzu kaybetmeyin,belki yeniden Yosununun yanına gelip ona sarılıp,banyoyu boyarlar:(

Sonunda gözümden bir yaş süzüldü,bilmiyorum yaa,Özgür'ü fazla benimsemememe rağmen üzüldüm.

Ama yine de nolursa olsun,hayata ve aşka karşı bakış açınızı değiştirebileceğiniz bir kitap,ve ben bugüne kadar Wattpadden öyle olan 2 kitap gördüm;
-Kusurlu
-Ölüme Fısıldayan Adam

Ve kesinlikle okumanız gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum,ama kesinlikle okumak için doğru anı bekleyin,o ana siz karar verin

Görüyorsunuz ki,kitap yorumum bu kadar,ne diyebilirim ki?
Kitabı bir yandan gereksiz hüzünlü buluyorum,bir yandan çok kuvvetli bir aşkları var.
Kafamı karıştıran sayılı kitaplardan bir tanesi,sevdim mi sevmedim mi tam emin de değilim.

Eğer kitabım ünlü olursa ve bunu Büşra Yılmaz okursa,ona söyleyecek bir şeyim var;

-Kafanın içini merak ediyorum güzel insan,gençken bu kadar kafa karıştırıcı ve bu kadar tutulan kitaplar yazman gerçekten beni kafanın içindeki tilkilerden biri olmayı istettirdi,umarım daha çok kitap çıkarıp daha yeni içerikler katabilirsin bazı yazarlara,seni imza gününde 8 saat bekleyecek kadar sevmiyorum ama yine de çok tatlı bir insan olduğunu düşünüyorum,başarılarının devamını diliyorum:)

Bu kitap belki hiçbir zaman ünlü olamayacak,belki linç yiycem,ama önemli olan an şu satırları okuduğunuz andır,ve inşallah sessiz kalmak yerine alttaki yıldıza basabilirsiniz,ya da yorumlarda nasıl bir kitap olduğunu söyleyebilirsiniz,lütfen sessiz kalmayın!

İkiziğğm sağolsun,satırlar çok şükür ki boş kalmıyor,ama sizin de yorum yapmanızı istiyorum .
Bu arada ikiziğğm,yorumların çok güzel,okudukça motive oluyorum,teşekkür ederim.

Neyse arkadaşlar,bugünlük benden bu kadar,gelecek bölümde görüşmek üzere hoşçakalın:)

EleştirilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin